دانلود پروپوزال رویکردها و استراتژی های ارتقای گردشگری در مقاصد شهری

عنوان فارسی

مطالعه ای بر رویکردها و استراتژی های مرتبط با ارتقای گردشگری در مقاصد شهری

عنوان انگلیسی

A Study on Approaches and Strategies Related to Tourism Promotion in Urban Destinations

رشته مرتبط :

  مدیریت جهانگردی و گردشگری

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
75,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

صنعت گردشگری هر کشور از شکل های مختلفی از گردشگری تشکیل شده است که برای آن متناسب سازی و مطابقت سازی استراتژی ها با ماهیت مقصد، لازم است، زیرا سیاست ها و استراتژی های ارائه شده برای توسعه هر شکل از گردشگری در هر کشور، متفاوت و حتی گاهی متناقض هستند. گردشگری شهری به عنوان مهمترین شکل از گردشگری، یک استثناء محسوب نمی شود و تهیه استراتژی ها برای توسعه آن بدون ملاحظه محیط مشخص و فوق العاده آن، امکان پذیر نخواهد بود.

امروزه، گردشگری یا اقدام به سفر با هدف تفریح یکی از بزرگترین صنعت ها و بخش های اقتصادی در جهان است و یکی از بخش های استخدام در اکثر کشورها و مهمترین منبع مبادلات خارجی است. از سوی دیگر، اکثر دولت ها، گردشگری را به عنوان یک راهنما برای توسعه کشور در نظر می گیرند، که این بخاطر اثر تضریب کننده درآمد گردشگری است، به گونه ای که ارزش خارجی حاصل شده توسط گردشگران شروع به خرج برای محصولات و خدمات محلی می کند. صنعت گردشگری به عنوان یکی از ستون های مهم و جهانی اقتصاد، روز به روز در حال مهمتر شدن هستند. بنابراین، اکثر دولت ها آنرا به عنوان یک روش مناسب برای رفع بحران اقتصادی امروزی، در نظر می گیرند. ایران، به عنوان یکی از کشورهای در حال توسعه، سهم بزرگی از صنعت گردشگری را داشته و پتانسیل تبدیل شدن به یک مقصد تراز اول را دارد. توسعه و بهبود گردشگری بدون چارچوب هدایت کننده و استراتژی های از پیش تعیین شده برای دستیابی به اهداف توسعه و به صورت موقتی، امکان پذیر نیست. در سراسر جهان، گردشگری به عنوان یک اکسیر و دوای هر دردی، در نظر گرفته شده است: روشی برای تامین مالی حفاظت از محیط زیست و پژوهش، حفاظت از اکوسیستم های شکننده و ناب، مزیت رسانی به جوامع روستایی، ارتقا و ترویج توسعه در کشورهای فقیر، بهبود حساسیت اکولوژیکی و فرهنگی، تزریق آگاهی زیست محیطی و یک خودآگاهی اجتماعی در صنعت مسافرت و برآورده سازی و آموزش گردشگری متمایز.

این پروپوزال نیز با تاکید بر این موضوع، به بررسی و اولویت بندی استراتژی های مربوط به ارتقای بخش گردشگری در مقاصد شهری نوظهور پرداخته و برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. این پروپوزال یک نمونه کامل است و ساختارهای پروپوزال نویسی به طور کامل در آن رعایت گردیده اند؛ در نتیجه مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای آشنایی با این ساختارها باشد. همچنین مطالعه این محصول می تواند دیدگاه ها و ایده های جدیدی را در اختیار دانشجویان قرار دهد تا برای اهداف دانشگاهی خود مورد استفاده قرار دهند.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

استراتژی ارتقای گردشگری


نقد و بررسی‌ها

  1. اسماعیل

    بسیار عالی و متشکرم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi