دانلود ترجمه مقاله تاثیر اعتماد به برند، مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتری بر وفاداری مشتریان

عنوان فارسی

تاثیر اعتماد به برند، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت مشتری بر وفاداری مشتریان استارباکس قهوه در تامان هایو کاوانگ، شرق جاکارتا

عنوان انگلیسی

The Influence of Brand Trust, Customer Relationship Management (CRM) and Customer Satisfaction on Starbucks Coffee Customer Loyalty at Taman Hive Cawang, East Jakarta

کلمات کلیدی :

  اعتماد به برند؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ رضایت مشتری؛ وفاداری مشتری

درسهای مرتبط برندینگ
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : Semantic Scholar
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس مقاله : 24
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
73,900 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. نتایج و بحث و بررسی 4. نتیجه‌گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این پژوهش با هدف تعیین تأثیر اعتماد به برند، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت مشتری بر وفاداری مشتریان استارباکس قهوه در تامان هایو کاوانگ، شرق جاکارتا انجام شده است. پژوهشگر از تکنیک های تحلیل رگرسیون چندگانه و نرم افزار SPSS نسخه 23 استفاده کرده است. نتایج این پژوهش نشان دهنده تأثیر مثبت و معنادار اعتماد به برند بر وفاداری مشتریان است. این امر از طریق آزمون t با مقدار t محاسبه شده 7.205 که بزرگتر از مقدار t جدول (1.660) است و سطح معناداری (0.757 < 0.05) (X1) مشخص می شود. مدیریت ارتباط با مشتری نیز تأثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان دارد. این امر از طریق آزمون t با مقدار t محاسبه شده 4.004 که بزرگتر از مقدار t جدول (1.660) است و سطح معناداری (0.279 < 0.05) (X2) مشخص می شود. رضایت مشتری نیز تأثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان دارد. این امر از طریق آزمون t با مقدار t محاسبه شده 0.447 که بزرگتر از مقدار t جدول (1.660) است و سطح معناداری (0.656 < 0.50) (X3) مشخص می شود. مقدمه: در سال‌های اخیر، رشد کافی‌شاپ‌ها در اندونزی به‌طور فزاینده‌ای سریع بوده است. برندهای مختلف کافی‌شاپ در اندونزی رقابت را تنگ‌تر می‌کند. رقابت فزاینده شدید کافی‌شاپ‌ها نیازمند طراحی استراتژی بازاریابی خاص خود است. برندهای مختلف کافی‌شاپ در بازار کافی‌شاپ اندونزی یافت می‌شوند که یکی از آن‌ها استارباکس است. "شرکت استارباکس یک شرکت آمریکایی کافی‌شاپ است. این شرکت در سال 1971 توسط جری بالدوین، گوردون بوکر و زِو سیگل در سیاتل، واشنگتن تأسیس شد." "نام استارباکس از یکی از شخصیت‌های رمان مشهور موبی دیک با لوگوی آن به شکل یک پری دریایی دو دم که معمولاً سیرن نامیده می‌شود، گرفته شده است. سهام شرکت استارباکس در بازار جهانی انتخابی NASDAQ ("NASDAQ") تحت نماد 'SBUX' (StarbucksCorporation, 2018) معامله می‌شود. استارباکس اولین شعبه خود را در 17 مه 2002 در پلازا اندونزی با مدیریت PT. ساری کافی اندونزی که یک شرکت تابعه PT. میترا بوگا آدیپرکاسا Tbk است، به عنوان تنها دارنده حق معرفی و بازاریابی استارباکس در اندونزی، افتتاح کرد (Starbucks, 2019).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study aims to determine Brand trust, Customer Relationship Management (CRM) and Consumer Satisfaction with Customer Loyalty Starbucks Coffee TamansariHive Cawang East Jakarta. This researcher uses multiple linear regression data analysis techniques and uses the SPSS program version 23. The results of this study show the influence of Brand Trust on customer loyaticity. This is shown through the t-count T test of 7,205 > 1,660 tables and significant (0.757 1,660table and is significant of (0.2791.660table and significant (0.656<0.50) (X3). INTRODUCTION: In recent years, the growth of coffee cafes in Indonesia has become increasingly rapid. Various brands of coffee cafes in Indonesia make competition tighter. The increasingly fierce competition of coffee cafes requires the design of its own marketing strategy. Various brands of coffee cafes are found in the coffee café market in Indonesia, one of which is Starbuck. "Starbucks Corporation is an American coffee shop company. The company was founded in Seattle, Washington in 1971 by Jerry Baldwin, Gordon Bowker, and Zev Siegl." "The name Starbucks is taken from one of the characters in the famous novel Moby Dick with its logo in the form of a two-tailed mermaid commonly called Siren. Starbucks Corporation shares are traded on the NASDAQ Global Select Market ("NASDAQ") under the symbol 'SBUX' (StarbucksCorporation, 2018)." "Starbucks first opened its outlet on May 17, 2002 in Plaza Indonesia operated by PT. Sari Coffee Indonesia which is a subsidiary of PT." Mitra Boga Adiperkasa "Tbk, as the sole rights holder to introduce and market Starbucks in Indonesia (Starbucks, 2019)."

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 14 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 8 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 73,900 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر اعتماد به برند، مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتری بر وفاداری مشتریان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi