دانلود ترجمه مقاله عوامل تاثیرگذار بر نگرش مشتریان به بانکداری اسلامی

عنوان فارسی

عوامل تاثیرگذار بر نگرش مشتریان به بانکداری اسلامی در امارات متحده عربی (UAE)

عنوان انگلیسی

Factors affecting customers’ attitude towards Islamic banking in UAE

کلمات کلیدی :

  امارات متحده عربی؛ مدلسازی معادله ساختاری؛ نگرش؛ تامین مالی اسلامی؛ عوامل حمایتی

درسهای مرتبط بانکداری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 74
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. چارچوب های نظری و توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. تست فرضیات 7. نتیجه گیری 8. دلالت ها و محدودیت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: هدف این مقاله بررسی اثرات عوامل زیر می باشد: تصویر، آگاهی، انطباق شرعی و فرد گرایی بر نگرش و قصد مشتریان به منظور استفاده از بانکداری اسلامی در میان مشتریان بانک در امارات و نقش واسطه ای نگرش در مدل، استفاده از یک مدل نظری مبتنی بر مدل نگرش چند سطحی، نظریۀ اقدامات مستدل و نظریۀ رفتار برنامه ریزی شده. طراحی/ روش / رویکرد: این مطالعه بر روی نظرسنجی مشتریان بانک در امارات متمرکز است. محققان از مدل سازی معادلات ساختاری جهت آنالیز داده استفاده کردند. یافته ها: نتایج نشان داد که نگرش و آگاهی به طور مستقیم بر قصد مشتری تاثیر گذاشته، در حالی که تصویر، آگاهی، انطباق شرعی و فرد گرایی به طور مستقیم بر نگرش و به طور غیر مستقیم به واسطۀ نگرش بر قصد مشتری تاثیرگذار است. محدودیت ها / پیامدهای تحقیق: اندازۀ نمونه شامل 178 مشتری بانک در سه شهر امارات است، بنابراین، بقیه مناطق این کشور در این مطالعه گنجانده نشد. پیامدهای عملی: این مطالعه اهمیت انطباق شرعی، فرد گرایی و تصویر را بر نگرش و قصد مشتریان نشان داد و پیشنهاداتی را برای بانک ها به منظور سود بردن از این ابعاد جهت گسترش مشتریان خود ارائه داد. پیامدهای اجتماعی: این مطالعه بینشی را برای تصمیم گیری افراد و اهمیت رویکرد اجتماعی توسط بانک ها هنگام تبلیغات فراهم می آورد. اصالت / ارزش: این تحقیق اولین تلاش تجربی به منظور تست عوامل جدید موثر بر نگرش بانکداری اسلامی در امارات می باشد. مقدمه: بانکداری اسلامی در امارات با ایجاد بانک اسلامی دبی در سال 1975 در میان بانک های با مالکیت خصوصی تاسیس شد، این بانک اولین بانک اسلامی خصوصی در امارات می باشد. از آن زمان به بعد، اقتصاد امارات دارای یک سیستم بانکداری ترکیبی با بانک های اسلامی و متعارف بود که در کنار یکدیگر مشغول به کار هستند. پس از توسعۀ بخش بانکداری در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس (ال محرمی و مورتی، 2017)، بسیاری از بانک های متعارف در امارات دیدگاه اسلامی پیدا کردند (بخش اسلامی در یک بانک که محصولات و خدمات بانکداری اسلامی ارائه می دهد). امارات دارای 23 بانک از جمله 8 بانک اسلامی است. در انتهای سال 2017، کل تعداد دارایی های همۀ بانک های در حال کار در امارات به 2648 میلیارد درهم رسید که 520 میلیارد درهم آن مربوط به بانک های اسلامی بود (19.6 درصد) (بانک مرکزی امارات، 2015). این رشد شاخصی را ارائه کرد که بانکداری اسلامی نقش مهمی در اقتصاد این کشور ایفاء می کند. با این حال، بدون درک اولویت ها و نگرش های مشتریان، بانک های اسلامی قادر به تمرکز بر روی رشد خود در آینده و بهبود کارایی و سودآوری خود نخواهند بود. بر این اساس، هدف این مطالعه تست عوامل موثر بر نگرش و اولویت مشتری است. واقعیت این است که امارات قدیمی ترین اقتصاد بانکداری ترکیبی را داشته که محیط خوبی برای تست قصد و نگرش های مشتریان نسبت به بانکداری اسلامی است. بعد از بیش از 40 سال خدمات بانکداری اسلامی، بازار نمای کاملی نسبت به این بانک ها ایجاد کرده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: The purpose of this paper is to investigate the effects of the following factors: image, awareness, Shariah compliance and individualism, on the attitude and intention of customers to use Islamic banking among Bank customers in UAE, and the mediating role of attitude in that model, using a theoretical model based on the multi-attribute attitude model, the theory of reasoned actions and the theory of planned behaviour. Design/methodology/approach: The research will focus on surveying bank customers living in UAE. The researcher will use structural equation modelling to analyse the data. Findings: Results show that attitude and awareness affect intention directly, while image, awareness, Shariah compliance and individualism affect attitude directly and intention indirectly mediated by attitude. Research limitations/implications: The sample size includes 178 bank customers living in three cities in UAE, hence, the rest of the country is not included. Practical implications: The research shows the importance of Shariah compliance, individualism and image on attitude and intention and provides suggestions for banks to benefit from these aspects to widen their customer base. Social implications: The study provides an insight into individuals’ decision making and the importance of a social approach by banks when advertising. Originality/value: The research is the first empirical attempt to test new factors affecting attitude towards Islamic banking in UAE. Introduction: Islamic banking started to appear in the United Arab Emirates among privately owned banks with the establishment of Dubai Islamic Bank in 1975, which was the first ever private Islamic bank. Since then, the UAE economy has had a mixed banking system with Islamic and conventional banks working side by side. Following the expansion of banking sector in Gulf Cooperation Council countries (Al-muharrami and Murthy, 2017), many conventional banks in the UAE opened Islamic windows (an Islamic Department in a conventional bank that offers Islamic banking products and services). UAE has 23 banks including eight Islamic banks. By the end of Q1-2017, the total number of assets for all banks working in the UAE reached AED 2,648.3bn out of which AED 520bn is Islamic (19.6 per cent) (Central Bank of the UAE, 2015). This growth provides an indication that Islamic banking has and will continue to have an important role in the economy of this country. However, without understanding customer preferences and attitude, Islamic banks will not be able to focus on future growth and the way to steer it in order to improve their efficiency and profitability. Based on this, the aim of this study is to test the factors affecting customer attitude and preference. The fact that UAE is the oldest mixed Banking economy makes it a good environment to test the current intentions and attitudes of customers towards Islamic banking. After more than 40 years of Islamic banking services, the market has developed a mature overview towards these banks.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله عوامل تاثیرگذار بر نگرش مشتریان به بانکداری اسلامی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi