دانلود ترجمه مقاله بررسی کمی اکتشافی در زمینه رابطه بین دانشگاه های کاتولیک و توسعه کارآفرینی اجتماعی
عنوان فارسی |
بررسی کمّی اکتشافی درزمینه رابطه بین دانشگاه های کاتولیک و توسعه کارآفرینی اجتماعی و دوره های مدیریت غیرانتفاعی آمریکا |
عنوان انگلیسی |
An exploratory quantitative study into the relationship between Catholic universities and the development of social entrepreneurship and nonprofit management courses in the USA |
کلمات کلیدی : |
  دانشگاه های کاتولیک؛ آموزش کارآفرینی اجتماعی؛ دوره های مدیریت غیرانتفاعی؛ USA |
درسهای مرتبط | کارافرینی اجتماعی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 51 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. ماهیت CST و تاثیر آن بر توسعه دوره درسی دانشگاه های کاتولیک 3. روش 4. نتایج 5. بحث و نتیجه گیری
متخصصین آموزشی کاتولیک بر نقش دانشگاه های کاتولیک در پیشرفت علت عدالت اجتماعی برای مواجهه با افزایش کالایی سازی روابط کاری و فقدان مسئولیت اجتماعی در جهان کسب و کار تاکید فراوان داشته اند. آیا این لفاظی است یا واقعیت؟ در این مقاله تجربی که شامل 501 دانشگاه آمریکا و مدرسه کسب و کار موردتایید AACSB (انجمن دانشکده های پیشرفته کسب و کار) می باشد، به بررسی رابطه بین وابستگی کاتولیکی و تصمیمات دانشگاه ها برای پیشنهاد دوره های مدیریت کارآفرینی اجتماعی و غیرانتفاعی به دانش آموزان دوره کسب و کار می پردازیم. نتایج ما شواهدی پیشنهاد می دهند مبنی بر اینکه دانشگاه های کاتولیک با چشم انداز و انعطاف پذیری خود، به سمت خلق تفاوت عظیم هستند.
Catholic educationalists have long stressed the role of Catholic universities in advancing the cause of social justice to counter the increasing commodification of business relationships and the lack of social responsibilities of the business world. Is this rhetoric or reality? In this empirical paper involving 501 US universities that have an Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB)-accredited business school, we examine the relationship between Catholic affiliation and the universities’ decisions to offer social entrepreneurship and non-profit management courses to business students. Our study found that universities with Catholic affiliation are significantly more likely to offer both non-profit management and social entrepreneurship courses to business students. Our results offer evidences that Catholic universities are indeed working towards making a difference, with the vision and flexibility to do so.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.