دانلود ترجمه مقاله تحول دیجیتال، نوآوری شرکت و استراتژی بین الملل
عنوان فارسی |
تحول دیجیتال، نوآوری شرکت و استراتژی بین الملل: شواهد تجربی در شرکت های پذیرفته شده در چین |
عنوان انگلیسی |
Digital Transformation, Corporate Innovation, and International Strategy: Empirical Evidence from Listed Companies in China |
کلمات کلیدی : |
  تحول دیجیتال؛ استراتژی بین الملل؛ نوآوری شرکت |
درسهای مرتبط | مدیریت نوآوری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : MDPI |
سال انتشار : 2022 | تعداد رفرنس مقاله : 40 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله به صورت تجربی تاثیر تحول دیجیتال بر استراتژی سازمانی بین المللی را مورد بررسی قرار می دهد. با استفاده از یک پایگاه داده از بازار سهام چین از سال 2014 تا 2020، نتایج تجربی ما آشکار می کنند که تحول دیجیتال، تاثیر مثبتی بر استراتژی بین المللی شرکت های چینی دارد. به بیان دقیق تر، شرکت هایی که در آنها تحول دیجیتال صورت گرفته است، تمایل بیشتری به پیاده سازی استراتژی بین المللی دارند و شرکت های دارای میزان بالاتر تحول دیجیتال، سطح بالاتری از بین المللی سازی دارند. علاوه بر آن، نتایج تجربی ما آشکار می کنند که نوآوری سازمانی، نقش میانجیگر را دارد. علاوه بر آن، یافته های ما نشان می دهند که تاثیر تحول دیجیتال برای شرکت های خصوصی و بنگاه های غیرپیشرفته از لحاظ فنآوری، بارزتر است و همچنین این تاثیر بوسیله توسعه بالای نهادی در شرق چین، تعدیل می شود. یافته های ما، در بررسی های استواری متعددی، موفق بوده است. مقدمه: سازمان ها و بنگاه ها، به عنوان بدنه اصلی سیستم نوآوری ملی و صنعتی، دو هسته اصلی از نوآوری سازمانی از طریق نوآوری عناصر فنی مانند سرمایه گذاری بر فنآوری و R&D و استفاده از فنآوریهای جدید، و همچنین تغییر و نوآوری عناصر غیرفنی، مانند سیستم های سازمانی و موسساتی شان، بوجود می آورند، که این امر نیز نوآوری را ارتقا می دهد تا به نیروی محرک پیشرفت و توسعه سازمانی تبدیل شود [1]. بخاطر اینکه این کار، سازمان ها را ملزم به سرمایه گذاری زیادی برای کسب مزایا از طریق نوآوری می کند، بسیاری از سازمان ها به عدم قطعیت و ریسک در فرآیند R&D و نوآوری توجه خواهند کرد [2]. با این حال، نوآوری در نهایت مزایای بیشتری برای شرکت ها به ارمغان می آورد و ارزش سازمانی را بهبود می بخشد و در نتیجه رقابت پذیری بین المللی قویتر، مسئولیت اجتماعی بهتر، یارانه های دولتی بیشتر، کانال های تامین مالی هموارتر و مانند اینها را به ارمغان می آورد [3، 4، 5]. بنابراین، اکثر شرکت ها هنوز خواهان مشارکت فعال در فعالیت های نوآوری هستند. در سالهای اخیر، دولت و بنگاه های چینی، افزایش سرمایه گذاری بر نوآوری را ادامه داده اند. از سال 2001، مخارج کل R&D در چین، در 20 سال گذشته به میزان بالغ بر 20 برابر، افزایش یافته است (به شکل 1 مراجعه نمایید). در سال 2019، 507 شرکت چینی، توسط سازمان های بین المللی، به عنوان 2500 شرکت برتر جهانی در سرمایه گذاری R&D ، شناخته شده اند و تعداد شرکت های فنآوری پیشرفته به 225000 عدد رسیده است که نشان دهنده افزایش 1.8 برابری نسبت به سال 2015 است. با اینکه کووید 19، تاثیر زیادی بر توسعه اجتماعی و اقتصادی گذاشت، اما سرمایه گذاری شرکت های چینی بر نوآوری همچنان افزایش قابل توجهی داشته است. در سال 2021، سرمایه گذاری R&D چین در کل جامعه، 2.79 تریلیون یوان چین بوده است که افزایش سالانه 14.2 درصدی را نشان می دهد و شدت سرمایه گذاری R&D به اندازه 2.44% افزایش یافته است (این داده ها از پایگاه داده بازار سهام و پژوهش حسابداری چین (CSMAR) گردآوری شده اند).
This paper empirically investigates the impact of digital transformation on corporate international strategy. With a dataset of the Chinese stock market from 2014 to 2020, our empirical results reveal that digital transformation has a positive impact on the international strategy of Chinese enterprises. More specifically, firms with digital transformation are more likely to implement international strategy, and firms with a higher degree of digital transformation are associated with a higher level of internationalization. In addition, our empirical results reveal that corporate innovation exhibits the mediation effect. Moreover, our findings show that the impact of digital transformation is more pronounced for private firms and non-high-tech enterprises, and this impact is also moderated by high institutional development in eastern China. Our findings survive numerous robustness checks. Introduction: As the main body of the national and industrial innovation system, enterprises build the dual-core of enterprise innovation through the innovation of technical elements such as technology investment and R & D and the use of new technologies, as well as the change and innovation of non-technical elements, such as their own organizational and institutional systems, which also promote innovation to become the driving force of enterprise progress and development [1]. Because it requires enterprises to invest a lot of money to obtain benefits through innovation, many enterprises will pay attention to the uncertainty and risk in the process of R & D and innovation [2]. However, innovation will eventually bring higher benefits to enterprises, enhance enterprise value, and bring enterprises stronger international competitiveness, better social responsibility, more government subsidies, smoother financing channels, etc. [3,4,5]. Thus, most firms are still willing to actively participate in innovation activities. In recent years, the Chinese government and enterprises have continued to increase their investment in innovation. Since 2001, the total R & D expenditure in China increased more than 20 times in the past 20 years (see Figure 1). In 2019, 507 Chinese firms were shortlisted as the top 2500 global R & D investments recognized by international organizations, and the number of high-tech enterprises reached 225,000, which represents an increase of 1.8 times over 2015. Even though COVID-19 had a great impact on social and economic development, the innovation investment of Chinese enterprises has still increased significantly. In 2021, China’s R & D investment in the whole society was CNY 2.79 trillion, a year-on-year increase of 14.2%, and the R & D investment intensity increased by 2.44% (the data are collected from the China Stock Market and Accounting Research database (CSMAR).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.