دانلود ترجمه مقاله آیا سازمان شما منجر به خلق مداوم ارزش اجتماعی می گردد؟
عنوان فارسی |
آیا سازمان شما منجر به خلق مداوم ارزش اجتماعی می گردد؟ در راستای یک معیار کارآفرینی شرکتی اجتماعی |
عنوان انگلیسی |
Is your organization conducive to the continuous creation of social value? Toward a social corporate entrepreneurship scale |
کلمات کلیدی : |
  کارآفرینی اجتماعی؛ کارآفرینی شرکتی؛ ارزش اجتماعی؛ سازمان ترکیبی؛ توسعه مقیاس؛ استراتژی نوآوری اجتماعی |
درسهای مرتبط | مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 71 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. ظهور خلق ارزش اجتماعی در کسب و کار 2. کل خلق ارزش، یک فرآیند پویا است 3. کارآفرینی شرکتی و ارزش اجتماعی 4. مقیاس کارآفرینی شرکتی اجتماعی (SCES) 5. یک مطالعه اکتشافی 6. آینده ای نوآورانه
کارآفرینی مشارکتی و ارزش اجتماعی: متفکران استراتژیک پیشگام، فراتر از تولیدات قدیمی و نوآوریهای خدماتی رفته و به سمت کنترل نوآوری فرایندها، زنجیره ارزشها، مدلهای کسب و کار و تمام کارکردهای مدیریت پیشروی می کنند (Govindarajan & Trimble, 2005). استراتژی کارآفرینی مشارکتی تکامل یافته تر توسط ایرلاند، کوین و کوراتو (2009، ص 21) بصورت اعتماد سازمانی و چشم اندازمحور بر رفتار کارآفرینی تعریف می شود که سازمان را بصورت پیوسته و هدفمند احیاء کرده و از طریق شناسایی و بهره برداری از فرصت کارآفرینی محدوده عملیات آن را تشکیل می دهد. برای موفقیت، فعالیت کارآفرینی باید به دقت با استراتژیهای کلی سازمانی یکپارچه شوند (Kuratko, Covin, & Hornsby, 2014). یک روش تسهیل این انعطاف پیوسته با محیط های رقابتی پویا، جهت گیری درونی کارآفرینی می باشد که ریشه در کارآفرینی مشارکتی دارد. شرکت هایی که کارآفرینی مشارکتی دارند، معمولا بعنوان نهادهای انعطاف پذیر و پویا دیده می شوند که برای بهره برداری از فرصتهای جدید کسب و کار آماده می شوند (Morris, Kuratko, & Covin, 2011). علیرغم اثرات مثبت مشاهده شده و اتخاذشده کارآفرینی مشارکتی، تحقیق باید به بررسی استراتژیهای کارآفرینی مشارکتی بپردازد چون این اثرات به خلق ارزش اجتماعی مربوط می شوند، و به خاطر فقدان ابزار مناسب برای خصوصیات منحصربفرد معرفی شده توسط وظیفه می باشد. در نتیجه، ابزار جدیدی برای ارزیابی سوابق سازمانی کارآفرینی مشارکتی پیشنهاد می دهیم که نه تنها به شناسایی و بهره برداری از فرصت خلق ارزش مالی، بلکه خلق ارزش اجتماعی مربوط می شود. تحقیق قبلی نشان داد که تلاش برای کارآفرینی مشارکتی به ابعاد مهم درک مثبت اعضا بستگی دارد و فعالیت نوآورانه را پرورش می دهد؛ بنابراین، برای درک علت اینکه فعالیت نوآوری درون سازمان شکوفا می شود یا نه، این ادراکات مهم می باشند.
Corporate entrepreneurship and social value: Leading strategic thinkers are moving beyond traditional product and service innovations to pioneering innovation in processes, value chains, business models, and all functions of management (Govindarajan & Trimble, 2005). This more complete corporate entrepreneurship strategy is defined by Ireland, Covin, and Kuratko (2009, p. 21) as “a vision-directed, organization-wide reliance on entrepreneurial behavior that purposefully and continuously rejuvenates the organization and shapes the scope of its operations through the recognition and exploitation of entrepreneurial opportunity.” To be successful, this entrepreneurial activity must be integrated carefully into the organization’s overall strategies (Kuratko, Covin, & Hornsby, 2014), and one way in which organizations can facilitate this continued adaptation to dynamic competitive environments is through an internal entrepreneurial orientation that is grounded in corporate entrepreneurship. Firms that exhibit corporate entrepreneurship are typically viewed as dynamic, flexible entities prepared to take advantage of new business opportunities when they arise (Morris, Kuratko, & Covin, 2011). Despite the espoused and observed positive effects of corporate entrepreneurship, research has yet to examine corporate entrepreneurship strategies as they relate to the creation of social value, partly because of the lack of any instrument suitable for the unique features that the task introduces. Accordingly, we propose a new instrument for measuring organizational antecedents for corporate entrepreneurship related not just to the identification and exploitation of opportunity to create financial value, but to create social value as well. Previous research has shown that efforts in corporate entrepreneurship depend on individual members’ positive perceptions of the critical dimensions that foster innovative activity; therefore, it is important to capture these perceptions to understand why innovative activity is–—or is not–—flourishing within an organization.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.