دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش تصویر برند در گرایشات رفتاری گردشگران

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش تصویر برند در گرایشات رفتاری گردشگران (مطالعه موردی: شهر شیراز)

عنوان انگلیسی

A Study on the Role of Brand Image in the Behavioral Trends of Tourists (Case Study: Shiraz City)

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت گردشگری

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
70,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

تعیین و مشخص سازی وجهه و تصویر مقصد هنگام تصمیم گیری در مورد بازاریابی استراتژیک مقصدهای گردشگری بسیار مهم می باشد. زیرا فرض می شود که باعث بوجود آمدن یک وجهه مثبت در یک مقصد، وفاداری به مقصدهای گردشگری و رضایت تجربه شده توسط گردشگران، به عنوان متغیرهایی جهت مطالعه، می شود. علاوه بر آن، وفاداری مفهومی است که ارتباط تنگاتنگی با رضایت گردشگران دارد و در نتیجه حتی با این ایده ها، درجه زیادی از رضایت در گردشگران وفادار، بوجود می آید. به بیان خلاصه، یک وجهه مثبت از مقصد و رضایت، مبنای بازدید گردشگران به دفعات می باشند. اگر مقصدی که برای گردشگران وفادار که بطور مکرر بازدید می کنند، اسکان فراهم کند، حتماً فرصت های اشتغال و مزیت های اقتصادی برای شهروندانش بوجود می آورد. همچنین در نوعی بنیان منسجم در توسعه درازمدت منطقه، مشارکت دارد. بنابراین، برای انتخاب صحیح خدمات مدنظر جهت ارائه برای گردشگران، تصمیم گیری در مورد وجهه ادراک شده و در مورد اثر رضایت کلی درک شده از وجهه و وفاداری گردشگران، مهم خواهد بود.

بنادر، شهرها، روستاها، یک مجموعه و منطقه خاصی از کشور و حتی یک قاره را می توان به عنوان یک مقصد گردشگری یا توریستی تعریف نمود. وجهه گردشگری یک نظریه است که عموماً عینیت دارد و بسیار مفهومی است. محققین، وجهه را به مجموع ایمان ها، نگرش ها و دیدگاه های یک فرد یا یک گروه، توصیف می کنند. این نگرش ها ممکن است درست یا نادرست، واقعی یا تخیلی، باشند. وجهه، یک معنای ضمنی یا عملی است بدان معنا که فرد چیزی دارد که فراتر از حدود ادراک فیزیکی خود هستند. وجهه، علاوه بر اینکه به صورت اثرات یا ردهای باقی مانده در مغز، بعد از درک توسط حس ها می باشد، همچنین می تواند یک داستان ذهنی باشد که فرد در ذهنش بوجود آورده است. پژوهشگران تصریح کرده اند که وجهه مقصد، یک مفهوم یکپارچه به صورت «نظام افکار، ایده ها، احساسات، آرزوها، و نیت ها» می باشد. به بیان خلاصه، وجهه مقصد را می توان به صورت یک جنبه از عقاید، دیدگاه ها و نگرش های گردشگران در مورد یک مکان تعریف نمود. جاذبه یک مقصد گردشگری، وابستگی زیادی به منابع طبیعی و شرایط اقلیمی موقعیت جغرافیایی اش دارد. این عناصر محیطی ادراک شده توسط گردشگران، به در ذهن آمدن یک وجهه، کمک می کند. از دیدگاه گردشگران، تصویر ارائه شده، یک عامل اساسی در مورد تصمیم گیری نهایی است و گرایشات رفتاری گردشگران می باشد.

این پروپوزال نیز با مدنظر قرار دادن موضوع فوق، به بررسی نقش تصویر برند در گرایشات رفتاری گردشگران پرداخته و برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی در این پروپوزال رعایت شده است، در نتیجه مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی جهت آشنایی دانشجویان با این ساختارها بوده و نیز ایده های پژوهشی جدیدی را نیز در اختیار آنها قرار دهد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن قرار داده شده است:

تصویر برند و تمایلات رفتاری


دیدگاهها

  1. محمد

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi