دانلود ترجمه مقاله مدیریت بحران در مدیریت دولتی
عنوان فارسی |
مدیریت بحران در مدیریت دولتی: یک مدل سه مرحله ای برای حوادث ایمنی |
عنوان انگلیسی |
Crisis management in public administration: The three phases model for safety incidents |
کلمات کلیدی : |
  حوادث ایمنی؛ ارتباطات؛ تصمیم گیری؛ مدیریت بحران؛ مدیریت دولتی؛ رهبری |
درسهای مرتبط | مدیریت بحران؛ مدیریت دولتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 58 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. نتیجه گیری
چکیده – هدف از این مطالعه بررسی عواملی است که بر مدیریت بحران در مدیریت دولتی برای حوادث ایمنی، در طول مراحل پیش از بحران، حین بحران و پس از بحران تاثیر می گذارد. نمونه شامل 177 شرکت کننده مجرب در مدیریت بحران است که نماینده دولت، سازمان های دولتی و نیروهای امنیتی / نظامی در یونان می باشند. داده ها با استفاده از پرسشنامه های ساختار یافته در مجموعه ای از مصاحبه های شخصی جمع آوری شدند. نتایج نشان می دهد که توانایی رهبران و اعضای تیم مدیریت بحران برای اتخاذ تصمیمات مناسب، ارتباطات داخلی و خارجی و نوع بحران ها، پیش بینی کننده مراحل سه گانه مدیریت بحران (پیش از بحران، بحران و پس از بحران) در مدیریت دولتی هستند. مفاهیم برای مدیریت عبارتند از نیاز به اجرای تغییرات فرهنگی و ساختاری، توسعه توانایی رهبر تیم مدیریت بحران برای تصمیم گیری در شرایط اضطراری، دگرگونی راه ها و رویه های ارتباطی رسمی داخلی و طراحی مجدد استراتژی ارتباطات خارجی به منظور مدیریت موثر حوادث ایمنی امروزی در یک محیط پویا و غیر قابل پیش بینی.
This study aims to investigate the factors that affect crisis management in public administration for safety incidents, during pre-crisis, crisis and post crisis phase. The sample is comprised by 177 experienced in crisis management participants representing government, public organizations and security/armed forces in Greece. Data were collected by means of structured questionnaires in a series of personal interviews. Results indicate that the ability of crisis management team leader and members to make right decisions, the internal and external communication and crises type are predictors of the three phases of crisis management (pre-crisis, crisis and post crisis) in public administration. Implications for management include the need to implement cultural and structural changes, develop crisis management team leader’s ability to make decisions in conditions of urgency conditions, to transform internal formal communication channels and procedures and to redesign external communication strategy in order to manage effectively today’s safety incidents in a dynamic and unpredictable environment.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.