دانلود ترجمه مقاله طراحی ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی با در نظر گرفتن منابع انرژی مختلف
عنوان فارسی |
طراحی بهینه ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی با در نظر گرفتن منابع انرژی مختلف |
عنوان انگلیسی |
Optimal design of electric vehicle charging stations considering various energy resources |
کلمات کلیدی : |
  ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی؛ انرژی تجدیدپذیر؛ خودروی الکتریکی قابل اتصال به شبکه؛ ریزشبکه؛ آلودگی های زیست محیطی |
درسهای مرتبط | انرژی های نو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 17 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مدل ریاضیاتی 3. مطالعات موردی 4. داده های ورودی سیستم 5. نتایج و بحث و بررسی 6. خلاصه
چکیده – در این مقاله، طراحی بهینه یک «ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی» (EVCS) با هدف کمینه سازی هزینه چرخه حیات، و در عین حال در نظر گرفتن آلودگی های محیط زیستی، ارائه می شود. منابع انرژی مختلف، مانند تولید مبتنی بر فنآوری انرژی تجدیدپذیر و دیزلی، با ورودی های واقع بینانه برروی مشخصه های فیزیکی، عملیاتی و اقتصادی آنها، مورد ملاحظه قرار می گیرند. برای رفع «اضطراب محدوده»، که نگرانی صاحبان EV در مورد فاصله ای که خودرو می تواند طی کند، طراحی یک EVCS در کنار بزرگراه ها، به عنوان یک ریزشبکه جزیره ای یا ایزوله، مورد مطالعه قرار می گیرد. در مطالعه ای دیگر، فرض می شود که EVCS به عنوان یک هاب انرژی هوشمند، به شبکه متصل شده است. تقاضای برق EVCS با ملاحظه داده های واقعی رانندگی ها، برآورد می شود. همچنین، تحلیلی برای مقایسه مزیت های اقتصادی یک EVCS متصل به شبکه با EVCS ایزوله انجام می شود و فاصله سر به سری بهینه برای EVCS متصل به شبکه به عنوان یک گزینه مفید، تعیین می شود.
In this paper the optimal design of an Electric Vehicle Charging Station (EVCS) with the goal of minimizing the lifecycle cost, while taking into account environmental emissions, is presented. Different energy sources such as renewable energy technology based and diesel generation are considered, with realistic inputs on their physical, operating and economic characteristics. In order to address the “range anxiety”, concern of EV owners regarding the distance the vehicle can travel, the design of an EVCS along highways, as an isolated microgrid, is studied. In another study, the EVCS is assumed to be connected to the grid as a smart energy hub. The charging demand of the EVCS is estimated considering real drive data. Analysis is also carried out to compare the economics of a grid-connected EVCS with an isolated EVCS and the optimal break-even distance for the grid connected EVCS to be a viable option, is determined.
ترجمه این مقاله در 31 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 19 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.