دانلود ترجمه مقاله تخصیص جای پارکینگ خودروهای پلاگین در سیستم های توزیع
عنوان فارسی |
تخصیص جای پارکینگ خودروهای پلاگین در سیستم های توزیع با در نظر گرفتن اهداف محدود به شبکه |
عنوان انگلیسی |
Allocation of Plug-In Vehicles' Parking Lots in Distribution Systems Considering Network-Constrained Objectives |
کلمات کلیدی : |
  تعاملات بازار؛ تخصیص پارکینگ؛ خودروی برقی پلاگین (PEV)؛ پایداری؛ انحراف ولتاژ |
درسهای مرتبط | شبکه هوشمند |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 30 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مساله 3. مرحله اول: مدل PL 4. مرحله دوم: تخصیص پارکینگ PEVها 5. نتایج عددی 6. نتیجه گیری
چکیده – یکی از راه حل های جدید برای مسائل زیست محیطی، برقی سازی حمل و نقل است. ادغام موثر خودروهای برقی پلاگین (PEVها) در شبکه برق در رسیدن به توسعه پایدار حائز اهمیت است. یکی از راه حل های کلیدی در رابطه با نیاز به ایستگاه های شارژ، ایجاد پارکینگ های PEV است (PLها). اما برخلاف پارکینگ های معمولی، PLها را سازمان های مختلفی مثل شهرداری ها، مسئولین ترافیک شهری، و سیستم های توزیع برق می سازند. بنابراین هدف از این مقاله اختصاص PLها در سیستم های توزیع به منظور به حداقل رساندن هزینه های سیستم از جمله اتلاف برق، پایداری شبکه، و انحراف ولتاژ تا حد ممکن است. مدلی دو مرحله ای برای این منظور طراحی شده است. رفتار PLها با در نظر گرفتن تعاملات بازار در مرحله اول بهینه سازی می شود تا برای صاحب PL سودی فراهم شود. در مرحله دوم مسئله تخصیص PL با در نظر گرفتن محدودیت های مختلف شبکه حل می شود. با مثالی واقعی نتیجه گیری ها استنباط می شود.
A recent solution to tackle environmental issues is the electrification of transportation. Effective integration of plug-in electric vehicles (PEVs) into the grid is important in the process of achieving sustainable development. One of the key solutions regarding the need for charging stations is the installation of PEV parking lots (PLs). However, contrary to common parkings, PLs are constrained by various organizations such as municipalities, urban traffic regulators, and electrical distribution systems. Therefore, this paper aims to allocate PLs in distribution systems with the objective of minimizing system costs including power loss, network reliability, and voltage deviation as possible objectives. A two-stage model has been designed for this purpose. PLs' behavior considering market interactions is optimized at the first stage to provide profit to the PL owner. At the second stage, the PL allocation problem is solved considering various network constraints. Conclusions are duly drawn with a realistic example.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.