دانلود ترجمه مقاله دیجیتالی سازی بخش مراقبت از سلامت

عنوان فارسی

دیجیتالی سازی بخش مراقبت از سلامت: مطالعه ای بر نگرانی های حریم خصوصی و امنیت

عنوان انگلیسی

Digitization of healthcare sector: A study on privacy and security concerns

کلمات کلیدی :

  امنیت سایبری؛ دیجیتالی سازی؛ مراقبت از سلامت؛ حریم خصوصی

درسهای مرتبط اینترنت اشیا
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس مقاله : 51
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. دیجیتالی سازی مراقبت از سلامت 3. معماری اینترنت اشیای پزشکی (IoMT) 4. ادوات اینترنت اشیای پزشکی (IoMT) 5. راهکارهای حریم خصوصی و امنیت برای بخش مراقبت از سلامت 6. تاثیر فناوری های دیجیتال در بخش مراقبت از سلامت 7. حذف نگرانی های امنیت و حریم خصوصی دیجیتالی سازی در بخش مراقبت از سلامت 8. بحث و بررسی 9. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – انقلاب دیجیتال، بخش های تجاری را به یک عرصه بالاتر و جدید برده است که این از طریق پیشرفت فناوری بوده است. همچنین، بخش مراقبت سلامت از فناوری دیجیتال بهره گرفته است تا تغییر فنآوری از ادوات مکانیکی و الکترونیک آنالوگ به فناوری دیجیتال که امروزه فراهم شده است را تسهیل بخشد. استفاده مرسوم از فنآوری دیجیتال در بخش مراقبت سلامت شامل جستجوی منابع دانش پزشکی، نظارت بر مراقبت با کیفیت بر بیمار و بهبود پشتیبانی بالینی است. این مقاله، تاثیر فناوری در مراقبت سلامت همراه با نگرانی های حریم خصوصی و امنیتی مرتبط با استفاده از فناوری در مراقبت از سلامت را توضیح می دهد. مقدمه: روند فعلی که در حال متحول کردن عرصه مالی جهانی و ارائه فرصت هایی برای توسعه مدل های کسب و کار جدید است، باعث همگرایی دیجیتالی سازی و جهانی سازی شده است. کسب و کارهایی که از دیجیتالی سازی بهره گرفته اند، می توانند بسرعت عملیات های خود را به بازارهای خارجی گسترش دهند. همانگونه که در [1] بیان شده، در سالهای اخیر، پدیده بین المللی شدن زودهنگام برای صاحبان کسب و کار بین المللی، توجه بسیار بیشتری را نسبت به سالهای قبل به خود جلب کرده است. بخاطر وجود اینترنت، زندگی در جهانی که در آن افراد بطور دائم در تماس با همدیگر هستند و برای هر سوالی می توانند پاسخ سریع بگیرند، صرف نظر از اینکه در کجا باشند، ممکن شده است. بنابراین، هرگونه ارتباطات کاری، تجارت یا موارد دیگر، باید از اینترنت یا دیگر روش های دیجیتال استفاده کنند [1]. این دربرگیرنده اطلاع رسانی به مشتریان یا شرکت ها در مورد داده ها، محصولات، و خدمات و ارتباطات داخلی بین سازمان ها و مشتریان می باشد. بخاطر اینکه مشتریان همیشه پرس و جوی آنلاین انجام می دهند، شرکتی که از دیجیتال بهره گرفته باشد، می تواند سریعتر و کارآمدتر به تغییرات در رفتار جهانی مشتریان پاسخ دهند. به گفته تیرواینن و همکاران [2]، توانایی شرکت در سازگار شدن، بهره برداری یا جستجوی صنایع جدید به وضعیت دیجیتالی شدن آن بستگی دارد. این امر باعث افزایش یا حفظ میزان فروش می شود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The digital revolution has taken business sectors to a new height through the advancement of technology. The healthcare sector also embraced digital technology to facilitate technological change from mechanical and analogue electronic devices to the digital technology that is available today. The common use of digital technology in the healthcare sector includes searching medical knowledge resources, monitoring quality patient care and improving clinical support. The article presents the impact of technology in healthcare along with the privacy and security concerns related to technology use in healthcare. Introduction: The current trend that is reshaping the worldwide financial landscape and presenting opportunities for the development of new business models is the convergence of digitization and globalization. Businesses that embrace digitalization can rapidly expand their operations into foreign markets. As stated in [1], in recent years, international business people have given the phenomenon of early internationalization a greater amount of their attention than in previous years. Due to the Internet, it is possible to live in a world where people are constantly in touch and can get quick answers to any question, no matter where they are. Any business communication, commercial or otherwise, must thus use the internet or other digital methods [1]. This encompasses informing customers and corporations about their data, products, and services and internal communication between organizations and customers. Because customers will always make inquiries online, a company that has embraced digitization can react more rapidly and efficiently to variations in client purchasing behavior worldwide. As per Tyrväinen et al. [2], the company’s ability to adapt, pivot, or seek new industries depends on its digitalization status. This would raise or maintain sales.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله دیجیتالی سازی بخش مراقبت از سلامت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − هفت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi