عنوان فارسی |
ارزیابی نقش ابزارهای بانکداری الکترونیکی در بهبود عملکرد مالی (مطالعه موردی: بانک مسکن) |
عنوان انگلیسی |
Evaluating the Role of Electronic Banking Tools in Improving Financial Performance (Case Study: Maskan Bank) |
رشته مرتبط |
  مدیریت مالی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
بانکداری الکترونیک، به معنای استفاده از شبکه های الکترونیک و مخابرات برای ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات ارزش افزوده به مشتریان بانک می باشد. استفاده از فنآوری اطلاعات در عملیات های بانکداری، بانکداری الکترونیک نامیده می شود. تعریف دیگری که توسط پژوهشگران برای آن ارائه شده نیز به این صورت می باشد که بانکداری الکترونیک، محصول تجارت الکترونیک در زمینه بانکداری و خدمات مالی است. همچنین، بانک ها خدمات پرداخت را به نمایندگی از مشتریانشان که در فروشگاه های الکترونیک مختلف خرید می کنند، ارائه می دهد. یک اصطلاح جامع برای فرآیندی است که بواسطه آن یک مشتری می تواند معاملات و تراکنش های بانکی را به صورت الکترونیک بدون مراجعه به یک موسسه فیزیکی، انجام دهد. محیط تجاری امروز، بسیار پویا می باشد و تغییرات سریع در نتیجه بهبود فنآوری، افزایش آگاهی را تجربه می کند و ملزم می کند که بانک همچنین به صورت الکترونیک به مشتریان خدمت رسانی کند. بانک ها در حالت سنتی در پیشگاه بهره برداری از فناوری برای بهبود محصولات و خدماتشان بوده اند. صنعت بانکداری قرن 21 در یک محیط پیچیده و رقابتی عمل می کند که مشخصه های بارز آن، شرایط همیشه متغیر و اقلیم اقتصادی بسیار غیرقابل پیش بینی است. فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، مرکز این منحنی تغییر جهانی سیستم بانکداری الکترونیک امروزی می باشد. مدیران صنعت بانکداری نمی توانند سیستم های اطلاعات را نادیده بگیرند، زیرا نقشی اساسی در سیستم بانکداری فعلی ایفا می کنند، زیرا کل جریان نقدی اکثر بانک ها به سیستم های اطلاعات متصل و مرتبط هستند. سیستم های پرداخت الکترونیک در حال تبدیل شدن به یک محور و جنبه مرکزی در نوآوری فرآیند تجاری آنلاین می باشند، زیرا شرکت ها به دنبال روش های خدمت رسانی سریعتر و کم هزینه تر به مشتریانشان هستند. همراستا با این موضوع، سیستم های پرداخت الکترونیک در خرید بلیط، بیمه، بانکداری، خرده فروشی، مراقبت سلامت، بازارهای آنلاین و حتی دولت ها در حال استفاده هستند- در حقیقت، هر جایی که لازم است پول جابجا شود. مزیت های مشهود بسیاری از انتقال الکترونیکی در مقایسه با روش های تسویه متداول وجود دارد، زیرا بانک ها بیش از پیش به سراغ فنآوری جهت مدیریت پرداخت هایشان می روند. تعدادی از ویژگی های ارزشمند، شامل پرداخت های ایمن، کاهش هزینه، پرداخت سر موعد و مدیریت پول نقد آسانتر در مقایسه با سیستم های متداول می باشند. آنها حجم پول هنگفتی در پیاده سازی خدمات سلف سرویس بانکی با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی به مشتری، کرده اند. انتظار می رود توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، گستره بانکداری را وسعت بخشد و وقوع صف های طولانی در سالن های بانک ها را کاهش دهد. خدمات مالی مبتنی بر ICT مشارکت هنگفتی در کاهش هزینه ارائه خدمات مالی، بوجود آورده اند.
این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی شامل بیان مساله، ضرورت انجام پژوهش، روش تحقیق، اهداف، فرضیات و غیره، در این پروپوزال رعایت گردیده است. مطالعه این محصول می تواند ابزاری برای آشنایی با این ساختارها بوده و نیز مسیرهای پژوهشی آتی در این زمینه را نمایان کند.
این پروپزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.