عنوان فارسی |
بررسی عوامل موثر بر درک اهمیت ارزش ویژه برند سازمانی از دیدگاه پرسنل و متقاضیان شغلی (مطالعه موردی: شرکت همراه اول) |
عنوان انگلیسی |
Investigating Effective Factors on Understanding the Importance of Organizational Brand Equity from the Perspective of Personnel and Jobseekers (Case Study: Hamrah Aval Company) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت بازرگانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
در این پروپوزال به بررسی یکی از موضوعات پژوهشی در زمینه مدیریت بازاریابی و برندینگ یعنی ارزش ویژه برند (Brand Equity) پرداخته شده است. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای یادگیری این ساختارها بوده و همچنین زمینه ساز انتخاب موضوعات پژوهشی جدیدی نیز برای دانشجویان و محققین علاقه مند به این حوزه مطالعاتی گردد. در ادامه به شرح مختصری از موضوع این مطالعه می پردازیم:
به طور کلی، دارایی های سازمانی را می توان به دو دسته تقسیم کرد: دارایی های ملموس و دارایی های ناملموس. یکی از مهمترین دارایی های ناملموس یک سازمان، برند آن است. دیدگاه های مختلفی در مورد برند وجود دارد. بسیاری از تصمیمات تجاری استراتژیک، علاوه بر مقادیر مشهود، به ارزش های ناملموس مانند برند وابسته هستند. دو دلیل برای سنجش ارزش ویژه برند، اشاره به قیمت گذاری معقول برای محصولات و سهام شرکت و تصمیم گیری در زمینه برنامه ریزی بازاریابی دارند. همچنین، اندازه گیری ارزش ویژه برند می تواند نقش مهمی برای خرید یا فروش یک سازمان یا برای ادغام تعدادی از سازمان ها با همدیگر، ایفا کنند.
پژوهشگران، ارزش ویژه برند را به صورت اثرات مثبت یا منفی که برند بر اولویت ها و تصمیمات خرید یک محصول یا خدمت بازاریابی شده تحت نام این برند، توسط مشتری دارد، تعریف کرده اند. اولین بعد از ارزش ویژه برند، آگاهی از برند است که این یکی از نقاط قوت ضبط حافظه مشتری برای برند است. آگاهی بیشتر توانایی مصرف کنندگان در شناسایی یک برند و احتمال اینکه آن برند در مجموعه ملاحظه شامل شود، را افزایش می دهد. بعد دوم آن نیز، ارتباطات برند، تعریف شده به صورت گره های حافظه ارتباط داده شده با گره برند متناظر در حافظه مشتری، است که حاوی معناهایی است که یک نام تجاری برای مشتری بوجود می آورد. پژوهشگران همچنین بر این عقیده هستند که ارتباطات برند، فرآیند انتخاب انجام شده توسط مصرف کننده را تسهیل می کند- یعنی مشتریان به احتمال بیشتر آن برندهایی را انتخاب می کنند، که ارتباط های قوی و مثبت دارند. دو دسته کلیدی از تداعی ها: صفات (عقاید خاص در مورد محصول، خدمت یا سازمان) و نگرش ها (احساسات کلی در مورد محصول، خدمات یا سازمان) می باشند.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
سجاد –
سپاس