دانلود ترجمه مقاله تاثیر شایستگی های هوش مصنوعی (AI) بر عملکرد سازمانی

عنوان فارسی

تاثیر شایستگی های هوش مصنوعی (AI) بر عملکرد سازمانی از جنبه قابلیت های بازاریابی B2B

عنوان انگلیسی

Artificial intelligence (AI) competencies for organizational performance: A B2B marketing capabilities perspective

کلمات کلیدی :

  هوش مصنوعی؛ بازاریابی B2B؛ شایستگی های AI؛ نظریه شایستگی های محوری

درسهای مرتبط بازاریابی صنعتی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس مقاله : 74
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
119,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه تحقیق 3. مدل پژوهشی و فرضیه ها 4. مطالعه تجربی 5. تحلیل 6. بحث و بررسی پیوست الف. پرسشنامه

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در چند سال اخیر، بکارگیری هوش مصنوعی (AI) در چندین زمینه علمی مختلف رشد شتابانی پیدا کرده است که از جمله توجه ویژه ای به پتانسیل آن در بازاریابی B2B، شده است. گزارش های اولیه خاطر نشان کننده مزیت های نویدبخش AI در بازاریابی B2B مانند فراهم کردن بینش و اطلاعات مهم در مورد رفتار مشتری، شناسایی بینش بازاری اساسی و مشخص سازی ناکارایی های عملکردی، می باشند. با این حال، در مورد اینکه سازمان ها چگونه باید شایستگی های AI خود را برای بازاریابی B2B سازمان دهی و متناسب سازی کنند و در نهایت اینها چه تاثیری بر عملکرد سازمانی می گذارند، دانش و آگاهی اندکی وجود دارد. با بهره گیری از مجموعه مقالات شایشتگی های AI و بازاریابی B2B، این مطالعه یک مدل پژوهشی مفهومی را مطرح می کند که اثر شایستگی های AI بر قابلیت های بازاریابی B2B و به نوبه خود بر عملکرد سازمانی را مورد بررسی قرار می دهد. مدل پژوهشی پیشنهادی با استفاده از 155 پرسشنامه پاسخ داده شده توسط شرکت های اروپایی، مورد آزمون قرار می گیرد و با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری حداقل مربعات جزئی، تحلیل می شود. نتایج، خاطر نشان کننده مکانیزم های تاثیرگذاری شایستگی های AI بر قابلیت های بازاریابی B2B و به نوبه خود تاثیر بر عملکرد سازمانی، می باشند. مقدمه: افزایش هنگفت حجم داده ها همراه با دسترسی به قابلیت های قدرت پردازش و فضای ذخیره برروی دستگاه های دیجیتال، در چند سال اخیر،توجه جدیدی به هوش مصنوعی (AI) در چندین زمینه و رشته علمی به خود جلب کرده اند (انهولم و همکاران، 2021). رقابت شدید میان سازمان های سراسر جهان نیاز به بکارگیری AI جهت رسیدن به یک مزیت رقابتی نسبت به رقیبان را نیز شتاب بخشیده است (رانسبوتام و همکاران، 2018). اکثر مدیران اجرایی سطحC، هوش مصنوعی را به عنوان یک شایستگی محوری که سازمان ها باید برای رقابتی ماندن در بلند مدت بکار ببندند، نمی دانند (کیتزمان و پیت، 2020). یکی از زمینه های کلیدی استفاده از AI در فعالیت های سازمانی، بازاریابی B2B بوده است (میکالف و همکاران، 2021). راهکارهای هوشمند جهت تقویت قابلیت های بازاریابی B2B در یک محیط کسب و کار پیچیده لازم می باشند، زیرا عملیات های B2B اغلب با پیچیدگی اطلاعاتی هنگفت و نیاز به گرفتن تصمیمات سریع ارتباط دارند. از این نظر، AI پتانسیل متحول سازی روش انجام فعالیت های متداول بخاطر توانایی پردازش حجم روز افزون داده ها و فراهم کردن بینش غنی در مورد شریکان و مشتریان تجاری کلیدی را دارا می باشد (باگ و همکاران، 2021). علاوه بر آن، بیان شده است که کاربردهای AI، اتوماسیون بسیاری از فرآیندهای دستی را ممکن می سازند و این امر می تواند به رفع تنگناها و افزایش بازده عملیاتی در فعالیت های B2B کمک کند (پاسچن و همکاران، 2020). در حقیقت، یک مطالعه پیمایشی اخیراً انجام شده برروی مدیران اجرایی سازمان ها که توسط گارنر انجام شده نشان داد که اکثریت اعتقاد دارند که احتمالاً AI در چند سال آینده، به یک توسعه کلیدی در سازمانشان تبدیل خواهد شد (شین و کانگ، 2022).

نمونه متن انگلیسی مقاله

The deployment of Artificial Intelligence (AI) has been accelerating in several fields over the past few years, with much focus placed on its potential in Business-to-Business (B2B) marketing. Early reports highlight promising benefits of AI in B2B marketing such as offering important insights into customer behaviors, identifying critical market insight, and streamlining operational inefficiencies. Nevertheless, there is a lack of understanding concerning how organizations should structure their AI competencies for B2B marketing, and how these ultimately influence organizational performance. Drawing on AI competencies and B2B marketing literature, this study develops a conceptual research model that explores the effect that AI competencies have on B2B marketing capabilities, and in turn on organizational performance. The proposed research model is tested using 155 survey responses from European companies and analyzed using partial least squares structural equation modeling. The results highlight the mechanisms through which AI competencies influence B2B marketing capabilities, as well as how the later impact organizational performance. Introduction: The deluge of data combine with the availability of processing power and storage on digital devices has created a renewed interest in artificial intelligence (AI) in multiple fields over the past years (Enholm et al., 2021). Intense competition among organizations all over the world has also accelerated the need to deploy AI in order to gain an edge over rivals (Ransbotham et al., 2018). AI is not perceived by most C-level executives as a core competence that organizations must foster to remain competitive in the long-run (Kietzmann & Pitt, 2020). One key area of AI use within organizational operations has been B2B marketing (Mikalef et al., 2021). Intelligent solutions to augment B2B marketing capabilities are necessary in a complex business environment, as B2B operations often deal with massive informational complexity and the requirement to make quick decisions. In this regard, AI has the potential to revolutionize how conventional activities are performed due to the ability to process ever-increasing volumes of data, and provide rich insights on key business partners and customers (Bag et al., 2021). Furthermore, AI applications have been suggested to enable automation of many manual processes which can help alleviate bottlenecks and increase operational efficiency in B2B operations (Paschen et al., 2020). In fact, a recent survey on business executives conducted by Garner indicated that the majority believe that AI is likely to be a key development in their business within the next years (Shin & Kang, 2022).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 25 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 9 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 119,600 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر شایستگی های هوش مصنوعی (AI) بر عملکرد سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi