دانلود ترجمه مقاله پروتکل درجه سوم اجماع جریان ترافیک گروه خودروهای همکاری کننده
عنوان فارسی |
پروتکل درجه سوم اجماع در پیروی از رهبر جریان ترافیک شکل گرفته به واسطه گروه خودروهای همکاری کننده با در نظر گرفتن تاخیر زمانی: راهبرد فاصله گذاری ثابت |
عنوان انگلیسی |
Third-order leader-following consensus protocol of traffic flow formed by cooperative vehicular platoons by considering time delay: constant spacing strategy |
کلمات کلیدی : |
  پایداری درونی؛ پایداری رشته؛ تجزیه؛ تاخیر زمانی؛ مقدار مشخصه مجتمع؛ ریشه مشخصه طرزعمل خوشه |
درسهای مرتبط | کنترل |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : SAGE |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 46 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. نظریه گراف 3. تحلیل پایداری شبکه خودروهای رهبر 4. تحلیل پایداری درون گروهی 5. مطالعات شبیه سازی 6. نتیجه گیری ضمیمه 1 ضمیمه 2
چکیده – در این مقاله مسئله توافق درجه سوم جریان یکنواخت ترافیک شکل گرفته به وسیله گروه های خودروهای همکار مورد بررسی قرار می گیرد. این مقاله در دو بخش ارائه می شود. تحلیل پایداری بین گروهی و تحلیل پایداری درون گروهی. برای تحلیل پایداری بین گروهی، بخاطر طول زیاد جریان ترافیک، فرض می شود که خودروی رهبر وجود ندارد. بنابراین یک الگوریتم جدید توافق بر پایه راهبرد دوسویه دنبال کردن رهبر مجازی معرفی می شود. تاخیرهای ارتباطی و پارازیتی در طرح کنترل و تحلیل پایداری گنجانده می شود. با تجزیه دینامیک های حلقه بسته رهبران همکار و بکارگیری روش ریشه مشخصه طرز عمل خوشه، شرایط لازم برای پارامترهای کنترل و مناطق پایدار پایداری درونی تامین کننده تاخیر زمان زمانی شبکه رهبران به دست می آید. در ادامه این بخش، پایداری رشته درون گروهی بررسی می شود. در بخش دوم، فرض می شود که توپولوژی ارتباطی هر گروه عام و کلی است. بنابراین برخی از ارزیابی های ماتریس شبکه پیچیده هستند که تحلیل پایداری درون گروهی را پیچیده تر می کند. پس از تجزیه دینامیک حلقه بسته هر گروه، یک الگوریتم توافق جدید ارائه می شود. نشان داده می شود که با این الگوریتم، پارامترهای کنترل خودران از مقدار مشخصه های ماتریس شبکه است که طرح کنترل کننده و تحلیل پایداری را ساده تر می کند. چندین نتیجه شبیه سازی برای نشان دادن کارایی رویکردهای پیشنهادی ارائه می شود. مقدمه: در دهه های اخیر، مسئله ازدحام ترافیکی به عنوان یک مسئله مهم زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی توجه زیادی به خود جلب کرده است. ایده سیستم های هوشمند حمل و نقل (ITS) یک خط مشی سودمند برای کاهش تاثیر ازدحام ترافیکی، کوتاه کردن زمان سفر و افزایش ایمنی و مصرف سوخت کمتر است. ایده اصلی سیستم هوشمند حمل و نقل کنترل خودروهای خودران برای تشکیل گروه های همکارانه است که در آن همه گروه ها با سرعت یکسان و فاصله تا حد ممکن کوچک بین گروهی و درون گروهی حرکت می کنند. بنابراین ظرفیت ترافیک و بازدهی سوخت افزایش خواهد یافت.
In this article, the problem of third-order consensus of homogeneous traffic flow formed by cooperative vehicular platoons is studied. This article is presented in two main parts. Inter-platoon stability analysis and intra-platoon stability analysis. For inter-platoon stability analysis, due to great length of traffic flow, it is assumed that lead vehicle is not available. Therefore, a new consensus algorithm based on bidirectional virtual leader-following strategy is introduced. Both communication and parasitic delays are involved in control design and stability analysis. By decoupling the closed-loop dynamics of cooperative leaders and employing the cluster treatment characteristic root method, necessary conditions on control parameters and stable regions of time delay satisfying internal stability of leaders’ network are derived. In continuance of this part, inter-platoon string stability is studied. In the second part, it is assumed that the communication topology of each platoon is generic. Therefore, some of the eigenvalues of network matrix are complex which complicates the intra-platoon stability analysis. After decoupling the closed-loop dynamics of each platoon, a new consensus algorithm is presented. It will be shown that by this algorithm, the control parameters are independent of eigenvalues of network matrix which simplifies the controller design and stability analysis. Several simulation results are provided to show the effectiveness of the proposed approaches. Introduction: In recent decades, the problem of traffic congestion as an important environmental, economical, and social issue has received a lot of attentions. The idea of intelligent transportation systems (ITS) is a useful policy to decrease the impact of traffic congestion, shorten travel time, and increase safety and lower fuel consumption. The main idea of ITS is to control the autonomous vehicles to constitute the cooperative platoons in which all platoons move with identical velocity and as small as possible inter-platoon and intra-platoon spacing. Therefore, the traffic capacity and fuel efficiency will increase.
ترجمه این مقاله در 28 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 20 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.