دانلود پروپوزال آماده فاکتورهای حیاتی موفقیت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز گردشگری

عنوان فارسی

ارزیابی فاکتورهای حیاتی موفقیت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز خدمات گردشگری ایران (مطالعه موردی: خدمات گردشگری در گیلان)

عنوان انگلیسی

Assessment of critical success factors in customer relationship management in tourism services centers of Iran (case study: tourism services in Gilan)

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت جهانگردی و گردشگری

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
94,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

این پروپوزال به یکی از شاخه های مهم مدیریت بازاریابی یعنی مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و عوامل موثر بر اجرای موفق آن در زمینه گردشگری را مورد بحث قرار داده است. مقالات متعددی در این زمینه منتشر شده اند و در این پروپوزال نیز به تعدادی از آنها اشاره شده است. محقق می تواند بر اساس این پروپوزال آماده، موضوعی مشابه انتخاب کرده و برای اهداف تحقیقاتی خود از آن استفاده نماید. این پروپوزال شامل روش تحقیق، مول مفهومی، جامعه آماری، روش نمونه گیری و ابزارهای پژوهشی مورد استفاده می باشد. همانطور که ذکر شد در این پروپوزال به بررسی فاکتورهای حیاتی در پیاده سازی موفق CRM پرداخته شده که در ادامه به تشریح مختصری از آن می پردازیم:

اجرای موفق CRM به یک سازمان در بهبود رضایت و وفاداری مشتری، افزایش درآمد و کاهش هزینه های راه اندازی کمک می کند تا به مزایای رقابتی بیشتری نائل گردد. محققین، CRM را به عنوان یک استراتژی تجاری تعریف کرده اند که نتیجه آن، سودآوری، درآمد و رضایت مشتری از طریق سازماندهی مشتریان، توسعه رفتارها و رویکردهای رضایت بخش برای مشتری و اجرای فرآیندهای مشتری محور خواهد بود. فناوری های مرتبط با CRM باید منجر به گسترش چشم انداز مشتری، افزایش دسترسی به مشتریان و تعاملات موثر با آنها گردد. بر اساس تحقیقات انجام شده، شرکت هایی که به استفاده از فرآیندهای CRM روی آورده اند در حال افزایش می باشند و متعاقبا CRM منجر به افزایش درآمد آنها شده است. مدیریت ارتباط با مشتری، مفهومی است که در دهه 1990 پیشنهاد شد. CRM به شرکت ها اجازه می دهد تا در سطح کلی جدیدی با مشتریان خود تعامل داشته باشند و به مزایای تجاری بلندمدتی نائل آیند. این موضوع نیز در زمینه CRM بسیار مهم است که CRM می تواند در بلند مدت بسیار عالی باشد و شرکت هایی که به دنبال نتایج کوتاه مدت آن هستند ممکن است شاهد پیشرفت های چندانی در فعالیت های بازاریابی خود مبتنی بر آن نباشند.

در ادامه بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده است و نیز فایل مقاله بیس را می توانید مشاهده نمایید:

عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال آماده فاکتورهای حیاتی موفقیت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز گردشگری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 8 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi