دانلود ترجمه مقاله تاثیر کووید 19 بر رفتار خرید تکانشی مصرف کنندگان محصولات تناسب اندام
عنوان فارسی |
تاثیر کووید 19 بر رفتار خرید تکانشی مصرف کنندگان محصولات تناسب اندام: یک مدل واسطه ای تعدیل یافته |
عنوان انگلیسی |
Impact of COVID-19 on consumers' impulse buying behavior of fitness products: A moderated mediation model |
کلمات کلیدی : |
  همه گیری کووید 19؛ مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM)؛ خرید آنلاین؛ تمایل به خرید |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی؛ رفتار مصرف کننده |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : Wiley |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 108 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری و مروری بر مقالات 3. روش ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – در طول همه گیری کووید 19، مشخص شد که مصرف کنندگان تمایل بیشتری به خرید آنلاین محصولات تناسب اندام دارند. بر همین اساس، هدف از این مطالعه بررسی مدل واسطه ای تعدیل یافته درک مصرف کنندگان از کووید 19 و رفتار خرید تکانشی آن ها از ترس تعدیل درآمد است. مجموع 608 پاسخ از مصرف کنندگان در آمریکا جمع آوری شد و در این مطالعه از مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) به منظور بررسی روابط فرضی در مدل تحقیق استفاده شد. نتایج نشان داد که درک کووید 19 تاثیر مثبتی بر ترس دارد که این مساله نیز به نوبه خود منجر به رفتار مصرف کنندگان در خرید تکانشی محصولات تناسب اندام می گردد. علاوه بر این، سطوح درآمد مصرف کنندگان به شکلی منفی ارتباط مثبت بین ترس و رفتار خرید تکانشی را تعدیل می بخشد. این یافته ها به درک بهتر رفتار مصرف کنندگان کمک کرده و پیامدهای عملی ارائه کرده که بازاریاب ها و خرده فروشان را قادر به پیش بینی رفتار مصرف کنندگان در طول همه گیری کووید 19 می سازد. مقدمه: از زمانی که سازمان بهداشت جهانی (WHO) شیوع بیماری کرونا ویروس جدید 2019 (کووید 19) را اعلام کرد (سازمان بهداشت جهانی، 2020)، بسیاری از کشورها اقدام به وضع قرنطینه و یا اقدامات مختلف فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش سرعت شیوع کووید 19 کردند، مردم تشویق به ماندن در خانه هایشان و به حداقل رساندن فعالیت های خارج از خانه شدند. بنابراین، جای تعجب نیست که عادات مصرفی مصرف کنندگان در طول همه گیری کووید 19 به دلیل تغییر سبک زندگی آن ها تغییر کرد (پانتانو و همکاران، 2020، شث، 2020). به طور مشخصی، پی برده شد که همه گیری کووید 19 منجر به خرید تکانشی تر مصرف کنندگان نسبت به قبل از همه گیری شد. مطابق با نظرسنجی Slickdeals، رفتار خرید تکانشی مصرف کنندگان آمریکایی در طول همه گیری کووید 19 تا 18 درصد افزایش یافت (کاین، 2020). نظرسنجی دیگری نشان داد که هر چه افراد زمان بیشتری را در خانه بمانند، رفتار خرید تکانشی آن ها بیشتر خواهد بود (کلاویو، 2020). مشخص شد که سبک زندگی "ماندن در خانه" بر عادات خرید تکانشی مصرف کنندگان تاثیر می گذارد (دونتو و گوستافسون، 2020، شث، 2020).
ترجمه مقاله مرتبط با این مقاله | دانلود ترجمه مقاله تاثیر کووید 19 بر رفتار مصرف کننده |
During the COVID-19 pandemic, consumers are found to be more impulsive to purchase fitness products online. Accordingly, the purpose of this study was to investigate a moderated mediation model of consumers' perception of COVID-19 and impulse buying behavior through fear moderated by income. A total of 608 responses were collected from consumers in the United States, and this study employed partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM) to examine the hypothesized relationships in the research model. The results showed that the perception of COVID-19 had a positive influence on fear, which in turn led to impulse buying behavior of fitness products. Moreover, consumers' income levels negatively moderated the positive relationship between fear and impulse buying behavior. The findings contribute to a better understanding of consumers' behavior and offer practical implications that enable marketers and retailers to predict consumers' behavior during the COVID-19 pandemic. INTRODUCTION: Since the World Health Organization (WHO) announced the 2019 novel coronavirus (COVID-19) outbreak a pandemic (World Health Organization, 2020), many countries have rolled out lockdown and/or different social distancing measures to slow down the spread of COVID-19; people are encouraged to stay at home and minimalize outdoor activities. Therefore, it is not surprising that consumers' spending habits have changed during the COVID-19 pandemic due to the changed lifestyle (Pantano et al., 2020; Sheth, 2020). Specifically, it was found that the COVID-19 pandemic has consumers purchasing more impulsively than prior to the pandemic. According to a survey by Slickdeals, American consumers' impulse spending increased by 18% during the COVID-19 pandemic (Cain, 2020). Another survey also found a trend that the more time individuals spend staying at home, the more frequently they purchase impulsively (Klaviyo, 2020b). It indicates that “in-home everything” lifestyle has impacted consumers' impulse buying habits (Donthu & Gustafsson, 2020; Sheth, 2020).
ترجمه این مقاله در 23 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 10 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.