دانلود ترجمه مقاله اثرات هیبریداسیون رانشگر بر هزینه های خودروی هیبریدی الکتریکی
عنوان فارسی |
اثرات هیبریداسیون رانشگر بر مصرف سوخت، عملکرد و هزینه های خودروی هیبریدی الکتریکی پیل سوختی |
عنوان انگلیسی |
Effects of drivetrain hybridization on fuel economy, performance and costs of a fuel cell hybrid electric vehicle |
کلمات کلیدی : |
  خودروی الکتریکی پیل سوختی؛ ضریب هیبریداسیون؛ Advisor؛ عملکرد خودرو؛ تحلیل هزینه |
درسهای مرتبط | انرژی های نو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 62 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. خودروهای هیبریدی برقی پیل سوختی 4. استراتژی های کنترل 5. نتایج و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – خودروهای هیبریدی برقی پیل سوختی (FCHEVها) یکی از جذابترین گزینههای بلندمدت برای خودروهای سواری هستند. همچنین برای استفاده گستردهتر از FCHEVها، موانع متعددی نظیر هزینه، ماندگاری و زیرساخت سوختگیری هیدروژنی بایستی رفع شود. در این مطالعه، برای تحلیل تأثیر عامل هیبریداسیون بر عملکرد و هزینههای خودرو، یک FCHEV با اندازه متوسط در ADVISOR مدلسازی و شبیهسازی شده است. همچنین، نتایج مدل ارائه شده با مدل تویوتا میرای برای یافتن اندازه بهینه پشته پیل سوختی و تعداد مدولهای باتری که مستلزم محرک های مختلف و کمینه سازی مصرف هیدروژن و هزینه خودرو است، مقایسه شد. لازم به ذکر است که بهترین نتایج با کاهش 58% توان پشته پیل سوختی، افزایش 7.7% در مصرف سوخت معادل (71.6 MPGe) و کاهش 25% در هزینه خودرو محقق گردید. مقدمه: بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که در زمینه آلودگی هوا و تغییرات آب و هوایی ناشی از آلاینده های خودرو، نگرانی فزاینده ای وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که حمل و نقل، عامل اصلی انتشار گازهای گلخانه ای در مناطق بزرگ شهری محسوب می شود. همچنین لازم به ذکر است که آلاینده های ناشی از بخش حمل و نقل در حدود 25% از انتشار CO2 جهانی را در سال 2019 به خود تخصیص داده است [1]. همچنین، با وجود تلاش های دولت ها برای بهبود کیفیت هوا در شهرهای بزرگ، آلودگی هوا همچنان یک مسئله جدی به شمار می آید. بر طبق گزارش جهانی درخصوص بار بیماری، به دلیل عواقب ناشی از آلودگی هوا، در حدود 3.1 میلیون نفر در سال 2017 جان خود را از دست داده اند [2].
Fuel cell hybrid electric vehicles (FCHEVs) are considered to be the most attractive long-term option for passenger cars. Several barriers, such as cost, durability and hydrogen refueling infrastructure, must be overcome for a wider use of FCHEVs. In this paper, a mid-sized FCHEV is modeled and simulated in ADVISOR to analyze the influence of hybridization factor on vehicle performance and costs. The results are compared with those of the Toyota Mirai in order to find the optimum size of the fuel cell stack and the number of battery modules that meet various driving requirements, minimize hydrogen consumption and vehicle cost. The best results are obtained by reducing the fuel cell stack power by 58%. A 7.7% increase in equivalent fuel economy (71.6 MPGe) and a reduction of 25% in the vehicle cost is achieved. Introduction: There is a growing concern about air pollution and climate change due to vehicle emissions. Transport is the main factor responsible for greenhouse gas emissions in large urban areas. In 2019, emissions from the transport sector accounted for almost 25% of global CO2 emissions [1]. Despite the efforts of Governments to improve air quality in large cities, air pollution remains a pressing problem. According to the Global Burden of Disease report, 3.1 million people died prematurely in 2017 due to air pollution [2].
این مقاله می تواند برای مبحث ماشین های برقی هیبریدی مناسب باشد. ترجمه این مقاله در 15 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 6 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.