دانلود پایان نامه ایجاد پیوند بین آموزش پایداری و کارآفرینی

عنوان فارسی

ایجاد پیوند بین آموزش پایداری و کارآفرینی: دیدگاه ها و رویکردهای مدرسان دانشگاهی سوئدی

عنوان انگلیسی

Bridging Entrepreneurship and Sustainability Education: Perspectives and Approaches from Swedish University Educators

کلمات کلیدی :

  آموزش کارآفرینی؛ آموزش پایداری؛ مسائل آموزشی؛ سوئد؛ آموزش عالی؛ کارآفرینی؛ پایداری؛ توسعه پایدار؛ نوآوری؛ اهداف توسعه پایدار

رشته های مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 92 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 60
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
829,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "ایجاد پیوند بین آموزش پایداری و کارآفرینی: دیدگاه ها و رویکردهای مدرسان دانشگاهی سوئدی" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت کارآفرینی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. مواد تجربی 5. آنالیز و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

ترجمه چکیده

چکیده – مقدمه: تغییرات آب و هوایی ناشی از فعالیت های انسانی و تاثیرشان بر بشریت یکی از شدیدترین چالش های دنیای مدرن امروزی است. بخاطر پیچیدگی و بهم وابستگی های جهانی، این امر تغییر قابل توجه و همکاری بین تصمیم گیرندگان مختلف را می طلبد. کارآفرینان به عنوان نمایندگان تغییر محسوب می شوند، کسانی که می توانند در تحول مشارکت داشته باشند. بنابراین، اهمیت شامل کردن آموزش کارآفرینی در دانشگاه ها مکرراً مورد تاکید قرار می گیرد تا برای دانشجویان دانش کارآفرینی پایدار فراهم گردد. همچنین، آموزش کارآفرینی مکرراً ذکر شده و اهمیت ترکیب جنبه های پایدار و کارآفرینی در آموزش مورد تاکید قرار گرفته است. پرسش های پژوهشی: چگونه مدرسان دانشگاهی سوئد با کارآفرینی و پایداری کار می کنند و در مورد آن صحبت می کنند؟ کارآفرینی و پایداری در آموزش عالی سوئد چگونه تدریس می شود؟ هدف: هدف این مطالعه، افزایش درک در مورد نحوه تدریس و درک کارآفرینی و پایداری در موسسات آموزش عالی سوئد است. علاوه بر آن، هدف این پایان نامه، افزایش آگاهی از اهمیت آموزش پایداری و کارآفرینی و نشان دادن ارتباط آنهاست. روش تحقیق: این پژوهش از یک رویکرد کیفی پیروی می کند و از مصاحبه های نیمه ساختارمند برای بررسی آموزش پایداری و کارآفرینی در دانشگاه های سوئد بهره می گیرد. از آنجایی که مطالب و نظریه های تجربی به صورت همزمان در کل این مطالعه تکامل می یابند، یک رویکرد استنتاجی بکار گرفته شده است. نتیجه گیری: این مطالعه دریافت که آموزش پایداری و کارآفرینی ارتباط تنگاتنگی در سوئد با هم دارند و اینکه هم پایداری در آموزش کارآفرینی و هم کارآفرینی در آموزش پایداری تدریس می شوند. یافته ها نشان می دهند که پایداری غالباً از طریق ایده های مشترک با نظریه «مرز سیاره ای» به بحث گذاشته می شود و مضامین نظریه نوآوری و کارآفرینی شومپتر معمولاً در آموزش کارآفرینی ارائه می شوند. با اینکه سبک های تدریس تنوع گسترده ای دارند، اما نظریه انعکاسی و ساختارگرایی معمولاً از طرف مدرسان دانشگاهی سوئدی مورد استفاده قرار می گیرند.

چکیده انگلیسی

Background: Human-made climate change and its impact on humanity is one of the most severe challenges of modern times. Due to its complexity and global interconnectedness, it requires significant change and collaboration between different decision-makers. Entrepreneurs are seen as agents of change who can contribute to the transformation. Therefore, the importance of integrating entrepreneurship education in universities is repeatedly emphasised to provide students with sustainable entrepreneurial knowledge. Sustainability education is also repeatedly mentioned, and the importance of combining sustainable and entrepreneurial aspects in education is underlined. Research questions: How do university educators in Sweden work with and talk about entrepreneurship and sustainability? How is entrepreneurship and sustainability taught and intertwined in higher education in Sweden? Purpose: The purpose of the study is to increase the understanding of how entrepreneurship and sustainability are taught and perceived at Swedish higher institutions. Moreover, this thesis aims at raising awareness of the importance of sustainability and entrepreneurship education and shows their connection. Method: This research follows a qualitative approach and utilises semi-structured interviews to explore sustainability and entrepreneurship education at Swedish universities. Since empirical material and theories evolved simultaneously throughout the study, an abductive approach was applied. Conclusion: This study found that sustainability and entrepreneurship education is very intertwined in Sweden and that both sustainability in entrepreneurship education and entrepreneurship in sustainability education are taught. The findings show that sustainability is frequently addressed through ideas shared with the Planetary Boundary theory, and themes of Schumpeter's theory of innovation and entrepreneurship are regularly touched upon in entrepreneurship education. Although the teaching styles vary widely, reflective theory and constructivism are commonly used among Swedish university educators.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 829,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه ایجاد پیوند بین آموزش پایداری و کارآفرینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi