دانلود ترجمه مقاله پذیرش، اشاعه و رفتار مصرف کننده در کارآفرینی فناورانه

عنوان فارسی

پذیرش، اشاعه و رفتار مصرف کننده در کارآفرینی فناورانه

عنوان انگلیسی

Adoption, diffusion and consumer behavior in technopreneurship

کلمات کلیدی :

  مدیریت دانش؛ نوآوری؛ مهندسی؛ کارآفرینی

درسهای مرتبط مدیریت کارآفرینی؛ مدیریت دانش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 42 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 102
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
73,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. معنی و تعریف نوآوری محصول 4. نوآوری محصول و مدیریت دانش 5. مولفه های مدیریت دانش 6. تشریح مورد 7. تحلیل موردی SAP-LAP 8. تحلیل DMAIC برای مدیریت دانش سرویس ابری برای تاخیر در راه اندازی نوآوری محصولات 9. سنتز LAP 10. تحلیل عوامل رضایت مشتری از طریق مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) 11. نتیجه گیری 12. دلالت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مفاهیم و دلالت ها: استاندارد سازی پارامترهای گسترش در سراسر محصولات، در زمینه عدم انجام/ کنارگذاشتن فعالیت‌های بدون ارزش افزوده و در پیش گرفتن فعالیت‌ های مربوط به افزایش ارزش افزوده مشتری و فعالیت‌های ارزش افزوده عملیاتی بسیار حائز اهمیت است و به کاهش قابل ملاحظه ضایعات و هزینه های عملیاتی منجر می شود. همچنین خودکارسازی به طور همزمان به استقرار و گسترش سریع و در نهایت بهبود زمان راه اندازی کلی منجر می شود. همچنین، KM به عنوان یک توانمند ساز تضمین می کند که در طی چرخه استقرار و گسترش بین تیم های متقابل عملکردی، تراکنش های معکوس حذف می شوند. علاوه بر این، در نظر گرفتن KM می تواند بر مسئله کمبود تخصص و مهارت فائق آمده و به افزایش تخصص متقابل عملکردی و همچنین کاهش هزینه های سازمان منجر شود. افزایش عوامل ISM و یافته های DMAIC به همراه فعال‌سازی KM اطمینان می دهد که الزامات سرمایه در گردش سازمان بهبود یافته اند و بنابراین، صرفه‌جویی در بودجه می‌تواند برای ارزش افزوده بیشتر و طرح‌ های تولید درآمد به کار گرفته شود. لازم به ذکر است که در این محیط عملیاتی بی ثبات، این نوع تحلیل نباید صرفا یک فعالیت زمانی تلقی شود، بلکه بایستی در یک دوره از پیش تعریف شده نیز تحلیل شود تا خلاء های حاصل از نوسانات محیطی بررسی و رفع شوند. لازم به ذکر است که روش‌های ارائه شده در این مطالعه صرفا به مسئله کسب و کار می پردازد و در وهله اول برای تحلیل داده‌ها و شیوه ‌های گروه اسمی از نظرات متخصص استفاده می شود. همچنین در این مطالعه تنها داده های مربوط به مسئله پیش رو جمع آوری شده است. همچنین، مدیران می توانند از ISM، SAP-LAP و DMAIC برای تحلیل متغیر مستقل مربوط به یک مسئله تجاری استفاده کنند و استراتژی های موثری را برای مدیریت آنها جهت دستیابی به نتایج مثبت توسعه دهند. علاوه بر این، محققان می توانند از طریق مطالعات تجربی و ارائه مدل های عمومی برای پرداختن به اینگونه موقعیت ها، ISM، SAP-LAP و DMAIC و یافته های بدست آمده را تعمیم دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Implications: Standardization of deployment parameters across products will help the organization in removing the non-value added activities and focus on customer value added activities and operational value added activities. This will eliminate waste and bring down the operational costs significantly. Automation will simultaneously ensure quick deployments thereby optimizing the overall commissioning times. KM as an enabler will ensure that the reverse transactions happening along the deployment cycle between the cross functional teams are eliminated. KM enablement will overcome the problem of skill deficit and enhance cross functional expertise. This will minimize cost of attrition of the organization. Enhancement of factors from ISM and DMAIC findings together with KM enablement will ensure that the organization’s working capital requirements are optimized and hence the savings in budgets can be utilized for more value added and revenue generating initiatives. In such a volatile operating environment, such analysis should not be a onetime activity and should be iteratedover a pre-defined period to check and contain any gaps which might have crept in due to the environment volatility. The methodologies used in this project were confined to the context of the business problem at hand and primarily used expert opinions for data analysis and nominal group techniques. Only the data relevant to the problem was collected. Managers can further use ISM, SAP-LAP and DMAIC to analyze the independent variable pertaining to a business problem and develop effective strategies to manage them for positive outcomes. Researchers can extend this to substantiate the findings using empirical studies and developing generic models for addressing such situations.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 73,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله پذیرش، اشاعه و رفتار مصرف کننده در کارآفرینی فناورانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi