دانلود ترجمه مقاله چگونگی تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد منابع انسانی
عنوان فارسی |
چگونگی تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد منابع انسانی. شواهدی از یک موسسه مراقبت سلامت در امارات متحده عربی |
عنوان انگلیسی |
How does artificial intelligence impact human resources performance. evidence from a healthcare institution in the United Arab Emirates |
کلمات کلیدی : |
  AI؛ HRM؛ سازمان مراقبت سلامت؛ سنجش عملکرد |
درسهای مرتبط | مدیریت منابع انسانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 81 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی و مفاهیم 6. نتیجه گیری و محدودیت های تحقیق پیوست
چکیده – هدف این مطالعه بررسی تأثیر پیاده سازی هوش مصنوعی (AI) در بخش مراقبت های سلامت بر شیوه های کلی منابع انسانی (HR) و عملکرد سازمانی است. ما به دنبال مشخص نمودن ارزش افزوده اتخاذ تکنیک های هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی (HRM) در بخش مراقبت سلامت در کل اکوسیستم مالی و سازمانی هستیم. برای مقابله با سوال تحقیق، یک تحلیل کیفی اکتشافی در مورد بررسی مرکز بین المللی مراقبت های سلامت لبنان در دبی انجام دادیم. برای به دست آوردن مثلث سازی داده ها، از داده های اولیه و ثانویه به عنوان منبع شواهد استفاده کردیم. این مطالعه بینش های جالبی را در مورد پیاده سازی ابزارهای هوش مصنوعی در HRM در بخش مراقبت های سلامت ارائه می دهد و نشان می دهد این ابزار تا چه حد برای جمع آوری عملکرد بهتر سازمانی مفید خواهد بود. این مطالعه علیرغم ویژگی های منحصر به فرد مطالعه موردی در صنعت و محیط کشور، بدون محدودیت نیست. تعمیم این نتایج به کل جمعیت دشوار است. این مطالعه چندین پیامد نظری، مدیریتی و سیاستی را ارائه می کند که بینش های مشخصی را در مورد تأثیر پیاده سازی هوش مصنوعی بر فرآیندهای HRM و عملکرد شرکت ارائه می کند. مقدمه: پدیده تحول دیجیتال، که به عنوان «فرایندی با هدف بهبود موجودیت تعریف می شود، از طریق ایجاد تغییرات عمده در ویژگی های آن واز طریق ترکیبی از فناوری های اطلاعات، پردازش، ارتباطات و شبکه»، بر بسیاری از عناصر کسب و کار تأثیر می گذارد (ورهوف و همکاران، 2021؛ ویال، 2021). مراقبت سلامت، یکی از صنایع کلیدی است که این پدیده در آن ریشه دوانده است و در نتیجه فرصت های تجاری جدیدی ایجاد کرده و پارادایم های محرز را متحول می کند (کراس و همکاران، 2021). ظهور مراقبت سلامت ناشی از کووید-19 بر اهمیت حیاتی موسسات مراقبت سلامت تأکید نموده و به درجه بالایی از بلوغ دیجیتالی دست یافته است (فلچر و گریفیث، 2020؛ کراوس و همکاران، 2021). مراکز مراقبت سلامت باید به نیاز در مورد اطمینان از تداوم مراقبت علیرغم فاصله فیزیکی بین پزشک و بیمار و همچنین ساده کردن جریان بیماران در داخل بیمارستان پاسخ دهند و خدمات مؤثر و کارآمد را به مجموعه بزرگ بیماران تحت درمان تضمین کنند (تین و همکاران، 2020).
This study aims to explore the impact of the implementation of artificial intelligence (AI) in the healthcare sector on overall human resource (HR) practices and organizational performance. We seek to highlight the added value that adopting AI techniques in human resource management (HRM) in the healthcare sector offers to the entire ecosystem in financial and organizational terms. To tackle the research question, we conducted an explorative qualitative analysis investigating a Lebanese international healthcare center in Dubai. To obtain data triangulation, we used both primary and secondary data as a source of evidence. The study offers interesting insights into implementing AI tools in HRM across the healthcare sector and to what extent this will contribute a useful tool to gather better organizational performance. Despite the unique characteristics of the case study in the industry and country settings, this study is not without limitations. It is difficult to extend the results to the entire population. This study provides several theoretical, managerial, and policy implications that give concrete insights into how implementing AI will affect HRM processes and company performance. Introduction: The phenomenon of digital transformation, which is defined as "a process aimed at improving an entity by triggering major changes to its attributes through combinations of information, processing, communication, and networking technologies," has an impact on many elements of businesses (Verhoef et al., 2021; Vial, 2021). Healthcare is one of the key industries where this phenomenon has taken root, thereby generating new business opportunities and revolutionizing established paradigms (Kraus et al., 2021). The healthcare emergence triggered by COVID-19 underlined the critical importance of healthcare institutions attaining a high degree of digital maturity (Fletcher & Griffiths, 2020; Kraus et al., 2021). Healthcare facilities have had to respond to the need to ensure continuity of care despite physical distance between doctor and patient, as well as to streamline the flow of patients within the hospital, guaranteeing an effective and efficient service to the large pool of patients treated (Ting et al., 2020).
ترجمه این مقاله در 26 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 12 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.