دانلود ترجمه مقاله خدمات دولت الکترونیک و پذیرش رسانههای اجتماعی: تجربهی دولتهای کوچک محلی در ایالت نبراسکا
عنوان فارسی |
خدمات دولت الکترونیک و پذیرش رسانههای اجتماعی: تجربهی دولتهای کوچک محلی در ایالت نبراسکا |
عنوان انگلیسی |
E-government services and social media adoption: Experience of small local governments in Nebraska state |
کلمات کلیدی : |
  خدمات دولت الکترونیک؛ فیسبوک؛ توییتر؛ پذیرش؛ دولتهای کوچک محلی |
درسهای مرتبط | مدیریت دولتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 47 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی 3. روشها 4. نتایج 5. بحث و نتیجهگیری
چکیده – با توجه به اینکه رسانههای اجتماعی به عنوان ابزارهای جدید، مکمل خدمات دولت الكترونیك هستند، لازم است درک کنیم كه کدام انواع خدمات دولت الکترونیک، تناسب بهتری با ابزارهای مختلف رسانههای اجتماعی دارند. نقش خدمات دولت الکترونیک در پذیرش رسانههای اجتماعی در دولت، کمتر مورد مطالعه قرار گرفتهاند و دانش کمی در مورد استفاده از رسانههای اجتماعی در دولتهای کوچک محلی وجود دارد. این تحقیق، با بررسی رابطه بین انواع مختلف خدمات دولت الکترونیک و پذیرش رسانههای اجتماعی توسط دولتهای کوچک محلی، به این شکافهای پژوهشی میپردازد، و همچنین این موضوع را بررسی میکند که این دولتهای کوچک محلی، چگونه از رسانههای اجتماعی استفاده میکنند. با توجه به مقالات مربوط به دولت الکترونیک و رسانههای اجتماعی، و با تمرکز بر رابطه بین خصوصیات خدمات دولت الکترونیک و پذیرش فیسبوک و توییتر در زمینه دولت کوچک محلی، فرضیههایی ارائه میشوند. با استفاده از دادههای نظرسنجی و سرشماری دولتهای محلی در نبراسکا، مشخص میشود که خدمات تراکنش، با پذیرش فیسبوک ارتباط دارند، در حالی که خدمات اطلاعات، مربوط به پذیرش توییتر هستند.
Considering that social media as new tools complement existing e-government services, it is necessary to understand what types of e-government services better fit with different social media tools. The roles of e-government services in the adoption of social media in government are understudied and little is known about social media use in small local governments. This research addresses these research gaps by exploring the relationship between different types of e-government service and social media adoption by small local governments. It also explores how these small local governments use social media. Drawing from e-government and social media literature, it offers hypotheses by focusing on the relationship between e-government service characteristics and the adoption of Facebook and Twitter in the context of small local government. Using original survey and census data of local governments in Nebraska, it finds that transaction services are associated with the adoption of Facebook while information services are related to the adoption of Twitter.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.