دانلود ترجمه مقاله تاثیر فرهنگ روی ارتباط بین هویت اجتماعی کارآفرین و تصمیم گیری
عنوان فارسی |
تاثیر فرهنگ روی ارتباط بین هویت اجتماعی کارآفرین و تصمیم گیری: منطق تاثیری و علیتی |
عنوان انگلیسی |
The influence of culture on the relationship between the entrepreneur's social identity and decision-making: Effectual and causal logic |
کلمات کلیدی : |
  منطق تاثیری؛ منطق علیتی؛ هویت اجتماعی؛ ابعاد فرهنگی |
درسهای مرتبط | مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 106 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. فرضیات 3. روش تحقیق 4. تحلیل و نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
اقدامات و دیدگاه های کارآفرینان در مورد تصمیم های تجاری، برای شرکت های جدید، بسیار مهم هستند. این مطالعه، با بهره گیری از پژوهش فوچارت و گروبر (2011) که سه نوع هویت اجتماعی کارآفرینی را مشخص می کند (داروینی، کمونیستی و ماموریتی)، تحلیل می کند که این هویت ها چه تاثیری بر استفاده از منطق اثرگذار و سببی می گذارند، و در عین حال، اثر فرهنگ کشوری که ابتکار عمل کارآفرینی بوجود آمده است، بحث می کند. براساس یک مطالعه پیمایشی از 5076 موسس که شرکت خود را ایجاد کردند، نتایج این استنباط را تایید می کنند که ابعاد فرهنگی تعریف شده به صورت دوری کردن از عدم قطعیت، فرد گرایی، گرایش درازمدت و توزیع قدرت، بر تصمیم های گرفته شده با استفاده از «انجام دادن» را تایید می کنند. مقدمه: ایجاد شرکت جدید و نحوه عملکرد کارآفرینان برای حفظ و رشد دادن شرکت های جدید، به میزان زیادی مورد پژوهش قرار گرفته است (دیویدسون، 2004). دو مکتب تفکری بر نحوه ایجاد یک کسب و کار توسط کارآفرینان و فرآیند انجام آن، تمرکز کرده اند (برینکمن و همکاران، 2010). اولین مکتب نشان می دهد که کارآفرینان، کسب و کارها را با استفاده از اکتشاف و بهره برداری برنامه ریزی شده از فرصت ها، ایجاد می کنند (بیهاو، 1994؛ شین و ونکاتارامان، 2000). مکتب دوم بر ماهیت نوظهور کارآفرینی به صورت بریکولاژ (ایجاد از همه منابع قابل حصول) (بیکر و نلسون، 2005)، اجرایی کردن (ساراسواتی، 2001) و ابتکار (همیلسکی و کوربت، 2006)، تاکید کرده است. از جمله این دیدگاه ها، اجرایی کردن، توصیف شده توسط ساراسواتی، 2001؛ ساراسواتی، 2008، یک چهارچوب نظری بسیار کامل برای درک فرآیندهای کارآفرینی، حاصل می کند (رید و همکاران، 2009).
Entrepreneurs’ actions and attitudes towards business decisions are fundamental to new ventures. Building on Fauchart and Gruber (2011), which identifies three types of entrepreneurial social identity (Darwinian, communitarian, and missionary), this study analyzes how these identities influence use of effectual and causal logic, while also explaining the effect of the culture of the country in which the entrepreneurship initiative is developed. Based on a survey of 5076 founders who created their own venture, the results support the conclusion that the cultural dimensions defined as avoiding uncertainty, individualism, long term orientation, and distribution of power influence decisions made using effectuation. Introduction: New firm creation and the way entrepreneurs work to maintain and grow new firms have been researched extensively (Davidsson, 2004). Two schools of thought focus on how entrepreneurs create a business and the processes by which they do so (Brinckmann et al., 2010). The first school shows that entrepreneurs establish businesses using planned exploration and exploitation of opportunities (Bhave, 1994, Shane and Venkataraman, 2000). The second stresses the emergent nature of entrepreneurship as bricolage (Baker and Nelson, 2005), effectuation (Sarasvathy, 2001), and improvisation (Hmieleski and Corbett, 2006). Among emerging views, effectuation, as described by Sarasvathy, 2001, Sarasvathy, 2008, provides a highly perfected theoretical framework for understanding entrepreneurial processes (Read et al., 2009).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.