دانلود ترجمه مقاله جریان های یاتاقان و ارتباط آنها با مدولاسیون عرض پالس

عنوان فارسی

جریان های یاتاقان و ارتباط آنها با درایوهای مدولاسیون عرض پالس

عنوان انگلیسی

Bearing currents and their relationship to PWM drives

کلمات کلیدی :

  ظرفیت یاتاقان؛ جریان یاتاقان؛ چگالی جریان یاتاقان؛ ولتاژ آستانه یاتاقان؛ ماشینکاری دشارژ الکتریکی؛ موتور القایی حفاظ شده الکترواستاتیکی؛ شفت روتور به ولتاژ زمین؛ ظرفیت استاتور به روتور

درسهای مرتبط ماشین های الکتریکی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : IEEE
سال انتشار : 1997 تعداد رفرنس مقاله : 23
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود ترجمه مقاله
21,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. سطوح ایمن جریان یاتاقان 3. تاثیر متغیرهای سیستم درایو روی جریان الکترواستاتیکی یاتاقان 4. پیش بینی عمر یاتاقان با یک ESIM 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

پیش بینی عمر یاتاقان با یک ESIM: ناحیه تماس یاتاقان برای کاربردهایی که هیچ باری روی شفت موجود نیست (تنها وزن روتور) و با سه برابر وزن روتور محاسبه شد. چگالی جریان یاتاقان از پیک اندازه گیری شده EDM و جریان های dv/dt و ناحیه تماس محاسبه شده استفاده می کند. عمر تخمین زده یاتاقان از شکل 5 یا معادله (1) پیدا می شود. این فرایند برای جریان های EDM و dv/dt اندازه گیری شده با موتور القایی محافظت شده در برابر الکترواستاتیک (ESIM) تکرار شد. جدول I نشان می دهد که جریان های dv/dt خوردگی یاتاقان را تسریع نکرده و عمر آن را کاهش نمی دهند. موتورهای بدون بار نسبت به موتورهای باردار بیشتر در معرض آسیب های EDM یاتاقان قرار دارند. عمر محاسبه شده یاتاقان باید با درک مشکل بودن تعیین ناحیه تماس تعدیل شود که در بدترین حالت، ناحیه تماس با یک ساچمه فرض شد. درحالی که پالس های جریان EDM توزیع می شوند، ممکن است نیرو بین یک تا سه ساچمه توزیع شود، که در نتیجه ناحیه تماس افزایش می یابد. اینکه شکل 5 (منحنی چگالی جریان یاتاقان برای خط ac 60 Hzدر مقابل عمر یاتاقان) چگونه جریان های EDM پالسی PWM را به طول عمر ربط می دهد، ناشناخته است. با این حال، چگالی جریان های یاتاقان EDM کمتر از 0.8 Apk/mm2 احتمالا عمر یاتاقان را تنزل نمی دهند. پیش بینی صحیح طول عمر به علت شیب تند منحنی عمر مشکل است، مثلا از 0.8 تا 2.0 Apk/mm2 طول عمر به شدت کاهش می یابد. جدول I نشان می دهد که ESIM ارائه شده در [4]، [12]، [13] و [23] به عنوان راه حلی برای مسائل جریان یاتاقان امیدوار کننده است چون جریان های پالسی مخرب EDM حذف شده اند و جریان dv/dt به زیر 50 mApk کاهش یافته است. از آنجا که جریان dv/dt زیر 267 mApk است؛ محدوده برای خوردگی و خمیرگی جریان سطح پایین، لذا این مشکل هم از بین می رود. بنابراین، در حالت بارداری یا بدون بار، با محدودیت های مکانیکی که تعیین کننده عمر نهایی هستند، عمر 100,000 ساعت برای یاتاقان قابل دستیابی است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

BEARING LIFE PROJECTION WITH AN ESIM: Bearing contact area was calculated for applications with no shaft load (rotor weight alone) and with three times rotor weight. Bearing current density uses measured peak EDM and dv/dt currents and calculated contact area. Estimated bearing life is found from Fig. 5 or (1). The process was repeated with EDM and dv/dt currents measured with the electrostatic shielded induction motor (ESIM) [4]. Table I shows that dv/dt currents do not accelerate bearing degradation and reduce bearing life. Unloaded motors are more susceptible to EDM bearing damage than loaded motors. Calculated bearing life must be tempered by realizing the difficulty of determining contact area and that worst case contact area with one ball was assumed. Force may be distributed over one to three ball bearings, increasing contact area, while distributing EDM current pulses. How Fig. 5 (60-Hz ac line bearing current density versus life curve) correlates to life with PWM pulsed EDM currents remains unknown. However, EDM bearing current densities less than 0.6 to 0.8 Apk/mm2 probably do not degrade bearing life. Accurate life predictions are difficult due to the steepness of the life curve, e.g., from 0.8 to 2.0 Apk/mm2 life is greatly decreased. Table I shows the ESIM proposed in [4], [12], [13], and [23] appears promising as a solution to bearing current problems, since destructive EDM pulse currents are eliminated and dv/dt current is reduced to < 50 mApk. Since dv/dt current is < 267 mApk limit for low level current corrosion and fritting, this problem is also eliminated. Thus, loaded or unloaded, bearing life approaching 100 000 h is now attainable with mechanical limitations determining ultimate life.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 7 و 8 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 21,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله جریان های یاتاقان و ارتباط آنها با مدولاسیون عرض پالس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi