دانلود پروپوزال نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در بهبود اعتبار شرکت و ارزش ویژه برند

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) در بهبود اعتبار شرکت و ارزش ویژه برند

عنوان انگلیسی

A Study of the Role of Corporate Social Responsibility (CSR) in Improving Corporate Reputation and Brand Equity

رشته مرتبط :

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
75,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

اکثریت پژوهش ها و مطالعات قبلی در زمینه برند و ارزش ویژه برند عمدتا روی بازارهای مصرف کننده تمرکز داشتند. با این حال، مواجهه با محیط های رقابتی بی سابقه ای که ناشی از تاثیرات جهانی شدن و نیز مولفه های فناوری اطلاعات بوده باعث شده تا بازاریابان صنعتی، تمایزاتی را در محصولات خود نسبت به رقبا ایجاد کرده و نهایتا برای خریداران، ارزش آفرینی نمایند. یکی از راه های رسیدن به این هدف، ایجاد برندهای خصوصی است، زیرا ریسک مصرف کننده را کاهش داده و اقدامات ارزش آفرینی تامین کنندگان را به ادراک خریداران گره می زند. شواهد تجربی حاکی از این هستند که خریداران صنعتی هنگام تصمیم گیری برای خرید، نه تنها تحت تاثیر مشخصه های ملموس مانند قیمت و کیفیت قرار می گیرند، بلکه مشخصه های ناملموس مانند اعتماد، ارتباط با برند، اعتبار تامین کننده و تصویر برند نیز می تواند تصمیمات آنها را تحت شعاع قرار دهد. جنبه های ناملموس ارزش برند عمدتا شامل ابعاد احساسی می باشد. بنابراین این جنبه های مرتبط با ارزش ویژه برند می تواند منبع اصلی کسب مزیت رقابتی پایدار باشد.

امروزه، بازاریابان صنعتی بیش از پیش، ارزش برند سازی را درک کرده اند، با این وجود، چگونگی دستیابی به این ارزش، هنوز هم به طور کامل مشخص نشده است. برخی از تحقیقات به بررسی این مولفه در بازارهای صنعتی پرداخته اند، ولی با توجه به شواهدی که وجود دارد، مطالعه هایی که به پیشینه های ارزش ویژه برند در این بازارها پرداخته اند، کمیاب هستند. در این پروپوزال به بررسی این شکاف پژوهشی پرداخته شده است.

این پژوهش استدلال کرده که درک خریداران در مورد اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) می تواند مقدمه ای برای ارزش ویژه برند صنعتی باشد زیرا این درک می تواند تحریک کننده ارتباط و آگاهی مثبت از برند شده، کیفیت درک شده از این محصولات را بهبود بخشیده، منجر به افزایش وفاداری به برند شده و نهایتا رضایت مصرف کننده را در پی داشته باشد.

این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای اصلی پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. مطالعه این پروپوزال می تواند ابزار مناسبی در راستای آشنایی بیشتر دانشجویان با این ساختارها بوده و نهایتا، چشم اندازهای جدیدی را در اختیار آنها قرار دهد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس آن قرار داده شده است:

مسئولیت اجتماعی و شهرت شرکت و ارزش ویژه برند


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در بهبود اعتبار شرکت و ارزش ویژه برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + نه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi