دانلود ترجمه مقاله تاثیر تجربیات عاطفی و شناختی اپلیکیشن بر وفاداری نسبت به خرده فروشان

عنوان فارسی

تاثیر تجربیات عاطفی و شناختی اپلیکیشن بر وفاداری نسبت به خرده فروشان

عنوان انگلیسی

The impact of affective and cognitive app experiences on loyalty towards retailers

کلمات کلیدی :

  اپلیکیشن موبایل؛ تجربه مشتری؛ وفاداری مشتری؛ خرده فروشی

درسهای مرتبط رفتار مصرف کننده
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 111
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
89,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه تحقیق 3. توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اگرچه اپلیکیشن های موبایل در حال حاضر گسترده اند، اما تا به امروز مطالعات اندکی در رابطه با بررسی اثرات استفاده از این اپلیکیشن ها بر وفاداری نسبت به خرده فروشان انجام شده است. اهداف این مطالعه بررسی تاثیر تجارب عاطفی و شناختی اپلیکیشن ها بر وفاداری نسبت به خرده فروشان است. یک مدل نظری تایید شده به طور تجربی با داده های حاصل از نظرسنجی با استفاده از مدل سازی معادلات حداقل مربعات ساختاری (PLS-SEM) پیشنهاد شد. نتایج بیانگر وجود نقش کلیدی تجربه عاطفی و تاثیر آن بر تجربه شناختی است و هر دو بُعد دارای تاثیر مثبتی بر رضایت و اعتماد کاربران به اپلیکیشن ها بوده که این مساله به نوبه خود دارای تاثیر مثبتی بر وفاداری مشتری نسبت به خرده فروش است. این یافته ها به بهبود دانش نظری مربوط به تاثیر اپلیکیشن ها بر ارتباط خرده فروش – مشتری کمک کرده و راهنمای کسب و کارها در استراتژی های مرتبط با توسعه و احرای اپلیکیشن های مناسب است. مقدمه: در نتیجه رشد خریدها از طریق اپلیکیشن های موبایل، بسیاری از خرده فروشان علاقه فزاینده ای به این فناوری پیدا کرده اند. با این حال، اکثر کاربران تلفن های هوشمند تنها دارای چند اپلیکیشن خرده فروشی هستند که عمدتا از بزرگترین خرده فروشان می باشد (امکاتر، 2018). به عنوان مثال، در آمریکا، 46 درصد از خریداران حداقل یک بار در ماه از اپلیکیشن های خرده فروشی جهت خرید استفاده می کنند، اما تنها 20 درصد از مالکان تلفن هوشمند دارای بیش از پنج اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی خود هستند، بنابراین اکثر این خریدها را از تعداد کمتری از شرکت های بزرگ انجام می دهند (مانند آمازون)، (خرده فروش اینترنت، 2018). اکثر کاربران اپلیکیشن های خرده فروشی را جهت جستجوی پیشنهادات، کوپن ها و اطلاعات دانلود می کنند (گروال و همکاران، 2017). درصد زیادی از این اپلیکیشن ها تنها یک بار مورد استفاده قرار گرفته و بلافاصله بعد از آن حذف می گردد (سینچرونی، 2018). این رفتار برای خرده فروشان بسیار نگران کننده است، چون اجازه به استفاده از پتانسیل اپلیکیشن به عنوان یک کانال فروش و تعامل که می تواند به تقویت روابط با مشتری کمک کند را نخواهد داد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Although mobile applications (apps) are now widespread, to date few studies have considered the effects that app use has on loyalty towards the retailer. This study aims to explore the impact of affective and cognitive app experiences on loyalty towards retailers. A theoretical model, validated empirically with data from a survey using partial least squares structural equation modelling (PLS-SEM), is proposed. The results show the key role of affective experience and its impact on cognitive experience and that both dimensions positively influence the satisfaction and trust that users have in apps, which in turn has a positive effect on loyalty felt towards the retailer. These findings contribute towards improving the theoretical knowledge of the impact of apps on the retailer-customer relationship, and guide businesses in developing and implementing appropriate app-related strategies. Introduction: As a result of the growth in purchases made through mobile applications (apps), many retailers are increasingly interested in this technology. However, the majority of smartphone users have only a few retailer apps, mostly those of the largest retailers (EMarketer, 2018). For example, in the U.S., 46% of shoppers make purchases using retailer apps at least once a month, but only 20% of smartphone owners have more than five installed apps, so most of these purchases are made from a smaller number of large companies (e.g. Amazon) (Internet Retailer, 2018). Many users download retailer apps in search of offers, coupons and information (Grewal et al., 2017). A large percentage of these apps is used only once and are immediately thereafter deleted (Synchrony, 2018). This behaviour is very worrying for retailers as it doesn't allow them to harness the app's potential as a sales and engagement channel that can help strengthen customer relationships.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 22 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 17 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 89,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر تجربیات عاطفی و شناختی اپلیکیشن بر وفاداری نسبت به خرده فروشان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi