دانلود ترجمه مقاله آنالیز مقایسه ای کیفیت سرویس های الکترونیکی در بازار آزاد آنلاین و تجارت اجتماعی
عنوان فارسی |
آنالیز مقایسه ای کیفیت سرویس های الکترونیکی در بازار آزاد آنلاین و تجارت اجتماعی: یک مورد از جوانان کره ای |
عنوان انگلیسی |
A comparative analysis of electronic service quality in the online open market and social commerce: the case of Korean young adults |
کلمات کلیدی : |
  بازار آزاد آنلاین؛ تجارت اجتماعی؛ کیفیت خدمات؛ مدل کانو؛ فرایند سلسله مراتبی تحلیلی |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 31 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 59 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی منابع 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. نتیجه گیری 6. محدودیت ها و تحقیقات بیشتر
چکیده – تحقیقات گذشته نشان می دهد که بازار تجارت اجتماعی به یک فرصت و همچنین تهدید جدیدی برای شرکت ها تبدیل شده است. با این حال، این مطالعات تنها همبستگی بین مدل کسب و کار را مورد آنالیز قرار داده و پیشنهادات ناتمامی را در این زمینه ارائه می دهد. بنابراین ما در این مقاله به پر کردن این شکاف در منابع کیفیت خدمات الکترونیکی با مقایسه دو مدل تجاری الکترونیکی مجزا: بازار باز آنلاین و تجارت اجتماعی کمک کرده ایم. با استفاده از مدل کانو و آنالیز فرایند سلسله مراتبی تحلیلی، ما به صورت تجربی 397 جوان کره ای که در زمینه استفاده از بازار باز آنلاین و تجارت اجتماعی تجربه داشتند را مورد بررسی قرار دادیم. نتایج نشان داد که 1) طبقه بندی و اولیت های دو نوع تجارت الکترونیک با هم تفاوت داشته و 2) نیاز به بررسی استراتژی های ویژه ای برای مدل های کسب و کار مختلف به منظور بهبود کیفیت خدمات بازار تجارت الکترونیک وجود دارد. ما در رابطه با کمک مهم مقاله به بررسی این موضوع و کمک مدیران جهت بهبود کیفیت خدمات الکترونیک نیز بحث کردیم.
Past research has revealed that the social commerce market has become both a new opportunity and a threat for companies. However, these studies analyzed the correlation for just one business model and provided inconclusive suggestions. We contribute to fill this gap in the electronic service quality literature by comparing two distinct electronic commerce models: the online open market and social commerce. Using the Kano model and analytic hierarchy process analysis, we empirically investigate 397 young adults in Korea who have experience in using both the online open market and social commerce. The results indicate that (1) the classification and priorities of the two kinds of e-commerce differ and (2) it is worthwhile to consider addressing specific strategies for different business models in order to improve the service quality of the electronic commerce market. We also discuss the main contributions of our research and the implications for managers in terms of improving electronic service quality.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.