عنوان فارسی |
بررسی و ارائه مدلی برای انتخاب بهترین استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی: صنعت لوازم خانگی ایران) |
عنوان انگلیسی |
Examining and presenting a model for choosing the best brand development strategies (case study: Iran's home appliance industry) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تهیه شده و در آن به بررسی و ارائه مدلی برای انتخاب بهترین استراتژی های توسعه برند در صنعت لوازم خانگی ایران پرداخته شده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی شامل بیان مساله، اهداف و ضرورت انجام تحقیق، بیان اهداف و فرضیات، پیشینه تحقیق، روش تحقیق و … در این پروپوزال رعایت گردیده اند. مطالعه این نمونه پروپوزال آماده می تواند روش مناسبی برای دانشجویان در راستای آشنایی بیشتر با روش های پروپوزال نویسی باشد.
در دنیای امروز، نامهای تجاری به عنوان سرمایه اصلی بسیاری از کسبوکارها شناخته میشوند. این تغییر دیدگاه از داراییهای ملموس مانند املاک، کارخانهها و تجهیزات به ارزش ذهنی موجود در ذهن مشتریان، تحولی اساسی در نحوه ارزیابی و مدیریت شرکتها ایجاد کرده است. در گذشته، ثروت یک شرکت بر اساس داراییهای فیزیکی آن سنجیده میشد. هر چه زمین، ساختمان و تجهیزات بیشتری داشتید، ثروتمندتر محسوب میشدید. با این حال، با گذشت زمان، مشخص شد که این معیار ثروت، کامل نیست. امروزه، مشتریان نقش بسیار مهمتری در تعیین ارزش یک شرکت ایفا میکنند. آنها با انتخاب یا عدم انتخاب محصولات و خدمات یک شرکت، به طور مستقیم بر موفقیت یا شکست آن تاثیر میگذارند. به همین دلیل، برندها به عنوان عوامل کلیدی در جذب و حفظ مشتریان اهمیت پیدا کردهاند.
این پروپوزال در قالب فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
یک برند قوی میتواند اعتماد و وفاداری مشتریان را جلب کند؛ باعث متمایز شدن از رقبا گردد؛ تقاضا برای محصولات و خدمات را افزایش دهد و قدرت قیمتگذاری بیشتری را به شرکت بدهد. برند چیزی فراتر از یک نام یا لوگو است. این هویت، ارزشها و شخصیت یک شرکت را در بر میگیرد. برند قوی داستانی را روایت میکند که با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکند و آنها را به طرفداران وفادار تبدیل میکند. ایجاد یک برند قوی نیاز به زمان، تلاش و تعهد دارد. اما در نهایت، سرمایهگذاری در برندینگ یکی از بهترین راهها برای ایجاد یک کسبوکار موفق و پایدار در دنیای امروز است. برندهای قدرتمند زیادی در سراسر جهان وجود دارند که ثابت کردهاند ارزش واقعی یک شرکت در ذهن مشتریان آن نهفته است.
تحقیقات گذشته در حوزه برندینگ، به طور کامل به پیوند مفاهیم معماری برند با سایر مفاهیم بازاریابی نپرداختهاند. این موضوع، شکافی بزرگ در درک ما از نحوه عملکرد برندها در بازار و تاثیر آنها بر استراتژیهای بازاریابی ایجاد کرده است. در حالی که محققان به مزایا و معایب هر نوع معماری برند پرداختهاند و شرایط استفاده از آنها را تا حدودی مشخص کردهاند، اما نتوانستهاند به طور کامل توضیح دهند که چگونه هر نوع معماری برند با سایر عناصر بازاریابی مانند برنامهریزی بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی ارتباط دارد و یکپارچه میشود.
دلایل متعددی برای این خلاء تحقیقاتی وجود دارد، که از جمله آنها می توان به گستردگی مفاهیم بازاریابی، پیچیدگی روابط و کمبود چارچوب های نظری اشاره کرد. با وجود این چالشها، اهمیت پیوند معماری برند با بازاریابی کاملاً آشکار است. درک این روابط میتواند به شرکتها کمک کند تا برندهای خود را به طور موثرتری مدیریت کنند. تحقیقات آینده باید بر پل زدن این شکاف تمرکز کند. با انجام مطالعات بیشتر، میتوانیم به درک عمیقتری از نحوه ارتباط معماری برند با بازاریابی دست یابیم و از این دانش برای ایجاد برندهای قویتر و موفقتر استفاده کنیم.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.