دانلود ترجمه مقاله واقعیت افزوده و مجازی در مدیریت تجارب مشتری B2B

عنوان فارسی

واقعیت افزوده و مجازی در مدیریت تجارب مشتری B2B

عنوان انگلیسی

Augmented and virtual reality in managing B2B customer experiences

کلمات کلیدی :

  مدیریت تجربه مشتری؛ واقعیت افزوده؛ واقعیت مجازی؛ بازاریابی؛ B2B

درسهای مرتبط بازاریابی صنعتی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2024 تعداد رفرنس مقاله : 102
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. شکاف تحقیق و اهداف مطالعه 4. روش تحقیق 5. یافته ها 6. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) رویکردهای امیدوارکننده‌ای هستند که شرکت‌های B2B آن‌ها را بخشی از مدیریت تجربه مشتری خود می‌دانند. با این حال، این حوزه در سطح علمی تا حد زیادی کاوش نشده است، که منجر به کمبود تئوری و راهنمایی عملی می‌شود. بر اساس مقالات موجود در زمینه تجربه مشتری و AR/VR، ما پیش‌بینی می‌کنیم که این فناوری‌ها می‌توانند نقاط تماس در سفر مشتری را گسترش دهند، تجربیات متخصصان درگیر در فعالیت‌های خرید را با توانمندسازی و پشتیبانی از آن‌ها بهبود بخشند. در نتیجه، ما از تحقیقات اکتشافی و نظریه‌پردازی برای شناسایی و سازماندهی شیوه‌های جاری صنعت در یک چارچوب منسجم و نظریه‌پردازی در مورد نقش آن‌ها در شکل‌دهی تجربیات مشتری استفاده کردیم. برای مثال، موارد استفاده بازاریابی فعلی شامل تجسم پروژه و محصول، تعامل مبتنی بر رویداد، پشتیبانی از راه دور و آموزش کارکنان است و به طور خاص در مراحل اولیه سفر مشتری به کار گرفته می‌شود. ما همچنین چندین مزیت مرتبط با برندسازی، روابط، تراکنش‌ها، هزینه‌ها و پایداری را شناسایی کردیم. سهم نظری مطالعه ما درک فعلی از نقش AR و VR در مدیریت تجربه مشتری B2B را گسترش می‌دهد. این امر با تکیه بر نمونه‌های دنیای واقعی، بینش‌های کاربردی را برای متخصصان بازاریابی B2B در مورد استقرار استراتژیک فناوری‌های AR و VR برای بهبود تجربیات مشتری ارائه می‌دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Augmented reality (AR) and virtual reality (VR) are promising approaches that B2B companies consider to be part of their customer experience management. However, this area is largely unexplored academically, resulting in a lack of theory and practical guidance. Based on existing customer experience and AR/ VR literature, we anticipate that these technologies can expand touchpoints in the customer journey, enhancing the experiences of professionals involved in purchasing activities by providing them with empowerment and support. Consequently, we applied exploratory, theory-building research to identify and organize current industry practices into a coherent framework and theorize their role in shaping customer experiences. For example, current marketing use cases include project and product visualization, event-based engagement, remote support, and employee training, and are particularly employed in the early stages of the customer journey. We also identified several benefits related to branding, relationships, transactions, costs, and sustainability. The theoretical contribution of our study extends the current understanding of the role of AR and VR in B2B customer experience management. It provides practical insights for B2B marketing professionals on the strategic deployment of AR and VR technologies to enhance customer experiences based on real-world examples.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله واقعیت افزوده و مجازی در مدیریت تجارب مشتری B2B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi