دانلود پروپوزال استفاده از رنگ ها در تبلیغات شبکه های اجتماعی

عنوان فارسی

استفاده از رنگ ها در تبلیغات شبکه های اجتماعی: یک تحقیق اکتشافی در زمینه پاسخ ذهنی مصرف کنندگان

عنوان انگلیسی

The use of colors in social media advertisements: An exploratory study about consumers’ mental response

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
117,900 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال برای رشته مدیریت بازاریابی تهیه شده و در آن به بررسی کاربرد رنگ ها در تبلیغات رسانه های اجتماعی پرداخته شده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی در این پروپوزال رعایت گردیده اند. مطالعه این نمونه پروپوزال با توجه به منابع به کار رفته در نگارش آن، می تواند ابزار مناسبی برای کشف موضوعات پژوهشی جدید برای تحقیقات آینده باشد.

ارتباطات آنلاین بازاریابی در طول سال ها به واسطه توسعه فزاینده و دسترسی به فناوری آنلاین، به یک مزیت رقابتی تبدیل شد. اینترنت راه موثری برای انتقال اطلاعات و رسیدن به جامعه مخاطبین بزرگی است که رسانه های اجتماعی در آن پلتفرم اصلی هستند. رسانه های اجتماعی ارتباط و اشتراک گذاری اطلاعات از طریق پلتفرم های مختلف را برای شرکت ها ممکن می کنند. بنابراین یک مسیر ارتباطی کارآمد برای شرکت ها جهت ورود و استفاده برای ارتباط با تبلیغات رسانه های اجتماعی (SMA) دانسته می شود.

این پروپوزال در قالب فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

رنگ ها در تبلیغات رسانه های اجتماعی

امروزه بیان بصری، حسی است که بر بازاریابی و ارتباطات بازاریابی تسلط دارد. ارتباط بصری به حس بینایی اشاره دارد، جایی که شرکت برای انتقال پیام خود از ابزارهای ارتباط بصری استفاده می کند. اصلی ترین عنصر ارتباط بصری، رنگ است، زیرا اکثر تصمیمات ما بر اساس بینایی ما گرفته می شود. راز و رمز رنگ در طول تاریخ مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، تا سال 1810 میلادی، ویژگی های رنگ ها توسط یوهان ولفگانگ فون گوته به طور علمی مورد تحقیق قرار نگرفت، کسی که استدلال کرد رنگ با ادراک چشم انسان پدید می آید. گوته نظم طبیعی رنگ ها را به سه رنگ اصلی؛ قرمز، زرد و آبی تقسیم می کند، زیرا این سه رنگ می توانند با هم ترکیب شوند و رنگ های جدیدی مانند نارنجی، سبز و بنفش ایجاد کنند.

علاوه بر این، رنگ ها در واقع می توانند افکار مشتریان را فعال کنند و خاطرات تجربیات گذشته را تداعی کنند، که منجر به ایجاد تداعی می شود. تحقیقات نشان می دهد که رنگ ها تأثیر روانی بر مصرف کنندگان دارند، جایی که ارتباط بصری قدرتمند احساسات و تداعی های شخصی را برمی انگیزد. با این حال، استفاده نادرست از رنگ ها می تواند منجر به ایجاد اطلاعات گمراه کننده و ارتباطات شود، زیرا رنگ های مختلف تداعی های متفاوتی دارند که به دلیل پیچیدگی ذهن مصرف کننده است.

علاوه بر این، ذهن مصرف کنندگان از سه پاسخ ذهنی اصلی تشکیل شده است: شناخت، احساسات و ادراک و بر چگونگی پاسخ مصرف کنندگان به بازاریابی حسی تبلیغات رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارد. برای اینکه ادراک ایجاد شود، مصرف‌کنندگان فرآیند ادراکی را طی می‌کنند که پاسخ به محرک‌ها توجه اولیه را تعیین می‌کند. این امر منجر به تداعی ها و تفاسیر معنادار می شود. فرآیند ادراکی راهی برای تغذیه انجمن های مصرف کنندگان است که ادراکی را مطابق با اهداف شرکت ایجاد می کند.

علاوه بر این، بازاریابی احساسی تمایل دارد تأثیر قابل توجهی بر مشتریان داشته باشد، جایی که پاسخ های احساسی ثابت می کند که احساسات مناسب توسط فعالیت تبلیغاتی هدف قرار گرفته است یا خیر. یک پاسخ احساسی مثبت مطلوب است زیرا احتمال مزیت رقابتی را افزایش می دهد. شایستگی شناختی به توانایی مشتریان در پردازش اطلاعات و دانش برای نهایی کردن تصمیم اشاره دارد. این پدیده در درون ذهن مصرف کننده وجود دارد و با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیست، اما برای شرکت ها برای درک اثرگذاری ارتباطاتشان بسیار مهم است.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال استفاده از رنگ ها در تبلیغات شبکه های اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi