دانلود ترجمه مقاله مشتریان به عنوان شرکای دانش در یک اکوسیستم کسب و کار دیجیتال

عنوان فارسی :

مشتریان به عنوان شرکای دانش در یک اکوسیستم کسب و کار دیجیتال: از تحلیل مشتری تا مشارکت دانش

عنوان انگلیسی :

Customers as knowledge partners in a digital business ecosystem: From customer analytics towards knowledge partnerships

کلمات کلیدی :

  مدیریت دانش مشتری؛ شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)؛ انگیزه؛ هم آفرینی؛ چارچوب تعاملی؛ محیط دیجیتال

درسهای مرتبط : مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 52
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه 3. روش 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری 6. محدودیت ها و تحقیقات بیشتر

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – تجزیه و تحلیل داده‌ های مشتریان و ارائه بهترین محصول یا خدمات به آن‌ ها، دیگر همچون گذشته در اقتصاد دیجیتال کافی نیست و نمی تواند مشتریان شما را در بلندمدت راضی یا حتی مشتاق شرکت شما کند. این روزها به نظر می رسد که رویکرد تحلیل نیازهای مشتری به سمت داده های کلان و تجزیه و تحلیل مشتری گسترش یابد. اما آیا واقعاً جمع ‌آوری داده‌ ها، به ویژه برای شرکت‌ های کوچک و متوسط با منابع محدود، مفید است؟ تحقیقات نشان می دهد که جمع آوری داده های خالص هیچ ارزش استراتژیک اضافی ارائه نمی دهد. در واقع، بیشتر شرکت ‌ها نمی ‌دانند با داده ‌های کلان جمع‌ آوری‌ شده چه کنند و چگونه ارزش استراتژیک آن ها را به دست آورند. در این مقاله تجربی، با تکیه بر نظریه اکوسیستم، استدلال می ‌کنیم که مشتریان دیگر نباید داده را به ‌عنوان ماده خام خالص در نظر بگیرند، بلکه باید به عنوان شرکای دانش فعال در نظر گرفته شوند. این امر به تغییر ذهنی کامل در نحوه برخورد SME ها با مشتریان خود نیاز دارد. در این مقاله، با ارائه یک چارچوب تعاملی به مقالات موجود کمک می ‌کنیم تا نشان دهیم که چگونه می ‌توان بر اساس پایه‌ های انگیزشی مشتری از مشارکت ‌ها و ارزش‌ های استراتژیک متفاوتی که مشتریان مایل به انجام آن هستند، استفاده نمود و یک شریک دانش کارآمد ایجاد کرد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Analyzing data of your customers and providing them with the best product or service is no longer sufficient within the digital economy to make your customers satisfied or even enthusiastic about your company in the long run. These days the approach of customer needs analysis seems to be extended towards big data and customer analytics. But is collecting data really helpful, especially for SMEs with limited resources? Research shows that pure data collection does not provide any additional strategic value. In fact, most companies have no clue what to do with the collected big data and how to gain strategic value out of it. In this empirical paper, drawing on the ecosystem theory, we argue that customers should not any longer be seen as pure raw material of data, but as active knowledge partners. This requires a complete mind shift in how SMEs deal with their customers. In this paper, we contribute to the existing literature by providing an interaction framework to show how companies can create a well-functioning knowledge partnership based on the customer's motivational foundations to benefit from different contributions and strategic values customers are willing to make.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مشتریان به عنوان شرکای دانش در یک اکوسیستم کسب و کار دیجیتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی