دانلود پروپوزال مطالعه ای بر اهمیت جهت گیری استراتژیک در بهبود عملکرد صادراتی

عنوان فارسی

مطالعه ای بر اهمیت جهت گیری استراتژیک در بهبود عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: صادرکنندگان در استان گیلان)

عنوان انگلیسی

A Study on the Importance of Strategic Orientation in Improving Export Performance (Case Study: Exporters in Guilan Province)

رشته مرتبط

  مدیریت بازرگانی؛ مدیریت اجرایی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

موفقیت (یا شکست) سازمان هایی که در محیط های تجاری فعالیت می کنند، غالباً با مفهوم “گرایش استراتژیک” در مقالات بازاریابی و مدیریت مرتبط بوده است. با این وجود، ابعاد و تأثیر جهت گیری استراتژیک در چارچوب بازارهای خارجی، گرچه در تئوری موجود است، آزمایش های تجربی نسبتاً کمی را دریافت کرده است. آثار نسبتاً معدودی توسط مدیرانی که در بازارهای بین المللی فعالیت می کنند در خصوص تعیین دلایلی که چرا شرکت ها وارد بازارهای بین المللی می شوند یا نمی شوند ارائه شده است. علاوه بر این، بیشتر این مقالات به ارتباط بین ویژگیهای سازمانی (به عنوان مثال، اندازه، نقاط قوت، ضعف) و متغیرهای عملکردی مانند سهم بازار و سودآوری توجه دارند. در حالی که برخی از مطالعات بر استراتژی های خاص و یا فرآیند ایجاد استراتژی به خودی خود متمرکز شده اند و تمایل دارند که بر شرکت های بزرگ تر و چند ملیتی متمرکز شوند. تعداد کمی از مطالعات به طور مستقیم گرایش استراتژیک را در یک زمینه بین المللی، به ویژه از دیدگاه مدیران درگیر در صادرات بررسی کرده اند. بنابراین، مقالات موجود شواهد کمی را در خصوص درک صحیحی از حد قابل تعمیمی که یافته های داخلی برای مدیرانی که بازارهای خارجی را از طریق صادرات دنبال می کنند ارائه می دهند.

آیا جهت گیری استراتژیک یک سازمان با موفقیت در صادرات همراه است؟ آیا مدیرانی که خواهان موفقیت در صادرات هستند، نقش موثری در توسعه و ترویج یک نوع جهت گیری استراتژیک بر دیگری دارند؟ در این پروپوزال نتایج یک مطالعه طراحی شده برای کاوش در این پرسش ها و سایر سؤالات تجربی ارائه شده است. این پروپوزال با تمرکز ویژه بر مدیرانی که در بازارهای صادراتی فعالیت می کنند، ابعاد “جهت گیریهای صادراتی استراتژیک” را بررسی کرده و رابطه بین جهت گیری های مشخص شده و موفقیت صادراتی متعاقب آن را بررسی می کند. مرور مقالات مدیریت و بازاریابی، نشانگر علاقه چشمگیر به موضوع گسترده استراتژی تجارت و عملکرد است. این مقالات بر درک نظری و تجربی از پیوند بین استراتژی، محیط و عملکرد تأکید می کنند. بخش توسعه یافته خوبی از این مقالات با تمرکز بر عوامل تعیین کننده روند توسعه استراتژیک، به پیشینه های استراتژی تجارت می پردازد. مجموعه خاصی از این عوامل تحت عنوان “جهت گیری استراتژیک” می باشد. هدف از این تحقیق نیز بررسی اثرات جهت گیری استراتژیک بر عملکرد صادرات است.

این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی در آن رعایت شده است. شما دانشجوی گرامی با مطالعه این پروپوزال، آشنایی بیشتری با این ساختارها خواهید یافت. همچنین مطالعه این پروپوزال می تواند ایده های پژوهشی جدیدی را برای تحقیقات آتی ارائه نماید.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

جهت گیری استراتژیک و عملکرد صادراتی


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال مطالعه ای بر اهمیت جهت گیری استراتژیک در بهبود عملکرد صادراتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi