عنوان فارسی |
ارزیابی تاثیر رویکردهای بازاریابی رابطه مند بر کاهش هزینه های بازاریابی (مطالعه موردی: بانک سامان) |
عنوان انگلیسی |
Evaluation of the Effect of Relationship Marketing Approaches on Reducing Marketing Costs (Case Study: Saman Bank) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
بازاریابی رابطه ای، معمولاً باعث بوجود آمدن مناسبات اقتصادی، فنی و اجتماعی قوی بین طرفین ذینفعان می شود و در نتیجه هزینه های معاملات آنها را کاهش می دهد و بازده معاملاتشان که در بازاریابی رابطه ای شامل شده را افزایش می دهد، در این بازاریابی نه تنها مبادلات و معاملات خریداران/فروشندگان وجود دارد، بلکه همچنین مشارکت های تجاری، ائتلاف های استراتژیک و شبکه های بازاریابی مشارکتی نیز وجود دارند. این رابطه معمولاً شامل تبادل و معاملات فروشنده-مشتری است اما می تواند شامل هرگونه رابطه با ذیفنعان باشد. بازارهای سریعاً در حال تغییر، که یک مجموعه پیچیده از فناوریها، کمبود مهارت ها و منابع و مشتریان بیشتر پرتقاضا می باشند، یک مجموعه چالش بی سابقه را پیش روی سازمان های خدماتی بوجود می آورند. ایجاد رابطه با مشتریان و تامین کنندگان، برای هر سازمانی لازم است. این سازمان ها باید بازاریابی خود را بر مشتریان و تامین کنندگان مهم متمرکز کنند، کسانی که با آنها باید توسعه یابند تا روابط درازمدت ایجاد کنند. این تنها راهی است که یک شرکت می تواند مزیت رقابتی دائم کسب کند و در نتیجه بقا و رشد خود را تضمین کند. این بیانگر آن است که رابطه سازی، یک عامل کلیدی موفقیت محسوب می شود. بازاریابی رابطه ای باعث بهره وری بازاریابی بیشتر می شود که این بوسیله موثرتر و کارآمدتر ساختن این عمل، انجام می شود. ایجاد و حفظ روابط، دلالت درازمدت قابل ملاحظه ای دارد و بر برنامه ریزی استراتژیک و درازمدت، جهت خلق روابط با هر دوی مشتریان فردی و مشتریان تجاری که باید آنها را جذب کنیم، تاثیر دارد، برای اینکه این رابطه را بسازیم و آنها را راضی کنیم و این رابطه را حفظ کنیم، باید آنها را نگهداری کنیم و در آخر، مزیت های بسیاری برای آنها حاصل کنیم، بنابراین، ایجاد، توسعه و حفظ رابطه با مشتریانمان، هم مشتریان شخصی هم شرکت ها، باید اهداف اصلی آنها باشد.
این پروپوزال نیز به بررسی نقش بازاریابی رابطه مند در کاهش هزینه های بازاریابی سازمان پرداخته و یک مطالعه موردی نیز در این زمینه انجام شده است. این پژوهش برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده اند. مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای یادگیری ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی بوده و همچنین ایده های پژوهشی جدیدی را نیز جهت تحقیقات آتی، در اختیار دانشجویان و پژوهشگران قرار دهد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن وهمچنین فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.