دانلود ترجمه مقاله هوش تجاری در طول بحران: اتخاذ و استفاده از سیستم های ERP
عنوان فارسی |
هوش تجاری در طول بحران: اتخاذ و استفاده از سیستم های ERP توسط SMEها |
عنوان انگلیسی |
Business Intelligence During Times of Crisis: Adoption and Usage of ERP Systems by SMEs |
کلمات کلیدی : |
  هوش تجاری؛ ERP و SMEها؛ یونان |
درسهای مرتبط | مدیریت منابع انسانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 44 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. ERP و هوش تجاری در SMEها 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. نتیجه گیری
چکیده – اتخاذ سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) به عنوان یکی از مهم ترین نوآوری های تکنولوژیکی و سازمانی در شرکت های مدرن و SMEها در نظر گرفته شده که گسترش دانش و فرآیندهای تصمیم گیری تجاری را ترویج می دهد. با وجود اهمیت مدیریت دانش و اطلاعات، مخصوصاً در طول بحران، بیشتر شرکت های کوچک و متوسط (SMEها) هنوز هم اهمیت کاربرد و دینامیک های هوش تجاری در فرآیندهای تصمیم گیری شان در زمان اتخاذ و پیاده سازی سیستم های ERP و زیرسیستم های مبتنی بر بازاریابی شان مانند مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را نادیده می گیرند. در این مقاله، اتخاذ و پیاده سازی سیستم های ERP توسط SMEها در ناحیه مقدونیه غربی مورد بررسی قرار گرفته است. توجه ویژه ای به فاکتورهای حیاتی تاثیرگذار بر اتخاذ ERPها توسط SMEها و پتانسیل هوش تجاری در پیاده سازی و استفاده از ERP در طول بحران منعطف شده است. فاکتورهای شناسایی شده با مشخصه های سازمانی و اقتصادی SMEهای مورد بررسی ارتباط دارند. نتایج ما نشان می دهند که اگرچه SMEها، مزایای حاصل از کاربرد این سیستم ها را مخصوصا در مدیریت و دسته بندی داده های ناهمگن تشخیص داده اند، با این حال، هنوز هم قابلیت های هوش تجاری سیستم های ERP مورد توجه قرار نگرفته و مدیران، مزایای دانش و تجربه حاصل از استفاده آنها را درک نکرده اند. این مقاله با ارائه پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی در زمینه پیاده سازی سیستم های ERP و بسط استفاده از هوش تجاری توسط SMEها به پایان رسیده است.
Adoption of Enterprise Resource Planning (ERP) systems is considered to be one of the most important technological and organizational innovation in modem enterprises and SMEs, that promote knowledge diffusion, and sound business decision making processes. Notwithstanding the importance of information and knowledge management, especially during periods of crisis, most small and medium-sized enterprises (SMEs) still underestimate the application and the dynamics of Business Intelligence in their decision-making processes when adopting and implementing ERP systems and their marketing oriented subsystems such as Customer Relationship Management (CRM). In this paper ERP systems adoption and implementation by SMEs in the region of Western Macedonia is examined. Special attention is given to the critical factors affecting adoption of ERPs by SMEs and the business intelligence potential of implementing and using ERP during a period of crisis. The factors identified are related with the economic and organizational characteristics of the SMEs surveyed. Our results indicate that although SMEs recognize the advantages and benefits gained by the application of these systems, especially in managing and summarizing heterogenous data, still the business intelligence capabilities of ERP systems are underutilized, as managers do not take advantage of the knowledge and experience gained from using them. The paper concludes with proposals for further research on the implementation of ERP systems and the expansion of business intelligence usage by SMEs.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.