دانلود پایان نامه تاثیر کووید 19 بر مذاکرات تجاری بین المللی
عنوان فارسی |
تاثیر کووید 19 بر مذاکرات تجاری بین المللی: یک مطالعه کیفی در مورد مذاکرات تجاری بین المللی |
عنوان انگلیسی |
The effect of Covid-19 on international business negotiations. A qualitative thesis on international business negotiations |
کلمات کلیدی : |
  کسب و کار بین المللی؛ مذاکرات تجاری؛ دیجیتالی شدن؛ کووید 19؛ روابط تجاری |
رشته های مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 65 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 78 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته های تجربی 5. آنالیز 6. نتیجه گیری
چکیده – هدف این پایان نامه بررسی این است که کووید 19 چه تاثیری بر مذاکرات تجاری بین المللی گذاشته است. این مطالعه از داده های تجربی گردآوری شده از چهار شرکت بین المللی از صنایع مختلف استفاده می کند. پاسخگران این شرکت ها نقش های مختلفی دارند، که می توان به مدیران تدارکات، مدیر فروش و مدیر بازاریابی اشاره کرد. یافته ها نشان می دهند که همه گیری کووید 19، روند دیجیتالی شدن و استفاده از ابزارهای دیجیتال در مذاکرات تجاری بین المللی را شتاب بخشیده است. علاوه بر آن، افزایش دیجیتالی شدن در نتیجه کووید 19، استفاده از ابزارهای دیجیتال در مذاکرات بین المللی تجاری را بهنجار کرده است. همچنین، یافته ها نشان می دهند که فرایند مذاکره تجاری بین المللی کمتر تقسیم و تفکیک شده است و جریان بهتری با تعاملات بیشتر در نتیجه بکارگیری ابزارهای دیجیتال دارد. علاوه بر آن، یافته ها نشان می دهند که هنگام انجام مذاکرات تجاری بین المللی به صورت آنلاین، تفاوت های فرهنگی بخاطر عدم وجود مسائل زبان بدن و رسومات فرهنگی در یک محیط آنلاین، کمتر مشهود هستند. طبق یافته ها، حفظ روابط تجاری بین المللی اکنون با استفاده از ابزارهای دیجیتال که ارتباطات بسیار بیشتر را ممکن می سازند، آسانتر شده است. در آخر اینکه، این پایان نامه با دلالت های نظری و عملی و همچنین توصیه هایی برای پژوهش های آتی، نتیجه گیری خود را ارائه می دهد.
پروپوزال این پایان نامه | دانلود پروپوزال بررسی کیفی تاثیر بیماری کرونا بر مذاکرات کسب و کار |
This thesis aims to examine how Covid-19 affected international business negotiations. This paper uses empirical data collected from four international companies from different industries. The respondents from the companies have different roles, in this case, procurement managers, sales manager, and marketing manager. The findings show that the Covid-19 pandemic has accelerated digitalization and the adoption of digital tools in international business negotiations. Furthermore, the increased digitalization as a result of Covid-19 normalized the use of digital tools in international business negotiations. Additionally, the findings show that the international business negotiation process is less divided and has a better flow with more frequent interactions as a result of the adoption of digital tools. The findings further show when conducting international business negotiations online the cultural differences are less evident due to the difficulties of body language and cultural customs in an online environment. According to the findings, maintaining international business relationships are now easier with the use of digital tools that allow more frequent meaningful communication. Lastly, the thesis concludes with the theoretical and practical implications as well as suggestions for future research.
پس از تحقیق در مورد شیوههای کسبوکار آنلاین و به طور خاص مذاکرات، مشخص شده است که این موضوع پس از همهگیری کووید-19 در بسیاری از شرکتها بسیار مهم و حیاتی شده است. اکنون که فرصتی برای بازگشت به شیوههای کسبوکار فیزیکی و معمول ایجاد شده است، این بحث را به وجود میآورد که شرکتها چگونه و تا چه اندازه باید به شیوههای معمول کسبوکار بازگردند یا شیوههای کسبوکار آنلاین را اجرا کنند. از زمان همهگیری کووید-19، بسیاری از شرکتها در سراسر جهان مجبور شدهاند از جلسات مجازی و رویههای تجاری بیشتری، چه در داخل و چه در خارج از شرکت، استفاده کنند. درصد جهانی جلسات از 40 درصد مجازی به تقریباً 100 درصد مجازی در طول همهگیری کووید-19 افزایش یافت و انتظار میرود حتی پس از همهگیری، این درصد به 75 درصد برسد. استدلال شده است که دیجیتالیسازی و فناوری اینترنت با کاربردهای مختلف مرتبط، شیوه انجام کسبوکار را تغییر میدهد و به تدریج به عنوان یک مزیت رقابتی دیده میشود. کاملاً واضح است که فرآیند دیجیتالیسازی به عنوان یک چیز مثبت و چیزی که در شرکتها و رویههای تجاری باقی خواهد ماند، دیده میشود. سوال این است که شرکتها تا چه اندازه باید این رویههای جدید مذاکره تجاری را حفظ کنند یا به رویههای قدیمی بازگردند.
ترجمه این پایان نامه در 72 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 33 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.