دانلود ترجمه مقاله فاصله فرهنگی و بین المللی سازی شرکت

عنوان فارسی

فاصله فرهنگی و بین المللی سازی شرکت: مرور فراتحلیلی و مفاهیم نظری

عنوان انگلیسی

Cultural Distance and Firm Internationalization: A Meta-Analytical Review and Theoretical Implications

کلمات کلیدی :

  فاصله فرهنگی؛ شرکت های چندملیتی؛ بین المللی سازی شرکت؛ فراتحلیل؛ انتخاب محل؛ سرمایه گذاری مستقیم خارجی؛ حالت ورود به بازار؛ حالت تثبیت در بازار؛ انتقال اصول؛ عملکرد شرکت؛ عملکرد شرکت تابعه

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 42 نشریه : SAGE
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 156
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. فاصله فرهنگی و بین المللی سازی شرکت 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نکات

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله جامع ترین مرور و فراتحلیل موجود در پیشینه تحقیقاتی در خصوص فاصله فرهنگی و بین المللی سازی شرکت را تا به حال حاضر ارائه داده است. ما به تحلیل اثرات فاصله فرهنگی بر تصمیمات راهبردی مهم در سرتاسر فرآیند بین المللی سازی می پردازیم. در مرحله پیش سرمایه گذاری، ما به بررسی تصمیماتی در خصوص محل سرمایه گذاری (انتخاب مکان)، میزان سرمایه گذاری (میزان مالکیت) و نحوه سازماندهی گسترش خارجی (حالت ورود به بازار و تثبیت در بازار) می پردازیم. برای مرحله پیش سرمایه گذاری، ما به بررسی تصمیماتی در خصوص چگونگی اضافه کردن شرکت تابعه خارجی به سازمان (انتقال اصول) و همچنین اثرات عملی فاصله فرهنگی در دو سطح شرکت تابعه و سطح شرکت مادر می پردازیم. در این خصوص دریافتیم که شرکت ها تمایل کمتری به گسترش در مکان هایی با فاصله فرهنگی دور دارند، اما اگر این گسترش را نیز محقق سازند، ترجیح می دهند که سرمایه گذاری های سبز داشته باشند و شرکت های تابعه را بیشتر از طریق انتقال اصول مدیریتی به مجموعه خود اضافه کنند. به نظر نمی رسد که فاصله فرهنگی بر میزان سرمایه گذاری شرکت ها و ورود یا عدم ورود به بازار از طریق سرمایه گذاری منافع مشترک یا مالکیت کامل اثر بگذارد. موضوع جالب تر اینکه فاصله فرهنگی اثر منفی قدرتمندی بر عملکرد شرکت تابعه دارد، اما هیچ اثری بر عملکرد کل شرکت چندملیتی ندارد. به علاوه، ما دریافتیم که اثرات فاصله فرهنگی نسبت به زمان حساس نیستند، اما نسبت به چارچوب فرهنگی مورد استفاده (برای مثال، هافتسد در برابر کارآمدی رهبری جهانی و رفتار سازمانی) و کشور مادر شرکت (بازار توسعه یافته در برابر بازار نوظهور) حساس هستند. بر اساس مطالعه کنونی، ما رهیافت های نظری، توصیه هایی برای بهبود روایی و پایایی پژوهش فاصله فرهنگی و ایده هایی برای پژوهش های آتی را با اطمینان ارائه می نماییم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper presents the most comprehensive review and meta-analysis of the literature on cultural distance and firm internationalization to date. We analyze the effects of cultural distance on key strategic decisions throughout the entire process of internationalization. For the preinvestment stage, we examine the decisions on where to invest (location choice), how much to invest (degree of ownership), and how to organize the foreign expansion (entry and establishment mode). For the postinvestment stage, we examine the decisions of how to integrate the foreign subsidiary into the organization (transfer of practices) as well as the performance effects of cultural distance at both the subsidiary and the firm level. We find that firms are less likely to expand to culturally distant locations but if they do, they prefer greenfield investments and integrate subsidiaries more through transfer of management practices. Cultural distance does not seem to affect how much capital firms invest and whether they enter through a joint venture or full ownership. Interestingly, cultural distance has a strong negative effect on subsidiary performance but no effect on the performance of the whole multinational company. In addition, we find that the effects of cultural distance are not sensitive to time, but they are sensitive to the cultural framework used (e.g., Hofstede vs. Global Leadership and Organizational Behavior Effectiveness) and the home country of the company (developed vs. emerging market). Based on our study, we feel confident to offer some theoretical insights, recommendations for improving the validity and reliability of cultural-distance research, and ideas for future research.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله فاصله فرهنگی و بین المللی سازی شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 8 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi