دانلود پروپوزال مطالعه ای بر ارتباط شاخص های رضایتمندی مشتری و مدیریت بهره وری تجاری

عنوان فارسی

مطالعه ای بر ارتباط شاخص های رضایتمندی مشتری و مدیریت بهره وری تجاری در شرکت های بیمه گیلان

عنوان انگلیسی

A Study on the Relationship between Customer Satisfaction Indices and Business performance management in Guilan Insurance Companies

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت کسب و کار

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
70,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

تاثیر عملکرد تجاری شرکت بر روی رضایت مشتری، موضوع مورد بحث در این پروپوزال می باشد. عملکرد تجاری در مقالات زیادی مورد مطالعه قرار گرفته و محققین زیادی به آن پرداخته اند و منابع داخلی و خارجی زیادی در این زمینه موجود می باشد و در این پروپوزال نیز به آنها اشاره شده است. در این پژوهش، همه استانداردهای مورد نیاز برای نگارش یک پروپوزال رعایت شده و شامل جامعه آماری، روش گردآوری داده ها، ابزار پژوهشی و مدل مفهومی می باشد. پژوهشگر می تواند با اساس قرار دادن این مطالعه، پروپوزال مشابهی را برای اهداف تحقیقاتی و دانشگاهی خود آماده نماید. یکی از موضوعات کلیدی در این مقاله، مدیریت عملکرد تجاری می باشد که در ادامه به شرح مختصری از آن می پردازیم:

مدیریت عملکرد کسب و کار، مجموعه ای از فرآیندهای تحلیلی و مدیریت عملکرد می باشد که مدیریت یک سازمان را قادر می سازد تا با شتاب بیشتری به اهداف از پیش تعیین شده نائل گردند. عملکرد تجاری یکی از شاخه های مدیریت فرآیندهای تجاری می باشد و سه فعالیت عمده را دنبال می کند:

  1. انتخاب اهداف
  2. تدوین اطلاعات سنجش مرتبط با پیشرفت یک سازمان در برابر این اهداف
  3. تعامل مدیران در سایه این اطلاعات با نگاهی به بهبود عملکرد آتی در برابر این اهداف

اگرچه این موارد به طور پیوسته دنبال می شوند ولی با این حال عموما همزمان انجام شده و روی انتخاب اهداف توسط مدیران تاثیر می گذارند، و در ادامه سنجش اطلاعات دقیقا نظارت شده و اقدامات بعدی توسط سازمان انجام می گیرد. از آنجایی که اقدامات مرتبط با مدیریت عملکرد تجاری در سازمان های بزرگ شامل گردآوری و گزارش دهی حجم بالایی از داده ها می باشد، شرکت های نرم افزاری زیادی به ارائه ابزارهای هوشمند برای تسهیل این فرآیندها پرداخته اند. به دلیل وجود اقدامات بازاریابی زیاد در این زمینه، مدیریت عملکرد تجاری غالبا به شکلی درک شده که ضرورتا به این سیستم های نرم افزاری وابسته می باشد و بسیاری از تعاریف ارائه شده در زمینه این شاخه مدیریتی، حضور نرم افزار را جزئی جدایی ناپذیر از آن دانسته اند.

در ادامه می توانید بخشی از این پروپوزال که در قالب ورد (WORD) آماده شده و قابل ویرایش می باشد را مشاهده نمایید:

عملکرد تجاری


دیدگاهها

  1. مهسا

    خیلی عالی

    • bagher

      مرسی از دیدگاه شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi