دانلود ترجمه مقاله درک وفاداری مشتری در صنعت بانکداری
عنوان فارسی |
درک وفاداری مشتری در صنعت بانکداری: مروری سیستماتیک و متاآنالیز |
عنوان انگلیسی |
Understanding customer loyalty in banking industry: A systematic review and meta analysis |
کلمات کلیدی : |
  محیط بازار؛ حفظ مشتریان؛ وفاداری؛ صنعت بانکداری؛ مرور |
درسهای مرتبط | رفتار مصرف کننده |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2024 | تعداد رفرنس مقاله : 66 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی و دلالت های مدیریتی 6. محدودیت ها و جهت گیری های پژوهشی آینده
چکیده – برای غلبه بر فضای رقابتی فعلی بازار، دستیابی به وفاداری بالای مشتری، کلید موفقیت حفظ مشتریان است زیرا مشتریان وفادار تعهد بالایی برای ادامه حمایت خود با ارائه دهندگان خدمات فعلی نشان می دهند. بنابراین، بانک ها باید به ارائه محصولات و خدمات مالی برتر به مشتریان خود ادامه دهند تا اطمینان حاصل کنند رضایت بالای مشتری که در نهایت می تواند وفاداری مشتری آنها را تحریک کند. این تحقیق با انجام یک مرور جامع مقالات، قصد دارد درک وفاداری مشتری در صنعت بانکداری را افزایش دهد. این تحقیق 149 مقاله تحقیقاتی منتشر شده مربوط به وفاداری مشتری در صنعت بانکداری را که توسط Web of Science و Scopus بین سال های 2012 و 2024 نمایه شده بود، انتخاب کرد. تنها 44 مقاله تحقیقاتی نهایی که معیارها را برآورده می کردند برای موارد گزارش دهی ترجیحی برای سیستماتیک و متاآنالیز (PRISMA) استفاده شدند. نتایج نشان داد که وفاداری مشتری بانک اغلب در هند، سپس اندونزی، آفریقای جنوبی، ویتنام، غنا، برزیل، پاکستان، ترکیه، ایران و چین مورد بررسی قرار گرفته است. در همین حال، نتایج همچنین تاکید کرد که رضایت، اعتماد، کیفیت خدمات، تصویر، تعهد، قابلیت اطمینان، ارزش درک شده، اخلاقی، مفید بودن درک شده و تجربه اغلب و به طور قابل توجهی بر وفاداری مشتری تأثیر می گذارد. در نهایت، نتایج همچنین نشان داد که مکانیسم تحقیق مصرف کننده در مورد وفاداری مشتری در صنعت بانکداری پس از بانکداری 5.0 "نحوه تغییر بانک های سنتی در حالت عادی جدید یا پس از همه گیری" از عمومی به مصرف خدمات بانکداری الکترونیکی تکامل یافته و به طور قابل توجهی تغییر کرده است. علاوه بر این، این نتایج برای مدیران بازاریابی در صنعت بانکداری ضروری بود تا محصولات و خدمات مالی موجود خود را به مشتریان خود تجزیه و تحلیل، درک و بهبود بخشند تا بانک ها بتوانند وفاداری بیشتری از مشتریان کسب کنند.
پروپوزال مرتبط با این مقاله | دانلود پروپوزال نقش مولفه های بانکداری اینترنتی در افزایش وفاداری مشتریان |
To overcome the current competitive market environment, obtaining high customer loyalty is a key success of retaining customers as loyal customers display high commitment to continue their support with the current service providers. Therefore, banks need to continue offering superior financial products and services to their customers to ensure high customer satisfaction which can ultimately trigger their customer loyalty. This research aims to enhance comprehension of customer loyalty in banking industry by conducting a comprehensive literature study. This research selected 149 published research articles related to customer loyalty in banking industry indexed by Web of Science and Scopus between 2012 and 2024. Only 44 final research articles that met the criteria were used for Preferred Reporting Items for Systematic and Meta-Analysis (PRISMA). Results highlighted that bank customer loyalty was often investigated in India, followed by Indonesia, South Africa, Vietnam, Ghana, Brazil, Pakistan, Turkey, Iran, and China. Meanwhile, results also underscored that satisfaction, trust, service quality, image, commitment, reliability, perceived value, ethical, perceived usefulness and experience often and significantly influenced customer loyalty. Finally, results also outlined that consumer research mechanism of customer loyalty in banking industry evolved frequently and significantly shifting from general to electronic banking service consumption following banking 5.0 of “how Fintech will change traditional banks in the new normal or post pandemic”. Moreover, these results were essential to marketing managers in banking industry in order to analyze, understand and further improve their existing financial products and services to their customers so that banks can obtain more customer loyalty.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.