دانلود ترجمه مقاله بازاریابی تجربه ای، تصویر برند و وفاداری به برند
عنوان فارسی |
بازاریابی تجربه ای، تصویر برند و وفاداری به برند: مطالعه موردی استارباکس |
عنوان انگلیسی |
Experiential marketing, brand image and brand loyalty: a case study of Starbucks |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی تجربه ای؛ تصویر برند؛ وفاداری به برند؛ استارباکس |
درسهای مرتبط | برندینگ |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 109 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. تحلیلها و نتایج 5. بحث و بررسی، کارهای آینده و نتیجهگیری 6. نتیجهگیری
چکیده – هدف: به دلیل جهانیسازی که در چند دهه گذشته رخ داده است، شرایط زندگی مردم در سراسر جزیره تایوان به تدریج تغییر کرده است، به ویژه عادات غذایی آنها. در میان آنها، رشد بازار قهوه بسیار چشمگیر بوده است. تا به امروز، مطالعات بسیاری به بررسی کاربرد بازاریابی تجربهای (EM) در صنایع مختلف اختصاص یافته است. بسیاری از نتایج تجربی ثابت کردهاند که تصویر مثبت برند (BI) منجر به وفاداری به برند (BL) خواهد شد. در خدمات، استارباکس بهترین عملکرد را در اجرای EM دارد. بنابراین، این مقاله با هدف ارزیابی نقش BI در رابطه بین EM و BL برای محبوبترین برند تایوان، استارباکس، انجام شده است. روششناسی/ رویکرد: در مرحله آزمایش رسمی، 225 پرسشنامه به پاسخدهندگان در استارباکس واقع در چهار منطقه (داآن، ژونگژنگ، نیهو و شییین) که دارای تعداد بسیار بیشتری فروشگاه نسبت به سایر مناطق در شهر تایپه هستند، ارائه شد. 200 نمونه معتبر به دست آمد. این مطالعه از مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) برای تأیید روابط بین EM، BI و BL استفاده کرد. یافتهها: یافتهها نشان میدهند که EM نمیتواند به طور مستقیم بر BL تأثیر بگذارد، زیرا برای این کار به BI نیاز دارد. به عبارت دیگر، BI به عنوان یک میانجی کامل در رابطه بین EM و BL عمل میکند. پیامدهای عملی: در این مطالعه، BI به عنوان یک میانجی کامل عمل میکند. این بدان معناست که اگر استارباکس انتظار دارد وفاداری مشتریان به برند را بهبود بخشد، تنها نیاز به تکیه بر تصویر کلی خوب برند دارد. با توجه به چنین یکنواختی در سبک کسبوکار، افراد به برخی اطلاعات قابل دسترس نیاز دارند تا به آنها در اجرای تصمیمات خرید بعدی خود کمک کند. اگرچه استارباکس میتواند مرا به مکانهای خود بیاورد، به این معنی که استارباکس اولین قدم را در مقایسه با سایر رقبا برداشته است، اما من هنوز تصمیم میگیرم بدون هیچ تصویری چشمگیر از این برند، آنجا را ترک کنم. بر این اساس، میتوانیم به BI به عنوان تأیید قدرتمند یک رابطه واجد شرایط بین EM و BL اشاره کنیم. اصالت/ ارزش: در مقایسه با مطالعات گذشته در مورد استارباکس تایوان/تایپه، این مقاله همزمان EM، BI و BL را وارد مدل میکند. اگرچه استارباکس به موفقیت بزرگی در EM دست یافته است، اما این مطالعه نشان میدهد که EM دیگر منحصر به BL نیست و BI یک تأیید قدرتمند برای یک رابطه واجد شرایط بین EM و BL است. برای استارباکس، باید ادراک مصرفکنندگان از BI خود را تقویت کند تا وفاداری مشتری را ایجاد کند. مقدمه: به دلیل جهانیسازی که در چند دهه گذشته رخ داده است، شرایط زندگی مردم در سراسر جزیره تایوان به تدریج تغییر کرده است، به ویژه عادات غذایی آنها. نانهای سنتی چینی و فرنی/شیر سویا به تدریج با تست/برگر برنجی و ساندویچ/قهوه جایگزین شدهاند. طبق گزارش منتشر شده توسط شبکه خبری تیویبیاس (2016)، ارزش بازار سالانه قهوه بیش از 60 میلیارد دلار است، در حالی که مردم تایوان در سال تا 2.3 میلیارد فنجان قهوه مصرف میکنند. به طور مشابه، روزنامه یونایتد ایونینگ نیوز (2017) اعلام کرده است که تجارت سالانه قهوه تقریباً 70 میلیارد دلار است که معادل 2.85 میلیارد فنجان قهوه میباشد. نرخ رشد در دو سال گذشته بیش از 20 درصد بوده است، به این معنی که هنوز فضای رونق برای بازار قهوه وجود دارد. در تایوان، میتوانید بسیاری از کافیشاپها را در همه جا مشاهده کنید، از جمله فروشگاههای زنجیرهای معروف قهوه (مانند استارباکس، آقای براون، باریستا، 85 کافه و لوئیزا) و سایر برندهای کوچک مستقل. در حال حاضر، حتی اصطلاحاً فروشگاههای زنجیرهای (مانند 7-11 و فامیلیمارت) با توسعه برندهای قهوه خود (سیتی کافه و لتس کافه) به شدت وارد رقابت شدهاند.
