دانلود پایان نامه CSR در صنعت مد آنلاین، فرصت ها و چالش ها

عنوان فارسی

ارتباط تنگاتنگ بین CSR و صنعت مد: CSR در صنعت مد آنلاین، فرصت ها و چالش ها: مطالعه موردی فرانسه

عنوان انگلیسی

“CSR and the fashion industry, closely linked” CSR in the online fashion industry, opportunities and challenges: The French example

کلمات کلیدی :

  مسئولیت اجتماعی شرکتی؛ صنعت آنلاین مد؛ فرانسه؛ مزیت رقابتی؛ رفتار مصرف کننده؛ فرآیند تصمیم گیری

رشته های مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 70 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 73
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
639,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "ارتباط تنگاتنگ بین CSR و صنعت مد: CSR در صنعت مد آنلاین، فرصت ها و چالش ها: مطالعه موردی فرانسه" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازرگانی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته های تجربی 5. تجزیه و تحلیل 6. نتیجه گیری

ترجمه چکیده

چکیده – در سالهای اخیر، CSR اهمیت زیادی در فعالیت شرکت هایی پیدا کرده است که بسیار بیشتر از مسائل اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی موجود آگاه هستند. بنابراین، هنگامی که تجارت الکترونیک نقش مهمی در فعالیت صنایع مختلف پیدا کرده است، این شرکت ها (بخصوص در صنایع منسوجات) مجبور به درک نحوه استفاده از CSR جهت ورود به بازار و حصول برتری، شدند. هدف این پایان نامه، بررسی این است که چگونه شرکت هایی که فروش اینترنتی لباس در فرانسه انجام می دهند، می توانند با استفاده از CSR یک یا چند مزیت رقابتی بوجود بیاورند و عادات و رفتارهای مصرف کنندگان فرانسوی را درک کنند، استانداردهایی که شرکت های فرانسوی با آنها مواجه هستند را دقیقاً درک کنند تا یک مزیت رقابتی بوجود بیاورند. نتایج تجربی به لطف یک مطالعه کمیتی و یک پرسشنامه متشکل از 10 پرسش که می توانند ما را به هدف ذکر شده در بالا برسانند، بدست آمدند. سپس نتایج بدست آمده گردآوری شدند و توسط نویسندگان تحلیل شدند تا شباهت ها و تفاوت ها با داده های ثانویه قبلاً گردآوری شده، پیدا شود. نتیجه گیری این پایان نامه نشان می دهد که CSR به یک مزیت رقابتی واقعی تبدیل شده است و فرصت های واقعی برای شرکت های آنلاین مد در فرانسه حاصل می کنند به شرطی که پیاده سازی آنها در شرایط خوب انجام شود. مشتریان بیش از پیش به مسائل اکولوژیکی، اجتماعی و اخلاقی جذب شده اند و شرکت ها تقریباً مجبور به پیاده سازی شیوه های پایدار و اخلاقی در فعالیت های خود، از تولید تا توزیع، شده اند تا بتوانند توسعه پیدا کنند. به بیان خلاصه، این پایان نامه عدم علاقه مصرف کننده به این CSR ها و مزایای که شرکت های آنلاین مد فرانسوی از پیاده سازی آنها در آینده نزدیک حاصل کند را شناسایی کرده است.

چکیده انگلیسی

In recent years, CSR has taken on great importance in the life of companies, which are much more aware of the existing social, economic and environmental problems. So, when E-commerce has taken an important place in the life of different industries, these companies (especially in the world of textiles) have had to adapt and understand how to exist and use CSR to stand out and enter the market. The purpose of this thesis is to explore how companies that make online sales of clothing in France can create one or more competitive advantages by using CSR, and analyze the habits and behaviors of French consumers, understand in depth the standards to which French companies face to create a competitive advantage. The empirical results were obtained thanks to a quantitative study, and a questionnaire of ten questions that could meet the objective mentioned above. The results obtained were then collected and analyzed by the authors in order to find similarities or differences with the secondary data collected previously. The conclusion of this thesis shows that CSR can become a real competitive advantage, and give real opportunities to online fashion companies in France provided that their implementation is done in good conditions. Customers being more and more attentive to ecological, societal and ethical issues, companies are almost obliged to implement sustainable and ethical practices in their practices, from production to distribution in order to develop. In summary, the thesis identified consumer resentment towards these CSRs, and the benefits that French online fashion companies can derive from their implementation in the near future.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 639,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه CSR در صنعت مد آنلاین، فرصت ها و چالش ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi