عنوان فارسی |
سنجش قابلیت های بازاریابی آموزشی در افزایش توانمندسازی پرسنل فروش خدمات |
عنوان انگلیسی |
Assessing the capabilities of educational marketing in increasing the empowerment of service sales personnel |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
در طی چند دهه گذشته، پژوهش های فراوانی در زمینه توسعه بازاریابی با محوریت منابع انسانی انجام شده که نقش چشمگیری نیز در افزایش بازده نیروی انسانی سازمان ها داشته است. از جمله این موارد می توان به بازاریابی در موارد آموزش منابع انسانی و همچنین چالش های مرتبط با برون سپاری و … اشاره کرد. در این بین، سازمان هایی که به دنبال کسب مزیت رقابتی بیشتر و همچنین حضور در بازارهای شدیدا رقابتی جهانی بوده اند، اقدامات وسیعی را در زمینه آموزش منابع انسانی و افزایش بار علمی آنها انجام داده اند.
این پروپوزال به بررسی نقش ابزارهای بازاریابی آموزشی در افزایش توانمندسازی پرسنل پرداخته و سعی داشته تا تاثیر بازاریابی آموزشی بر روی متغیرهایی همچون معنی دار بود شغل، احساس صلاحیت در بین کارکنان، داشتن حق انتخاب، موثر بودن و افزایش مشارکت را مورد توجه قرار دهد. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. با در نظر گرفتن جامعیت موضوع و همچنین مسیرهای پژوهشی مشخص شده در آن، می توان موضوعات پژوهشی جدیدی را نیز در پیش گرفت.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:
با توجه به اهمیت بالایی که بهره وری منابع انسانی دارد، شرکت ها تلاش می کنند تا خدمات توسعه منابع انسانی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. رسیدن به سطح بالایی از بازدهی در این زمینه نیز وابسته به رویکردهای مختلفی است که مدیران شرکت ها در پیش می گیرند و از جمله آنها می توان به اتخاذ استراتژی های تبلیغاتی مناسب و کارآمد و به طور کلی، بازاریابی آموزشی اشاره کرد. بهره گیری از تکنیک های موفق بازاریابی با تمرکز بر جامعه هدف (مشتریان)، باعث شده تا مشارکت شرکت های فرعی با شرکت های اصلی افزایش یابد و نهایتا به هدفی که مدیران به دنبال آن بوده اند، یعنی بهبود بهره وری، برسند.
با اینکه مفهوم آموزش و بازاریابی آموزشی، در مقالات و پژوهش های زیادی در نظر گرفته شده و اکثر مدیران نیز با آن و اهمیت بالای آن آشنایی دارند، با این حال، برداشت های مختلف هر سازمان باعث شده تا به سطح های مختلفی از توانمندسازی در نیروی انسانی خود نائل شوند. این برداشت های مختلف، می تواند طرز نگاه آنها در افزایش بازده و توانمندسازی را تحت تاثیرات مثبت و حتی منفی قرار دهد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.