ترجمه مقاله مرتبط با این مقاله | دانلود ترجمه مقاله تاثیر اعتماد به برند، مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتری بر وفاداری مشتریان |
Purpose: Due to the internationalization that has occurred during the past few decades, the living conditions of people around the island of Taiwan have gradually changed, especially their eating habits. Among them, the growth of the coffee market has been very significant. To date, many studies have been devoted to exploring the application of experiential marketing (EM) in a variety of industries. Many experimental results have proven that a positive brand image (BI) will lead to brand loyalty (BL). In services, the best at the practice of EM is Starbucks. Therefore, this paper aims to assess the role of BI in EM and BL for Taiwan’s most popular brand, Starbucks. Design/methodology/approach: In the formal test stage, 225 questionnaires were given to respondents in Starbucks located in four districts (Da-An, Zhong-Zheng, Nei-Hu and Xi-Yin), which have many more stores than the other districts in Taipei City. Two hundred valid samples were obtained. This study used structural equation modelling (SEM) to validate the relationships among EM, BI and BL. Findings: The findings show that EM cannot directly impact BL as expected, as it needs BI to do so. In other words, BI acts a complete mediator in the relationship between EM and BL. Practical implications: In this study, BI acts a complete mediator. This means that if Starbucks expects to improve consumers’ loyalty to the brand, it only needs to rely on the good overall image of the brand. Facing such business style homogeneity, people need some available information to help them to execute their following purchase decisions. Though Starbucks can bring me to its locations, meaning that Starbucks has made its first move in comparison with other competitors, I still decide to leave without any impressive image of this brand. Accordingly, we can refer to BI as a powerful endorsement of a qualified relationship between EM and BL. Originality/value: Compared to past studies on Taiwan’s/Taipei’s Starbucks, this paper simultaneously inputs EM, BI and BL into the model. Though Starbucks has achieved great EM success, this study finds that EM is no longer exclusive to BL, and BI is a powerful endorsement of a qualified relationship between EM and BL. For Starbucks, it must strengthen consumer perceptions of its BI to create customer loyalty. Introduction: Due to the internationalization that has occurred during the past few decades, the living conditions of people around the island of Taiwan have gradually changed, especially their eating habits. Traditional Chinese pancakes/fritters and congee/soy milk have been gradually replaced by toast/rice burgers and sandwiches/coffee. According to the report released by TVBS News (2016), the yearly market value of coffee is more than 60 billion dollars, while the people of Taiwan drink up to a total of 2.3 billion cups of coffee per year. Similarly, the United Evening News (2017) has stated that the yearly coffee business is worth approximately 70 billion dollars, which is equal to 2.85 billion cups of coffee. The growth rate has been more than 20% in the last two years, meaning that there is still a booming space for the coffee market. In Taiwan, you can see many coffee shops everywhere, including famous coffee chain stores (e.g. Starbucks, Mr. Brown, Barista, 85 Cafe and Louisa) and other small individual sole-proprietorship brands. Currently, even so-called convenience stores (e.g. 7–11 and Family Mart) have aggressively joined the competition by developing their coffee brands (City Cafe and Let’s Cafe).
ترجمه این مقاله در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 6 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.