دانلود ترجمه مقاله عوامل شکست کسب و کار در SMEهای ایرانی: آیا کارآفرینان موفق و ناموفق، دیدگاهی های مختلفی دارند؟
عنوان فارسی |
عوامل شکست کسب و کار در شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) ایرانی: آیا کارآفرینان موفق و ناموفق، دیدگاهی های مختلفی دارند؟ |
عنوان انگلیسی |
Business failure factors in Iranian SMEs: Do successful and unsuccessful entrepreneurs have different viewpoints? |
کلمات کلیدی : |
  کارآفرینی؛ فاکتورهای شکست کسب و کار؛ کارآفرینان موفق در برابر ناموفق؛ ایران |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار؛ مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 48 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. پیش زمینه 2. چارچوب نظری 3. روش ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – شرکت های کوچک و متوسط (SMEs)، نقش کلیدی را در نوآوری، اشتغال و مزیت های رقابتی ایفا می کنند. یکی از ملزومات ضروری برای رشد، خلاقیت و نیز کارآفرینی در جوامع، مطالعه روند شکست می باشد. هدف این مطالعه، بررسی فاکتورهایی است که شکست تجاری را از نقطه نظر کارآفرینان موفق و ناموفق تحت تاثیر قرار می دهد. نمونه ما شامل 120 کارآفرین در کسب و کارهای کوچک تازه تاسیس است که در بخش صنعت ایران مشغول به فعالیت هستند. داده ها از طریق پرسش نامه هایی جمع آوری شد که حول موضوعات "محیط ضروری"، "محیط عمومی"، "کارآفرین / مدیر"، و "سیاست شرکتی"، آماده شده بودند. یافته های ما تمایز چشم گیری بین دیدگاه های کارآفرینان موفق و ناموفق نشان داده و نیز فاکتورهای شکست کسب و کار را اولویت بندی کرده است.
Small and medium Enterprises (SMEs) play a key role to innovation, employment, and competitive advantage. One of the requirements for growth, creativity as well as entrepreneurship in societies is to study their failure process. The purpose of this survey study was to investigate factors which affect business failure from successful versus unsuccessful entrepreneurs’ points of view. Our sample includes 120 entrepreneurs in newly established small businesses who work in Iranian industry sector. Data was gathered through questioners around general themes of “immediate environment”, “general environment”, “manager/entrepreneur”, and “corporate policy”. Our findings show a significant difference between successful and unsuccessful entrepreneurs’ viewpoints and also prioritize the business failure factors.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.