عنوان فارسی |
بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر افزایش اعتبار برند از دیدگاه مصرف کنندگان (مطالعه موردی: بازار تلفن همراه و لپ تاپ در استان گیلان) |
عنوان انگلیسی |
Examining the factors influencing the increase of brand credibility from the consumers perspective (case study: mobile and laptop market in Gilan province) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تهیه شده و در آن به بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر افزایش اعتبار برند از دیدگاه مصرف کنندگان تلفن همراه و لپ تاپ در استان گیلان پرداخته شده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی شامل بیان مساله، اهداف و ضرورت انجام تحقیق، بیان اهداف و فرضیات، پیشینه تحقیق، روش تحقیق و … در این پروپوزال رعایت گردیده اند.
برند عنصری حیاتی در جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هر شرکتی است. برند قوی می تواند اعتماد، وفاداری و تمایل به پرداخت بیشتر را در بین مشتریان ایجاد کند. اعتبار برند، که به عنوان ادراک قابلیت اطمینان و تخصص یک برند در ارائه محصولات یا خدمات با کیفیت تعریف می شود، نقش اساسی در این امر دارد. مشتریان تمایل دارند با برندهایی معامله کنند که به آنها اعتماد دارند و می دانند که می توانند به وعده هایشان عمل کنند. برند معتبر، ریسک درک شده را برای مشتریان کاهش می دهد، زیرا آنها اطمینان دارند که با خرید از آن برند، تصمیم درستی می گیرند.
این پروپوزال در قالب فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
در دنیای شلوغ و پرهیاهوی امروز، جلب توجه و نظر مشتریان چالشی بزرگ برای بسیاری از شرکت ها است. در این میان، تمایز به عنوان یک استراتژی حیاتی برای برجسته شدن از رقبا و جذب مشتریان بالقوه عمل می کند. شرکت ها می توانند از طریق روش های مختلفی محصولات خود را متمایز کنند. در میان تمام این عوامل، برند معتبر نقشی اساسی در جلب نظر مشتریان ایفا می کند. برند به مثابه هویتی منحصر به فرد برای محصول عمل می کند و آن را با ارزش ها، احساسات و سبک زندگی خاصی مرتبط می سازد. مشتریانی که از برندی شناخته شده و معتبر خرید می کنند، احساس اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت و ارزش محصول دریافتی خود دارند. برند قدرتمند می تواند به افزایش آگاهی از برند و همچنین وفاداری به برند کمک کند. ایجاد یک برند قوی نیازمند زمان، تلاش و تعهد است. شرکت ها باید با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا، تعامل مداوم با مشتریان و حفظ وعده های خود، به طور مداوم برای ایجاد اعتماد و اعتبار برند خود تلاش کنند.
امروزه با توجه به سرعت بالای تحولات و نوآوریها در زمینههای مختلف، شاهد حجم عظیمی از پیامهای تبلیغاتی از طریق رسانههای گوناگون هستیم. این حجم انبوه اطلاعات، انتخاب و تصمیمگیری را برای مصرفکنندگان دشوار میکند. در چنین شرایطی، برند به عنوان راهنمای و تابلوی راهنمایی عمل میکند و با برجسته کردن ویژگیهای منحصر به فرد و ارزشمند محصولات، به مشتریان در جهت انتخابی آگاهانه و مطمئن یاری میرساند.
برند تصویری است که در ذهن مصرفکننده از یک محصول یا خدمات شکل میگیرد. این تصویر شامل تمام تجربیات، باورها و احساسات مرتبط با آن محصول یا خدمات است؛ همچنین، برند ابزاری است که برای تمایز قائل شدن محصولات یا خدمات خود از رقبا و ایجاد جایگاه منحصر به فرد در بازار از آن استفاده میشود. در دنیای پر رقابت امروز، برندهای قدرتمند نقش کلیدی در جذب و حفظ مشتریان ایفا میکنند. برندی که بتواند با مخاطبان خود ارتباط عاطفی برقرار کند و اعتماد آنها را جلب کند، در مسیر موفقیت گامهای بلندی برداشته است.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.