عنوان فارسی |
ارزیابی نقش ابزارهای بازاریابی الکترونیک در موفقیت بازاریابی شرکت های خصوصی در اهواز |
عنوان انگلیسی |
Assessing the Role of Electronic Marketing Tools in Marketing Success of Private Companies in Ahvaz |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
توجه دانشگاهی و مدیریتی به بازاریابی الکترونیک در سالهای اخیر، بیش از پیش بوده است. این موضوع، توسط تعدادی از افراد، به عنوان الگوی جدید بازاریابی تعبیر شده است. شتاب و هجوم اخیر مجلات در این زمینه می تواند باعث این ذهنیت شود که بازاریابی الکترونیکی را می توان در هر زمینه ای بکار گرفت ، اما، شواهد تجربی اندکی برای پشتیبانی و تایید آن وجود دارد. در عین حال، از آنجایی که شرکت های تجاری و خصوصی، به عنوان موتور اقتصادی در نظر گرفته شده اند که باعث توسعه اقتصادی در سطح جهان می گردند، توجه اساسی قابل ملاحظه ای را از جانب پژوهشگران، دانشگاهیان و متخصصان در دهه های اخیر، به خود جلب کرده اند. حجم زیادی از این توجه بخاطر این اعتقاد بوجود آمده است که نوآوری، بخصوص در فنآوری اطلاعات (IT) به میزان زیادی به ظرفیت و پتانسیل شرکت های کارآفرین، وابسته است. اما، انقلاب اخیر در علوم کامپیوتر، اینترنت، IT، رسانه ها و ارتباطات، ماهیت شیوه های تجاری و بازاریابی را متحول کرده است. تعداد رو به رشدی از شرکت ها و بنگاه ها از اینترنت و ابزارهای الکترونیکی دیگر برای برقراری ارتباط با تامین کنندگان، مشتریان تجاری و کاربران نهایی محصولات و خدمات خود، استفاده می کنند. شکل های جدید بازاریابی، فرصتی برای کسب و کارهای کوچک در جهت رشد زیاد و پویا، فراهم کرده است. اهمیت این موع شرکت ها در بازتاب توانایی آنها در خلق ثروت است و بر اساس نقش آنها به عنوان ارائه دهنده شغل می باشد. آنها بیشترین مسئولیت اشتغال در بخش خصوصی را در سراسر جهان، بر عهده دارند. در نتیجه، توسعه شرکت های خصوصی کوچک، به عنوان یک عامل مهم برای دستیابی به اهداف توسعه، مانند این موارد، در نظر گرفته شده است: رفع فقر، توسعه اقتصادی و ارتقای جوامع دموکراتیک تر. در جهان امروزی، توجه روز افزونی به این بخش و نیز مشارکت کارآفرینان در تحول اقتصادی، بخصوص در اقلیم اقتصادی جهانی امروزی، داده شده است. این مسئله، بیش از پیش، بازگو کننده دامنه اقدامات سیاستی است که این بخش را هدف قرار داده اند. بنابراین این پروپوزال به بررسی و ارزیابی نقش ابزارهای بازاریابی الکترونیک در موفقیت بازاریابی شرکت های خصوصی پرداخته و یک مطالعه موردی نیز انجام داده است.
این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده اند. مطالعه این پروپوزال استاندارد می تواند ابزار مفیدی در راستای یادگیری این ساختارها توسط دانشجویان بوده و نیز زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آتی آنان گردد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.