دانلود پروپوزال ارزیابی ارتباط استراتژی های تبلیغاتی، اعتماد و وفاداری به برند با میزان فروش

عنوان فارسی

ارزیابی ارتباط استراتژی های تبلیغاتی، اعتماد و وفاداری به برند با میزان فروش بیمه عمر

عنوان انگلیسی

Assessing the relationship between advertising strategies, brand trust and loyalty with the life insurance sales

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
88,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

این پروپوزال به بررسی مفاهیم راهبردهای تبلیغاتی، و اعتماد و وفاداری مشتری در صنعت بیمه پرداخته است و در نگارش آن از منابع جدید فارسی و لاتین از ژورنال های معتبر استفاده شده و در آخر همین پروپوزال به آنها اشاره شده است. دانشجو می تواند با استفاده از این طرح آماده، پروپوزال مشابهی را برای اهداف پژوهشی و دانشگاهی خود آماده نماید. یکی از موضوعات موردی بحث در این مقاله، موضوع استراتژی های تبلیغاتی است که یک شرکت در راستای نیل به اهداف برنامه ریزی شده خود اتخاذ می کند، در ادامه به شرح این موضوع می پردازیم:

تبلیغات، عبارت است از اقدامات و فعالیت های یک شرکت در راستای تاثیرگذاری روی رفتار خرید مصرف کنندگان که با ارائه پیغام های فروش قانع کننده در مورد محصولات و خدمات انجام می گیرد. در طول سالیان گذشته، مطالعات انجام گرفته در زمینه تبلیغات نشان داده اند که استراتژی های تبلیغاتی، به روش های مختلف بر رفتارهای مصرف کنندگان تاثیر می گذارند، به خصوص زمانی که یک شرکت از کالاها و محصولات جدید خود پرده برداری می کند. تبلیغات عبارت است از هدایت افکار و توجهات عمومی به کالایی خاص. استراتژی های تبلیغاتی هدفمند موجب ایجاد تمایز در یم برند با سایر برندها می گردد و شرکت ها را قادر می سازد تا ریسک درک شده مصرف کنندگان را کاهش دهند. هدف از ایجاد و خلق جاذبه های تبلیغاتی، تاثیرگذاری بر نحوه نگرش مشتریان به پیشنهادات شرکت و متقاعد کردن آنها در این مورد است که این پیشنهادات برای آنها سودمند می باشند و در نتیجه و نهایتا تصمیمات خرید مصرف کنندگان تحت تاثیر قرار می گیرد. تبلیغات به انتقال اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات می پردازد و آگاهی از برند را یاجاد می کند. یکی از مسائلی که مصرف کننده ممکن است در خرید یک کالات یا استفاده از خدماتی خاص داشته باشد، نداشتن اطلاعات کافی در مورد آن است. بنابراین شرکت ها می توانند با اتخاذ راهبردها و چارچوب های تبلیغاتی موثر، مشتریان را در اتخاذ تصمیمات صحیح تر یاری نمایند و در همین راستا آموزش هایی را برای آنها ارائه داده و دلبستگی عاطفی آنها را به برند افزایش دهند.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن، قرار داده شده است:

استراتژی های تبلیغاتی


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال ارزیابی ارتباط استراتژی های تبلیغاتی، اعتماد و وفاداری به برند با میزان فروش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi