دانلود ترجمه مقاله پذیرش فناوری های تعامل با خریدار در فاصله گذاری اجتماعی
عنوان فارسی |
پذیرش فناوری های تعامل با خریدار در فاصله گذاری اجتماعی: مفهوم سازی و تعامل بین تناسب فناوری و وظیفه و اعتماد فناوری |
عنوان انگلیسی |
Adoption of shopper-facing technologies under social distancing: A conceptualisation and an interplay between task-technology fit and technology trust |
کلمات کلیدی : |
  فناوری های تعامل با خریدار؛ فاصله گذاری اجتماعی؛ همهگیری کووید-19؛ تناسب فناوری و وظیفه؛ اعتماد فناوری؛ پذیرش فناوری |
درسهای مرتبط | مدیریت تکنولوژی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 72 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. مفهوم سازی فناوری های تعامل با خریدار 4. تأثیر متقابل بین تناسب فناوری و وظیفه و اعتماد فناوری 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری پیوست الف. نتایج اولیه EFA پیوست ب. میانگین اعتماد و قصد پذیرش پیوست ج. مدل ساختاری بدون متغیرهای کنترلی
چکیده – در سراسر جهان، فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یک اقدام مهم برای مبارزه با ویروس مشاهده می شود و به طور فزاینده ای به عنوان یک رفتار هنجاری در نظر گرفته شده که فعالیت های روزانه مصرف کنندگان را هدایت می کند. مصرفکنندگان در پاسخ، انواع فناوری های دیجیتال را پذیرفته اند و این امر خرید در خانه یا خرید بدون تماس را آسان می کند. این مطالعه، حضور نوظهور فناوری ها در فعالیت های خرید در فاصله گذاری اجتماعی را از طریق موارد ذیل بررسی می کند: 1) مفهوم سازی ساختارهای فناوری های تعامل با خریدار و 2) بررسی تأثیر متقابل بین تناسب فناوری و وظیفه و اعتماد فناوری که بر پذیرش خریداران تأثیر میگذارد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از تحلیل عاملی اکتشافی و مدل سازی معادلات ساختاری استفاده می شود (508=n). یافته های ما سه بعد متمایز فناوری های تعامل با خریدار را نشان می دهد که به عنوان فناوری های (پیش) خرید غالب خریداران و اتوماسیون های مبتنی بر فناوری-غالب برچسب گذاری شده اند. قصد پذیرش خریداران، به ارزیابی آنها از فناوری مناسب در انجام وظایف خرید بستگی دارد که با اجتناب /به حداقل رساندن تماس مشخص می شود. تأثیرات تناسب فناوری و وظیفه بیشتر با اعتماد خریداران به آن فناوری ها تعدیل می یابد. مهمتر از آن، مشخص شده است که تناسب فناوری و وظیفه و اعتماد به فناوری، قدرت توضیحی متفاوت پذیرش مقوله های مختلف فناوری توسط خریداران را نشان می دهند. مقدمه: به دنبال موج های متعدد بحران سلامت ناشی از ویروس کووید-19، انتظار می رود اثرات این همه گیری طولانی مدت باشد. در سراسر جهان، فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یک اقدام مهم برای مبارزه با ویروس مشاهده می شود و به طور فزاینده به عنوان هنجار جدیدی اعمال می شود که فعالیت های روزانه مصرف کنندگان را هدایت می کند. در نتیجه، مصرفکنندگان با کار کردن، یادگیری و خرید در خانه، با سبک زندگی «همه چیز در خانه» تطبیق یافته اند (شث، 2020). به دلیل ضرورت محض، مصرف کنندگان انواع فن آوری های دیجیتال که فعالیت های داخل خانه را آسان می کنند، پذیرفته اند.
As an important measure to combat COVID-19 pandemic, social distancing is observed worldwide and increasingly being regarded as a normative behaviour that guides consumers' daily activities. In response, consumers have embraced a variety of digital technologies that facilitate in-home or contactless shopping. This study examines the emerging presence of technologies in shopping activities under social distancing by: 1) conceptualising the structures of shopper-facing technologies, and 2) examining the interplay between task-technology fit and technology-trust that influences shoppers' adoption of the multi-dimensional technologies. Exploratory factor analysis and structural equation modelling are used for data analysis (n = 508). Our findings reveal three distinctive dimensions of shopper-facing technologies which are labelled as shopper-dominant (pre-)shopping technologies, shopper-dominant post-shopping technologies, and technology-dominant automations. Shoppers' adoption intention depends on their evaluations of the technology fit in performing shopping tasks characterised by contact avoidance/minimisation. The impacts of task-technology fit are further moderated by shoppers' trust in those technologies. More importantly, task-technology fit and technology trust are found to demonstrate differentiated explanatory powers towards shoppers’ adoption of the different categories of technologies. Introduction: Following the several waves of health crisis due to COVID-19 virus, the impacts of the pandemic are expected to be long-lasting. As an important measure to combat the virus, social distancing is observed worldwide and increasingly being practised as a new norm that guides consumers’ daily activities. As a result, consumers have been adjusting to an ‘in-home everything’ lifestyle by working, learning and shopping at home (Sheth, 2020). Out of sheer necessity, consumers have embraced a variety of digital technologies that facilitate in-home activities.
ترجمه این مقاله در 44 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 33 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.