دانلود ترجمه مقاله شمع بتنی با کارایی فوق العاده بالا برای پل با کوله یکپارچه

عنوان فارسی

بررسی شمع های بتنی با کارایی فوق العاده بالا برای پل های با کوله یکپارچه

عنوان انگلیسی

Investigation of ultra high performance concrete piles for integral abutment bridges

کلمات کلیدی :

  بتن با عملکرد فوق العاده بالا (UHPC)؛ تحليلگر ديناميكي شمع؛ تست بار عمودی؛ تست بار جانبی؛ پایه شمع؛ اندرکنش خاک – سازه

درسهای مرتبط مهندسی عمران
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 26
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
74,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تجزیه و تحلیل شمع های بتنی با کارایی فوق العاده با کوله های یکپارچه 3. بررسی میدانی شمع های آزمون بتنی با کارایی فوق العاده 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اخیراً، انجمن ادارات حمل ونقل و بزرگراه هاي ايالتي آمريکا (AASHTO) خواستار افزایش عمر مفید پل ها و بهینه سازی سیستم های سازه ای شده اند. این مقاله به منظور افزایش عمر مفید پل، بر روی استفاده از بتن عالی با عملکرد فوق العاده بالا (UHPC)، به عنوان یک ماده جایگزین برای فونداسیون های شمعی پل با کوله یکپارچه تمرکز می کند. به منظور درک اثرات پارامترهای کلیدی در شمع‌ هایUHPC ، یک تحلیل پارامتریک انجام شد. نتایج این مطالعه زمینه فنی لازم برای انتخاب محل آزمایش و طراحی آزمایش میدانی شمع UHPC و همچنین نظارت میدانی آینده شمع UHPC را فراهم کرد. به منظور ارزیابی رفتار دو شمع آزمایشی 230 میلی‌ متری H شکل، بتنی با کارایی فوق العاده (یعنیP3 و P4)، که در سیلت رسی در رس سیلتی فروبرده شده و همچنین یک اتصال سازه ای روی P4 در طول شمع، یک سری آزمایش میدانی انجام شد. نتایج آزمایش میدانی تأیید می‌کند که شمع‌ های بتنی با کارایی فوق العاده از چیزی فراتر از ظرفیت‌ محوری و جانبی موردنظر، مقاومت کوبش کافی و عملکرد مناسب اتصال برخوردارند. نتایج تحلیلی و تجربی، دانش فنی پیش ‌زمینه در مورد استفاده از شمع بتنی با کارایی فوق العاده را ارائه می نمایند و مبنایی برای تحقیقات بیشتر در آینده ایجاد کرد تا سایر عوامل تأثیرگذار در نظر گرفته شوند. مقدمه: کاهش منابع طبیعی، تضعیف مداوم زیرساخت ها و افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری، چالش های بزرگی را برای انجمن ادارات حمل ونقل و بزرگراههاي ايالتي آمريکا (AASHTO) و بسیاری از وزارتخانه های حمل و نقل ایالتی (DOT) مطرح می کند. طبق گزارشی که توسط کمیته فرعی بزرگراه AASHTO درباره چالش‌ های بزرگ در مورد پل و سازه ‌ها در سال 2005 منتشر شد [1]، یک چهارم از 590000 پل کشور ما، از جمله زیرساخت ‌ها و فونداسیون های آن‌ ها، عمدتاً به دلیل تضعیف مصالح، به ‌عنوان نقص سازه ای یا از نظر عملکردی منسوخ طبقه ‌بندی شدند. زمینه های تحقیقاتی با تمرکز بر حفاظت اصلاحی، تقویت فونداسیون ها و افزایش عمر مفید، به بررسی در مورد زیرساخت ها و فونداسیون ها تشویق شدند. به عقیده لامپو و همکارانش [2] ایالات متحده سالانه بیش از 1 میلیارد دلار برای تعمیر و نگهداری و جایگزینی فونداسیون ‌های شمع معمولی که در اثر حمله کلرید به بتن، خوردگی فولاد و حمله حفره ‌های دریایی به چوب تخریب شده، هزینه می‌کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The American Association of State Highway Transportation Officials (AASHTO) recently calls for increasing service life of bridges and optimizing structural systems. To extend its service life, this paper focuses on using an advanced Ultra High Performance Concrete (UHPC) as an alternative material for integral abutment bridge pile foundations. A parametric analysis was performed to understand the effects of key parameters in the performance of the UHPC piles. Results from this study provided the necessary technical background for selecting a test site and designing a field test for the UHPC pile as well as for future field monitoring of UHPC pile. A series of field testing was conducted to evaluate the behaviors of two 230-mm, H-shaped, UHPC test piles (i.e., P3 and P4), driven in clayey silt to silty clay, as well as a structural splice on P4 during pile installation, vertical, and lateral load tests. The field test results confirm that UHPC piles have exceeded the target axial and lateral capacities, sufficient driving resistance, and adequate performance of the splice. The analytical and experimental results provided the technical background knowledge of using UHPC and established the basis for more future research that would consider other influential factors. Introduction: The depletion of natural resources, continuous deterioration of infrastructure, and increasing maintenance costs propose great challenges to the American Association of State Highway Transportation Officials (AASHTO) and many state Departments of Transportation (DOT). According to the report on grand challenges issued by the AASHTO Highway subcommittee on bridge and structures in 2005 [1], a quarter of our nation’s 590,000 bridges, including their substructures and foundations, were classified as structural deficient or functionally obsolete, primarily due to material deterioration. Research areas on substructures and foundations focusing on correction protection, strengthening of piers and extending service life are encouraged. According to Lampo et al. [2] the US spent more than $1 billion annually on maintenance and replacement of conventional pile foundations that were degraded from chloride attack on concrete, steel corrosion and marine borer attack on timber.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 31 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 22 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 74,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله شمع بتنی با کارایی فوق العاده بالا برای پل با کوله یکپارچه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi