دانلود پروپوزال نقش ابزارهای بازاریابی الکترونیکی در فرآیندهای بازاریابی گردشگری

عنوان فارسی

ارزیابی نقش ابزارهای بازاریابی الکترونیکی در بهبود فرآیندهای بازاریابی شرکت های گردشگری

عنوان انگلیسی

Evaluating the role of electronic marketing tools in improving marketing processes for tourism companies

رشته مرتبط :

  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت جهانگردی و گردشگری

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
106,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

بازاریابی الکترونیکی در چند سال گذشته به مرکز توجه بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است. افراد از اینترنت برای اهداف مختلفی چون تعاملات اجتماعی، کسب اطلاعات، و خرید کالاها و دریافت خدمات استفاده می کنند. پژوهش های اخیر نیز نشان داده اند که بیش از هشتاد درصد کاربران اینترنت از آن برای دریافت اطلاعات کالاها و خدمات استفاده می کنند و حدود پنجاه درصد نیز منجر به خرید آنلاین می گردد. با توجه به اهمیت این موضوع، شرکت های فعال در زمینه گردشگری نیز از پتانسیل های این بازار استفاده کرده اند. این مطالعه نیز به دنبال بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی الکترونیکی روی عملکرد بازاریابی شرکت های خصوصی فعال در زمینه گردشگری بوده است.

رشد سریع تکنولوژی در چند سال اخیر منجر به توسعه اینترنت شده و اینترنت نیز محیطی را به وجود آورده که بسیاری از کارهای کاربران را تسهیل بخشیده است. استفاده از اینترنت در سازمان ها نیز محبوبیتی جهانی یافته و این موضوع نیز منجر به مفهوم جدیدی در مدیریت بازاریابی، یعنی “بازاریابی الکترونیکی” شده است و فلسفه آن نیز خلق ارزش برای مشتریان و توسعه شبکه های ارتباطی بین شرکت ها و افراد می باشد. در همین راستا طبق تحقیقات به عمل آمده، سهم بازار گردشگری و توریسم نیز در زمینه بازاریابی الکترونیکی زیاد بوده و شرکت های گردشگری به دنبال استفاده از ابزارهای بازاریابی الکترونیکی برای اهداف تجاری خود بوده اند و مطمئنا بسیاری از این شرکت ها نیز نتایج مطلوبی را در این زمینه کسب کرده اند.

این پروپوزال نیز به دنبال بررسی تاثیر این ابزارها روی بهبود فرآیندهای بازاریابی گردشگری و نیز عوامل موثر بر افزایش رضایت مشتریان در این زمینه بوده است. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی در آن رعایت شده اند. نوشتن پروپوزال خوب یکی از ضروریات دوره کارشناسی ارشد می باشد و احتمالا برخی از دانشجویان، آشنایی کافی با چارچوب های کلی یک پروپوزال استاندارد نداشته باشند. مطالعه این محصول می تواند راهگشای این عزیزان در آشنایی با این ساختارها بوده و علاوه بر این، ایده های جدیدی را نیز در ذهن آنها برای انتخاب موضوعی مشابه خلق نماید.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

بازاریابی الکترونیکی و گردشگری


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال نقش ابزارهای بازاریابی الکترونیکی در فرآیندهای بازاریابی گردشگری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi