عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش مولفه های بانکداری اینترنتی در افزایش وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پارسیان در رشت) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Internet Banking Components in Increasing Customer Loyalty (Case Study: Parsian Bank in Rasht) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازرگانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
توسعه ICT در همه جنبه های زندگی انسانی، تغییرات اساسی بوجود آورده است و جهان امروزی را در یک انقلاب کامل قرار داده است. شبکه سازی جهانی و فنآوری های کامپیوتری، نحوه انجام امور را تغییر داده اند. با توسعه سریع فنآوری اطلاعات و ارتباطات در جهان و تاثیر زیاد ادوات الکترونیکی، برای تسهیل و شتاب دادن امور و صرفه جویی در زمان و پول، هر روزه اهمیت این دستگاه ها و کاربردهایشان، افزایش می یابد. در عین حال، توسعه سریع فنآوری اطلاعات باعث تغییرات چشم گیری در سیستم های انتقال پول و وجه، در بانکداری شده است و مفاهیم جدیدی ایجاد کرده است، مانند پول الکترونیک و انتقال الکترونیک. این مفهوم، نوع جدیدی از بانکداری را ایجاد کرده است که «بانکداری الکترونیک» نامیده می شود. صنعت بانکداری، یکی از صنایع نسبتآً قدیمی است که جایگاه ویژه ای در صنایع دیگر دارد. و همه صنایع به آن وابسته هستند، و بنابراین با مسائل مالی سر وکار دارد. در نتیجه با یک سری بانک ها مواجه می شوند. در انتها، جامعه «سوئیفت» (ارزی)، را نام می بریم که یک جامعه همکاری غیرانتفاعی بین المللی است که جایگزین کاغذ با روش های غیراستاندارد آن و ارتباطات بین المللی می شود که این در سال 1973 عرضه شد. در سال 1993، به شبکه ملحق شد و اکنون، همه بانک های تجاری و بانک های تخصصی اعضای شبکه بین المللی سوئیفت هستند. در دهه گذشته، تلاش های بسیاری در زمینه بانکداری الکترونیک در ایران صورت گرفته و خدماتی مانند بانکداری تلفنی، چک کردن حساب، ماهواره، کارت های اعتباری، ATM ، و نقطه «سیستم های فروش» (POS)، از جمله این تلاشها می باشند. اما، بنظر می رسد که این خدمات، مانند آنچه که باید و شاید مورد استقبال مشتریان قرار نگرفته اند. در حالی که بسیاری از مطالعات نشان داده اند که حفظ وفاداری مشتری به افزایش رفتن به خرید وی بستگی دارد، در آینده، و همچنین وفاداری مشتری به درک وی از کیفیت خدمات و کالاها بستگی دارد. بنابراین، صنایع خدماتی و ساخت و تولید، علاوه بر آن، باید به رضایت مشتریان خود و همچنین بهبود کیفیت کالاها و خدماتشان، توجه کنند. در جهان رقابتی امروزی، توزیع خدمات با کیفیت تر، به عنوان یک استراتژی اساسی در اکثر سازمان های خدماتی محسوب می شود. به این ترتیب، امروزه، به عقیده یک سری بانک ها و افزایش شعبه ها و تابعه های مختلف، و همچنین توسعه بانکداری الکترونیک، نیازهای مشتری و نیازها و تقاضاهای آنها، مهمتر شده اند. بانک ها، مبنا و فلسفه فراهم کردن خدمات با کیفیت برای مشتریان را دارند. بنابراین، برقراری بانکداری الکترونیکی و بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک، که یک مسئله کلیدی در جهان امروز است، نیاز صنایع بانکداری مدرن می باشد. به این ترتیب، در این پروپوزال، ادبیات و تاریخچه پژوهشی در مورد بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر رضایت مشتری توضیح داده شده و یک درک گسترده تر از این موضوع مطرح می شود.
این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای عمده پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده اند. مطالعه این پروپوزال می تواند ابزاری برای یادگیری این ساختارها بوده و ایده های پژوهشی جدیدی را نیز در اختیار دانشجویان علاقه مند به این حوزه تحقیقاتی قرار دهد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.