دانلود ترجمه مقاله تغییر بازار برای یک نوآوری پایدار
عنوان فارسی |
تغییر بازار برای یک نوآوری پایدار |
عنوان انگلیسی |
Changing the market for a sustainable innovation |
کلمات کلیدی : |
  پلاستیک های زیستی؛ قصد و نیت؛ تغییر بازار؛ نوآوری پایدار؛ شبکه ارزش |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 56 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه مفهومی 3. روش تحقیق 4. تحلیل تجربی 5. نتیجه گیری
چکیده – توسعه و انتشار نوآوری های پایدار، مورد توجه فعالان مختلف در بخش دولتی و خصوصی قرار گرفته است. انتشار نوآوری های پایدار در شبکه های ارزشی، به تغییر بازارها به سمت پایداری کمک می کند و با تغییر بازارها به سمت پایداری، تسهیل یافته است؛ با این حال، این تعامل نیاز به بررسی بیشتر دارد. ما بررسی می کنیم که چگونه ترکیبی از نیات و فعالیت فعالان شبکه ارزش، بر تغییر بازار یک نوآوری پایدار تأثیر می گذارد. ما نه تنها با نشان دادن فعالانی که مستقیماً قصد حمایت از نوآوری را دارند، بلکه بواسطه فعالان و فعالیت هایی که بطور غیرمستقیم با نوآوری پایدار مرتبط هستند، موجب افزایش درک بازار در مورد نوآوری پایدار می شویم. چنین فعالیت های حمایتی غیرمستقیم، بر اهداف پایداری گسترده تر تمرکز می کنند و برای مثال می توانند، بازنمایی ها، شیوه ها و هنجارهای بازار را به نفع نوآوری پایدار تغییر دهند. ما لایه های پایداری را به منظور درک اولویت های مختلف فعالان در مورد پایداری و رابطه آنها با تغییر بازار مورد نظر، پیشنهاد می کنیم. به طور مشخص، با گسترش دامنه بررسی به جایی آنسوی فعال ترین فعالانی که باعث تغییر بازار نوآوری می شوند، به مقالات در مورد تغییر بازار کمک می کنیم.
The development and diffusion of sustainable innovations are of interest to various public and private sector actors. The diffusion of sustainable innovations into value networks facilitates and is facilitated by the change of markets towards sustainability; however, this interaction needs further investigation. We examine how combinations of value network actors' intentions and activities affect market change for a sustainable innovation We empirically explore market change related to introducing bioplastics into plastic food packaging value networks. We increase the understanding of market change for a sustainable innovation by showing how not only the actors with direct intentions to support the innovation but actors and activities indirectly related to the sustainable innovation contribute to market change. Such indirectly supportive activities focus on broader sustainability aims and can, for example, change market representations, practices, and norms in favor of the sustainable innovation. We propose sustainability layers to understand the diverse sustainability focuses of actors and their relation to the market change in question. Specifically, we contribute to market change literature by broadening the examination scope beyond the most active actors driving market change for an innovation.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.